Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Valvolina se na daleč izogni.
Zakaj že?
(Velja tudi še enemu, ki ima doma 10 let star sod Valvolina
) Najprej: jasna stvar je, da danes na trgu ni več "ta pravih" slabih olj in so vsa bolj ali manj sprejemljiva. In danes se itak vsak proizvajalec avtov za $$$ proda eni firmi maziv in nato priporoča znamko X.
Če se pa že gremo laboratorijske raziskave o deležu estrov v olju (ki ga naj bi po definiciji vsebovala sintetična olja), pa so pri običajnih "civilnih" gradacijah olj (5W-40, 10W-40) najboljša olja Esso in Mobil, ki sta čez palec od kakšnega Castrolovega jajca še cenejša... (Evo, pa sem preventivno usekal še po BMWjaših tukaj, ko Bush po Iraku
)
Seveda pa se strinjam, da če tvoj avto normalno dela z določeno znamko, potem ves čas vlivaj isto olje iste viskoznosti. O eksperimentih gre razmišljati šele, ko gre kaj narobe (nenadna višja poraba, ali pa hudič vzame mašino), sicer pa je bolje reč "pustit stat"
Še to: ker dročniki ropotajo, ker iz njih izteče olje, kmečka logika pove, da bodo manj ropotali z gostejšim oljem. Seveda pa je to le zasilna rešitev, ko so dročniki dovolj obrabljeni, tolčejo, pa če noter nabašeš strojno mast