Citat:
Uporabnik Clancy pravi:
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
obstaja indirektni in direktni sistem
direktni je preko senzorjev, indirektni preko ABS senzorjev
od 2017 bo obvezen direktni, torej sistem s senzorji
problem indirektnega preko abs je, da na primer če mam obe na sprednji osi enako prazni na primer 0,5 Bar manj od željene, sistem tega sploh ne zazna
Ja, in ta sistem je en d..k vreden. Jaz nisem opazil, da imam izpraznjene gume, dokler me v enem ovinku ni konkretno zaneslo. Sem potem šel takoj na tankštelo preverjat tlak, in so bile vse štiri gume enkomerno izpraznjene za 0,5 bara. Sistem za nadzor tlaka, pa ni niti trznil.
Ta sistem je spet ena Volksvagnova finta "Imamo sistem za nadzor tlaka v gumah", dejansko pa ni nič drugega kot malo prilagojen softver za ABS. Dejansko pa ne deluje takrat, za kar bi naj bil ta sistem namenjen. Kvečjemu voznika še zavede, ker pričakuješ, da te sistem opozori, in ne preverjaš tlaka, kar pa je lahko tudi usodno.