"moraš klonirat" - odvisno od avta in sistema
pri grand scenicu 2015 lahko generiraš ID (predstavljaj si, da ti originalni senzor ne deluje) in daš na avto, ki potem v režimu vožnje sam zazna ID številko senzorja
pri starejših avtih pa moraš nov ID vnesti v krmilnik preko OBD testerja in dostopa v krmilnik TPMS
oziroma pri laguni 2008 naprej pri različnih IDjih od obstoječih vpisanih moraš prožiti s TPS napravo senzor, da odda ID številko, po vrsti za vsa 4 kolesa
je kar zanimivo s temi zadevami
originalnih senzorskih ventilov ni potrebno kupovati, saj imaš univerzalne enkratno ali večkratno programabljive, pomeni lahko EZ sensor 2020 programiram za a6 2006 ali pa za renaulta tega in tega
nekater prodajalci univerzalnega na mašini še programirajo, jasno, z novo ID številko.Če je avto nekje novejši od 5 let ponavadi ID sam prepozna sistem (npr zadnji clio daš v števcu LEARNING in se pelješ 20 minut), jasno, moraš ventil programirati v režimu clio IV, drugače ti ga ne bo sistem "videl" (na primer če bi univerzalca programiral na audi a6).
V kolikor sistem ne prepozna IDjev na senzorjih, moraš le-te ali prožiti ali vpisati ročno IDje v TPMS preko OBD sistema.