"Ventilčki" s senzorjem tlaka ali izklop Renault

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Prosim za pomoč: nov Renault Grand Scenic s senzorjem tlaka v ventilčkih - klasična zgodba - zimske gume na plehnatih platiščih, brez senzorjev. Želeli smo izklopiti opozarjanje na napako (res tečna rumena lučka na armaturi) ampak so nam na treh servisih - seveda pooblaščenih povedali, da na novih vozilih od lani te funkcije NI MOŽNO izklopiti. Sedaj, ali ima kdo kakšno drugo rešitev (nalepka čez lučko, ali kamen v armaturo - nebi hvala) za izklop, oz. kakšna cenejša varianta nabave ventilčkov (Renault hoče 45€ po komadu).
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.204
45
48
Hondi lahko še meni na privat? Ma sodelavka na novem cliu čisto isti problem. Hvala
smile-1.gif
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.582
1.274
113
s temi ventilčki zaj služijo milijone.... to da se še ne da baterij v njih zamenjat......
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.654
1.529
113
Čudno, novi avti po večini nimajo več ventilčkov s senzorji ampak se tlak nadzira prek senzorjev abs/esp...
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Daj ti meni povej kako lahko sistem, ki v osnovi meri obrate koles in njihove razlike odčita tlak v pnevmatiki? Tak sistem zazna razliko v vrtenju na osi, ki jo lahko pripiše nepravilnemu tlaku.
Ventil s senzorjem tlaka v pnevmatiki pa izmeri tlak...
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.607
4.344
113
Volcika ima preko Abs a. Ostali v večini senzorji . No boste kmalu začeli o celoletnih gumah razmišljat
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.595
478
83
obstaja indirektni in direktni sistem
direktni je preko senzorjev, indirektni preko ABS senzorjev
od 2017 bo obvezen direktni, torej sistem s senzorji

problem indirektnega preko abs je, da na primer če mam obe na sprednji osi enako prazni na primer 0,5 Bar manj od željene, sistem tega sploh ne zazna
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Daj ti meni povej kako lahko sistem, ki v osnovi meri obrate koles in njihove razlike odčita tlak v pnevmatiki? Tak sistem zazna razliko v vrtenju na osi, ki jo lahko pripiše nepravilnemu tlaku.
Ventil s senzorjem tlaka v pnevmatiki pa izmeri tlak...

O tem je že bila debata tule gor ....

nekako v tem smislu...prazna guma ima manjši obseg kot polna...in to razliko v vrtenju zazna abs senzor, ki javi da nekaj ne špila.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Po mojem mnenju je to eno bolj nepotrebnih pomagal za varnost v avtu.
Vsekakor za naslednjimi sistemi:
- onemogočen zagon avta če si pijan
- onemogočen zagon avta če nisi pripet
- avtomatski vklop 4 utripalk ko daš v vzvratno
- nadzor mrtvega kota
- omejitev mobilne telefonije v avtih
Še kaj bi se našlo, ampak ok takle mamo.
Preveril več opcij in rezime: če vzameš neoriginalne ventilčke, jih moraš klonirat z obstoječimi (torej letna platišča zraven), seveda gume dol, gume gor, ales cuzamen 200 ojrof. Če vzameš original jih ne rabiš klonirat so pa malo dražji in je vse skupaj 230 ojrof.

Kdo da za manj?
 
Nazadnje urejeno:

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
Nazadnje sem na renoju vprašal za te senzorje za megane 3. sam senzor je bil 49 EUR, ventilček pa 14. Skupaj 63 za eno kolo. Ne vem, nekje sem zasledil, da moraš tudi tisti ventilček zraven kupit ker je tam noter oddajnik.
 
2. okt 2007
3.860
2.373
113

Nekje sem slišal, da so ti ventilčki oz. senzorji univerzalni in niso vezani na proizvajalca avtomobila. To drži?
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Tudi meni je to debilna 'obvezna' oprema pri avtih.

Sploh ob dejstvih kako pogosto se dogaja, da guma spusti, ter posledično koliko rizičnih situacij se zgodi zaradi tega...

Ta mi spada v tisti del..kjer od 10ih načeloma koristnih zadev je ena izmed njih totalni mimosun.

Za moje pojme je bila res terna v zadnjem obdobju obvezen ESP.
 

telex

Fizikalc
24. dec 2007
5.832
47
48
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
...Sploh ob dejstvih kako pogosto se dogaja, da guma spusti, ter posledično koliko rizičnih situacij se zgodi zaradi tega....
Namen senzorjev sploh ni, da bi ti povedali, kdaj imaš povsem prazno pnevmatiko saj to takoj opazi vsak trezen šofer. Ko bi ti senzor povedal, da imaš prazno pnevmatiko tudi ne bi mogel več spremeniti situacije, v kateri si. Torej bi tak namen senzorja tlaka bil absurden.
Namen senzorja tlaka je, da ti pove kdaj imaš v pnevmatiki prenizek tlak. Prenizek tlak v pnevmatikah pa poveča porabo goriva in obrabo pnevmatik. Torej boš sebi dolgoročno senzorje poplačal z manjšo porabo goriva in obrabo pnevmatik, vsem nam pa boš s pravilno napolnjenimi pnevmatikami manj onesnaževal zrak.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.595
478
83
"moraš klonirat" - odvisno od avta in sistema
pri grand scenicu 2015 lahko generiraš ID (predstavljaj si, da ti originalni senzor ne deluje) in daš na avto, ki potem v režimu vožnje sam zazna ID številko senzorja

pri starejših avtih pa moraš nov ID vnesti v krmilnik preko OBD testerja in dostopa v krmilnik TPMS
oziroma pri laguni 2008 naprej pri različnih IDjih od obstoječih vpisanih moraš prožiti s TPS napravo senzor, da odda ID številko, po vrsti za vsa 4 kolesa

je kar zanimivo s temi zadevami:)
originalnih senzorskih ventilov ni potrebno kupovati, saj imaš univerzalne enkratno ali večkratno programabljive, pomeni lahko EZ sensor 2020 programiram za a6 2006 ali pa za renaulta tega in tega
nekater prodajalci univerzalnega na mašini še programirajo, jasno, z novo ID številko.Če je avto nekje novejši od 5 let ponavadi ID sam prepozna sistem (npr zadnji clio daš v števcu LEARNING in se pelješ 20 minut), jasno, moraš ventil programirati v režimu clio IV, drugače ti ga ne bo sistem "videl" (na primer če bi univerzalca programiral na audi a6).
V kolikor sistem ne prepozna IDjev na senzorjih, moraš le-te ali prožiti ali vpisati ročno IDje v TPMS preko OBD sistema.