Denis
Ne morem komentirat računa, sem pa že v prvem prispevku napisal, da se mi zdi uradni servis predrag.
Pa ne mi s takimi, da si ne morem privoščit servisa, raje preberite do konca, pa pol lahko kakšno rečemo
Material (z DDV, z računi, brez šmuglanja):
olje 4,8 lit Castrol Edge 5W-30 synthetic (no tolk ga bo šlo notri, kupil sem ga seveda 5 litrov)
oljni filter
komplet vodna črpalka + jermen Continental
zračni filter Kengst
kabinski filter (se ne spomnim firme)
jermenica Ina
napenjalci Gates
mikrojermen Continental
ALL TOTAL: 355€
Ravno danes mi bo nekdo iz uradnega servisa (torej dopoldan to dela uradno, popoldan pa "na zelo temno") naredil servis. Zdaj, koliko mi bo računal, še ne vem, ampak ziher pa ne 835€. To pišem zato, ker je bil uraden predračun z 10% popusta za moj A4 2016 skupaj 1190€.
Zdaj, če bi oni vgrajevali kak nadpovprečni material, ne rečem, pa ga ne (mogoče so samo filtri MAHLE, ostalo vem, da ni slabše, kot zgoraj)
Pa recimo, da mi bo za delo vzel 335€ (za lažji izračun), še vedno mi ostane 500€.
In kaj bi bil uradni servis boljši od tega? Razen vpisa v elektronsko knjigo? Delal (servis) bi ga morda celo isti človek. Avto ima 206000 km, ko ga bom čez 4 in pol leta prodal (tak je cilj - kupljen je bil star 3 leta in pol, v moji lasti je že 2 leti), bo star 10 let in bo redno vzdrževan (kot vsa moja dosedanja vozila - redna menjava olja, opravljeni glavni servisi, menjava ploščic, gum ipd).
In takrat, ko bo imel recimo 266000 km (4 x 15000 na leto, poleti namreč veliko km opravim z motorjem, avta niti ne rabim veliko), nihče več ne bo vprašal, če ima potrjeno servisno knjigo. Pa pustmo situacijo na Alterju, ker takrat bo moj avto po alter kriterijiih samo še za na odpad