Veliki servis Audi A4

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.857
-1.037
113
145 km SZ od Opatije
Ne potrebujem pametovanja, zanima me le, če sem kaj spregledal?
Na netu najdem ponudbo za "cenovno ugoden paket velikega servisa" na Audi servisu.
OK, nisem še blizu velikega servisa, ampak ajde, da malo povprašam ...

Predračun za veliki servis (z upoštevanim 10% rabatom na material) za Audi A4 znaša skoraj 1200€.
Menjava olja, jermenov, vodne črpalke, napenjalcev, filtrov.

Vsaj za trenutek sem dobil občutek, da vozim Audi A8 ;)
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.954
6.847
113
pri taščici
Za RS4 je se malo.
Za stare 1.9 tdi je pa material nekih 200 do 300 evrov(autodoc, olje pri nas lahko) . Delo pa tudi ne vec kot toliko najbrz. (Z računom) . Lahko pa tvegas brez racuna pri kakem kozolcarju za manj kot 200. ;)
Skratka za 500 evrov bi moral imeti narejenega. Razen ce so tudi mehaniki dvignili urno postavko v rangu osb plosc.
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.857
-1.037
113
145 km SZ od Opatije
Ja, to pa res ... sem pozabil omenit, da gre za RS4 ;):p
Gre za 2.0 TDI, B9 (pred faceliftom)

Pričakoval sem ponudbo v rangu do max. 800 €, ker gre za "posebno ugodno ponudbo" ...

No, ja ...
 

gufy

Pripravnik
11. apr 2009
620
18
18
Kot že omenjeno, ne glej "ugodnih" ponudb na uradnih servisih, ker ti ostali naredijo servis za polovico.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.896
1.274
113
To je ugodna ponudba pooblaščenega servisa ali kakšnega drugega servisa? Če ni pooblaščeni servis pa je 1.200 eur, koliko je potem cena na pooblaščenem audi servisu?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.954
6.847
113
pri taščici
Ce daš pa povpraševanje se na kakšnega lokalnega mehanika (z racunom) te pa tudi ne bo hudič pobral.
Recimo da tiste fusarske opcije pustimo ob strani. Pa ceprav jih vcasih izvajajo isti ljudje kot na poblascenem servisu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.498
5.044
113
Poznam enega, ki dela v avtomobilskem salonu neke znamke. Svoj avto (druge znamke, ker ta znamka pač nima spodobnega enoprostorca) načeloma servisira v njihovem servisu, ki spada k salonu. Na veliki servis pa je peljal kar na pooblaščen servis od avta. On, ki pozna njihove mehanike, očitno ni prepričan, da bodo uspeli na starem vozilu narediti vse pravilno ob velikem servisu. To mi je kar dalo misliti, ko se iščejo alternative.
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
Poznam enega, ki dela v avtomobilskem salonu neke znamke. Svoj avto (druge znamke, ker ta znamka pač nima spodobnega enoprostorca) načeloma servisira v njihovem servisu, ki spada k salonu. Na veliki servis pa je peljal kar na pooblaščen servis od avta. On, ki pozna njihove mehanike, očitno ni prepričan, da bodo uspeli na starem vozilu narediti vse pravilno ob velikem servisu. To mi je kar dalo misliti, ko se iščejo alternative.
mogoče ti v to smrtno verjameš, meni je pa smešno, kar govoriš. ampak, to je samo moje prepričanje in ti nikakor ne branim tvojega. vsak po svoje, pa bo.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.954
6.847
113
pri taščici
Res me zanima koliko zaposlenih bi v "lastni" firmi servisiralo avtomobile preko delovnega naloga in računa?
Mozno pa je, da nekdo ne zaupa druge znamke servisirati ljudem ki imajo "preozek" pogled na servisiranje (samo določeno znamko).
Tezava ze lahko nastane pri narocilu ustreznega potrosnega materiala
 

urby20

Majstr
14. jul 2010
3.165
366
83
Goriska
dsg/stronik je robotiziran ročni menjalnik.. načeloma neproblematičen.. merq in bmw imata prave avtomatske menjalnike.. zf ni nek tehnološki presežek, ima merq veliko boljše avtomatike.. 9gtronic je poezija..
DSG/S-tronic je ob rednem servisiranju na cca 60kkm vredu, multitronic je pogreb, ZF8 v BMW-ju je odličen, merc 9g je prav tako top, dokler ne shodi, kolegu je pri 6kkm v E-klasi.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.406
487
83
::1/128
Ja, to pa res ... sem pozabil omenit, da gre za RS4 ;):p
Gre za 2.0 TDI, B9 (pred faceliftom)

Pričakoval sem ponudbo v rangu do max. 800 €, ker gre za "posebno ugodno ponudbo" ...

No, ja ...
Za B8 2.0TDI je na uradnem v tistih paketih za starejša vozila komplet zobatega jermena in črpalke hladilne tekočine cca 500-650€ (odvisno od izvedve), servisni pregled z menjavo olja pa okrog 200€. Čeprav imam v glavi, da so imeli pred časom to ceneje. Za B9 pa vsaj na hitro ne vidim cene. Včasih si lahko preklikal za cel kup modelov, sedaj imajo samo še par primerov cen gor.
 

Schime

Guru
22. nov 2008
2.006
786
113
Sam sem lansko leto, ko sem imel okvaro črpalke CP4 (a4 b8 2.0 2011) potem na servisu (pooblaščenem), ko so ga imeli v delu še naredil velik servis.
Cena je bila tam med 700€ in 750€. Ne najdem računa a tam nekje je bilo.
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.857
-1.037
113
145 km SZ od Opatije
Ce daš pa povpraševanje se na kakšnega lokalnega mehanika (z racunom) te pa tudi ne bo hudič pobral.
Recimo da tiste fusarske opcije pustimo ob strani. Pa ceprav jih vcasih izvajajo isti ljudje kot na poblascenem servisu.
Hanzi ja, seveda. Ampak ne gre za to, da iščem serviserja, samo zahteval sem "ugodno" ponudbo iz Audijevega programa, tako malo za info. In dobil res "ugodno" ponudbo :evil:
Vsekakor se ne grem gorenjca pri servisih svojega vozila, samo za ta denar ga pa res ne bom servisiral.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.742
113
Za B8 2.0TDI je na uradnem v tistih paketih za starejša vozila komplet zobatega jermena in črpalke hladilne tekočine cca 500-650€ (odvisno od izvedve), servisni pregled z menjavo olja pa okrog 200€. Čeprav imam v glavi, da so imeli pred časom to ceneje.
Audi ima že v originalu višje cene + višja urna postavka. Lahko je pa kaj razlike tudi zaradi tega, ker ima Bitdi velik servis na 120.000, 2.0TDI pa na 210.000. Potem si cenovno na zelo podobni ceni.