Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
Mašina sama ni problematična, je pač eden kultnih motorjev 90h let prejšnjega stoletja. Skoraj tako legendaren kot 1.6D iz Golfa desetletje prej ...
Problemi? Jih načeloma ni, razen pač tistih, ki so povsod možni!
Glavni problem? Večina teh motorjev ima za sabo vsaj 300k km čeprav se prodajajo z 80k km!
Torej če ne veš kaj kupuješ potem se sprijazni da ima motor (in avto) garant 300k km in s tem tudi stroški niso več na ravni novega vozila. Če pa kupiš res poznano vozilo z malo km potem pa super - samo sedajšnji lastnik se tega tudi zaveda in bo cena (pre)visoka!
V Sharanu smo ga imeli, samo je bil zraven se 4Motion.. hvalezen motorcek, ni nikakor za dirkat, je pa solidna poraba, soliden navor in za "kruzanje" popolnoma OK. Kaksnih tezav s samim motorjem v treh letih nismo imel..
Zakon mašina, mamo galaxyja s tem motorjem, 195.000km pa vse laufa, glavni servis se edino dela na 90.000km (odvisno od mašine)... Za glavni servis dal mal več k 300eur z delom vred
Sicer je malo pretežak avto ampak za normalno vožnjo je dober
Imel v passatu, čipanega pri RSR-ju na 150KM, naredil v desetih letih 325.000 km, potem prodal. 2x menjal LMM, ostalo špilalo kot urca. Z rednimi servisi seveda. Pri zadnjem velikem servisu menjal tudi vsa vodila (ki se baje ne menjajo vedno).
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.