Prihajajo novi kreatorji javnega mnenja.
Luksemburška družba United Media s svojo medijsko blagovno znamko N1 prihaja tudi na slovenski trg, saj bo javnosti kmalu na voljo nov spletni portal.
N1 je vodilni regionalni informativni medij in ekskluzivni CNN-ov partner v Adria regiji, s svojim delovanjem pa je začel leta 2014 v Srbiji, na Hrvaškem ter v Bosni in Hercegovini. Naslednji korak je vstop na nova tržišča in nadaljnji razvoj blagovne znamke, ki je v vseh državah delovanja pridobila veliko mero verodostojnosti.
»N1, CNN-ov partner za Adria regijo, se je v preteklih šestih letih pozicioniral kot profesionalna, neodvisna in odgovorna medijska hiša, ki je tudi po kriterijih gledanosti oziroma branosti v vseh treh državah na samem vrhu. »Prepričani smo, da bomo s spoštovanjem najvišjih novinarskih standardov tudi v Sloveniji prepoznani kot zaupanja vreden informativni portal in da bomo kmalu postali prva izbira bralcev,« poudarja izvršna direktorica družbe United Media Aleksandra Subotić. »S svojimi bogatimi mednarodnimi izkušnjami in s sodelovanjem s svetovno priznanimi organizacijami, kot sta CNN in ENEX, bomo brez dvoma prispevali k nadaljnjemu razvoju slovenske medijske krajine«, je še dodala.
Spletni portal N1 bo v Sloveniji sicer vodila dolgoletna urednica in novinarka Katja Šeruga. »Prihod N1 me navdaja z upanjem, da se bo novinarstvo v Sloveniji okrepilo. To je tudi glavni razlog, da sem sprejela ta izziv. N1 je v tujini že uveljavljena medijska znamka, ki zagovarja visoke uredniške in novinarske standarde in verjamem, da bomo s tem nadaljevali tudi v Sloveniji,« pravi Šeruga.
Pri delovanju bo imela podporo mednarodnega uredništva N1, ki deluje v Luksemburgu in v katerem sedijo vrhunski medijski strokovnjaki. Med drugim uredništvo vključuje novinarje z dolgoletnimi izkušnjami iz največjih svetovnih televizijah, kot sta nekdanji direktor BBC-ja Peter Horrocks in izvršni direktor ENEX-a Adrian Wells.
Portal N1 Slovenija bo z delovanjem pričel v prvi polovici letošnjega leta, ekipi pa se bodo pridružila tudi nekatera najbolj znana imena iz sveta slovenskega novinarstva.
V okviru družbe United Media v Sloveniji delujeta tudi vodilni športni televizijski program Sport Klub in agencija Cas Media. Portfelj podjetja sicer vključuje več kot 30 televizijskih programov, pet nacionalnih televizijskih hiš in 10 spletnih portalov.
Luksemburška družba United Media s svojo medijsko blagovno znamko N1 prihaja tudi na slovenski trg, saj bo javnosti kmalu na voljo nov spletni portal.
N1 je vodilni regionalni informativni medij in ekskluzivni CNN-ov partner v Adria regiji, s svojim delovanjem pa je začel leta 2014 v Srbiji, na Hrvaškem ter v Bosni in Hercegovini. Naslednji korak je vstop na nova tržišča in nadaljnji razvoj blagovne znamke, ki je v vseh državah delovanja pridobila veliko mero verodostojnosti.
»N1, CNN-ov partner za Adria regijo, se je v preteklih šestih letih pozicioniral kot profesionalna, neodvisna in odgovorna medijska hiša, ki je tudi po kriterijih gledanosti oziroma branosti v vseh treh državah na samem vrhu. »Prepričani smo, da bomo s spoštovanjem najvišjih novinarskih standardov tudi v Sloveniji prepoznani kot zaupanja vreden informativni portal in da bomo kmalu postali prva izbira bralcev,« poudarja izvršna direktorica družbe United Media Aleksandra Subotić. »S svojimi bogatimi mednarodnimi izkušnjami in s sodelovanjem s svetovno priznanimi organizacijami, kot sta CNN in ENEX, bomo brez dvoma prispevali k nadaljnjemu razvoju slovenske medijske krajine«, je še dodala.
Spletni portal N1 bo v Sloveniji sicer vodila dolgoletna urednica in novinarka Katja Šeruga. »Prihod N1 me navdaja z upanjem, da se bo novinarstvo v Sloveniji okrepilo. To je tudi glavni razlog, da sem sprejela ta izziv. N1 je v tujini že uveljavljena medijska znamka, ki zagovarja visoke uredniške in novinarske standarde in verjamem, da bomo s tem nadaljevali tudi v Sloveniji,« pravi Šeruga.
Pri delovanju bo imela podporo mednarodnega uredništva N1, ki deluje v Luksemburgu in v katerem sedijo vrhunski medijski strokovnjaki. Med drugim uredništvo vključuje novinarje z dolgoletnimi izkušnjami iz največjih svetovnih televizijah, kot sta nekdanji direktor BBC-ja Peter Horrocks in izvršni direktor ENEX-a Adrian Wells.
Portal N1 Slovenija bo z delovanjem pričel v prvi polovici letošnjega leta, ekipi pa se bodo pridružila tudi nekatera najbolj znana imena iz sveta slovenskega novinarstva.
V okviru družbe United Media v Sloveniji delujeta tudi vodilni športni televizijski program Sport Klub in agencija Cas Media. Portfelj podjetja sicer vključuje več kot 30 televizijskih programov, pet nacionalnih televizijskih hiš in 10 spletnih portalov.