V Kranju novo krožišče

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
"Zob" ni pogoj za to, poglej si krožišče v Medvodah.

Tako turbo križišče je zaradi pretočnosti, izgubi pa eno koristno lastnost klasičnega krožišča, da se zapelješ cel krog in tako obrneš smer vožnje na isti cesti.
 

Ledenko

Guru
18. jul 2011
2.551
927
113
Torej opažajo večje število kršitev, priznavajo da je to nevarno, da lahko pride do trka, neljubih posledic...

Torej imam popolnoma prav, ko trdim, da je iz varnostnega stališča novo krožišče korak nazaj. In da bo pokalo, Je bolj nevarno kot prej.
Prej tega niso opažali, pa tudi nesreč ni bilo.
picard-facepalm.jpg
 
  • Všeč mi je
Reactions: blazek33 in Matey

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.869
6.526
113
Zob je zato, da če si na notranjem pasu, lahko nemoteno zaviješ ven, ne da bi te kdo po desnem pasu prehiteval.

?? ne štekam.
Če greš na britof iz delavca itak zapelješ na zunanjega. tu ni debate. Ampak res ne vem, kako koristi pretočnosti, če grem v Kranj in se drekam zdaj ven pred izvozom za britof in sekam tudi tiste ki gredo iz šenčurja v kranj (oba pasova tam me čakata), namesto da bi lepo nadaljevala po notranjem in direktno tudi po notranjem ven na kranj, saj gresta oba ven. Pa še nazaj proti delavcu se lahko obrnem, če sem v kuliču kaj pozabila...
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.345
765
113
Novo krožišče je rešilo vse probleme glede zastojev... Smer Šenčur Kranj, 17:30...
 

Priponke

  • IMG_20190926_172543.jpg
    IMG_20190926_172543.jpg
    2,9 MB · Ogledi: 281
  • Všeč mi je
Reactions: mirsi

mirsi

Predator
4. jun 2014
8.335
-2.710
113
98. člen
(prometna signalizacija)
(1) Udeleženci cestnega prometa morajo ravnati v skladu z omejitvami, prepovedmi
in obveznostmi, izraženimi s prometno signalizacijo. Tako morajo ravnati tudi tedaj, ko je to v
nasprotju s prometnimi pravili.
(2) Z globo 160 eurov se kaznuje za prekršek udeleženec cestnega prometa, ki
ravna v nasprotju z omejitvami, prepovedmi in obveznostmi, izraženimi s prometno
signalizacijo, razen tistega, ki ravna v nasprotju s prometnim znakom za:
- prepoved ustavljanja in parkiranja,
- prepoved ali omejitev prometa zaradi vremenskih razmer,
- varnostno razdaljo,
- omejitev hitrosti,
- prednost na križišču,
- obvezno uporabo snežnih verig,
- omejitev skupne mase ali osne obremenitve, urejene v zakonu, ki ureja ceste,
- omejitev največje dovoljene mase, urejene v zakonu, ki ureja ceste,
- "prepovedano prehitevanje za tovorna vozila", postavljenim na avtocesti in hitri cesti ali
- samoizločanje
Khmm, če je treba gledat oznake na tleh, potem lahko peljem čez prekinjeno črto bi rekel.
Kaj pa ko je oznaka na tleh pokrita s snegom, pa se jo ne vidi?
 
Nazadnje urejeno:

Corvette

Majstr
6. nov 2008
421
282
63
Zdravilo za 19-mesečnega Krisa stane 2,3 milijona evrov, medtem ko je sicer mirsijeva diagnoza maligne narave, predlagam, da doniramo še teh 80 € polovičke, da bo ded dobil pisno "diagnozo" od taplavih.
 

mirsi

Predator
4. jun 2014
8.335
-2.710
113
O kakšni menjavi pasov pa govorite, a je to menjava pasu, če vseskozi pelješ po notranjem pasu?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.705
113
pri taščici
Jaz bi pa mirsijem, jadotom in podobnim obvezno nekaj ur v avtosoli predpisal da naredijo updejt znanja.
Ko bodo obvladali rondo brez napake, pa...
 
  • Všeč mi je
Reactions: navlixx

mirsi

Predator
4. jun 2014
8.335
-2.710
113
Pa a ne vidite, da vas/nas mirsi zafrkava. Pa saj ne more biti tolk..........:nigladek:
Pa saj jaz isto pišem kot policija, le z drugimi besedami. Jaz direktno povem, da se je varnost v tem krožišču poslabšala, da je glede varnosti to krožišče velik korak nazaj.
Policija pa bolj po ovinku - pravi, da opaža številne kršitve, ki so nevarne. Prej jih pa ni bilo.
Pa ne samo to. Policija je dobro vedela, da se bo varnost poslabšala, zato je pripravila široko akcijo informiranja, naredili so animacijo, kako se vozi poročajo skoraj v vsakem mediju.... Verjetno nebi, če bi šlo za neko običajno krožišče, kjer je vsem vse jasno in tekoče.

Pa še nekaj. Tisto "menjanje pasu" kot tudi nedajanje žmigavcev ni noben resen problem. Če bo tisti beli (z slike) zapeljal levo, nikogar ne ogroža.
Glavni problem (poleg korupcije) je, kako se ob gneči vključiti na notranji pas, in posledična izsiljevanja prednosti, ko se bo folk načakal in se bo začel na silo vrivat. In bi pokalo tako kot je včasih - na prvem dvopasovnem krožišču na tem mestu. (sedaj je tretje). Pa tudi v takem krožišču je preveč točk, kjer se poti križajo, kar predstavlja nevarno točko.
 
Nazadnje urejeno:

krava

Majstr
5. sep 2007
3.666
340
83
www.kacnje.eu
Nekajkrat sem se peljal skozi tole novo krožišče. Načeloma nič posebnega sicer. Pač še eno teh "modernejših" krožišč.
Sem pa opazil dve zadevi:
- relativno ozek je sam notranji krog za tovornjake
- neposredno vključevanje na notranji pas (ki ga moraš izvesti, če želiš na nekatere lokacije).

Razumem Mirsija, sem sam že dvakrat doživel tole. Vozi se relativno hitro, težko prečkaš zunanji pas (pa ga moraš). Zadaj nestrpen mladenič v kombiju trobi in mi kaže, da naj grem v krožišče. Ok, sam sem veliko na cesti in me to ne znervira toliko. Verjamem pa, da marsikdo popusti pritisku od zadaj in zapelje na zunanji pas in tam počaka, da se poskusi vključiti na notranjega.

Tako, da Mirsijevo teženje vseeno ni čisto neutemeljeno.
Pišem zato, ker "been there, go through it" :)

Upam, da nisem preveč pljunil na karbid. Pišem povsem resno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mirsi

Ledenko

Guru
18. jul 2011
2.551
927
113
Ne vem, kako potem zvozite Šenčurskega (dvopasovnega) - npr. iz Šenčurja proti Brniku? Samo po zunanjem?
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.666
340
83
www.kacnje.eu
Tam je precej manj prometa. Poleg tega lahko res uporabiš zunanji pas, pri Mercatorju pa tega ne moreš.
In v krožiščišč, kjer so krogi majhni in je divjakov preveč, je res bolj uporabiti zunanji pas.

Kot pravi Legan na posvetu o krožiščih:
Potem ko zapelje v vsaj dvopasovno krožišče, lahko prosto izbira, ali bo ostal na skrajno zunanjem, ali pa se bo z avtomobilom prestavil na notranji prometni pas. Pri tem mora vedeti, kdaj bo krožišče zapustil in temu tudi prilagoditi postopno premikanje nazaj proti zunanjemu prometnemu pasu. Če je torej ta blizu vstopni točki, je bolje ostati kar na zunanjem pasu, v nasprotnem primeru ne. Ker zakon premik na notranji pas pogojuje s prometno gnečo oziroma prometno situacijo, je torej ključna presoja voznikova.