Ajde no saj ni tak bav-bav.
1. nov ali rabljen? Važno zaradi DDV, mislim da je meja nov-rabljen šest mesecev oz./ali 6.000 km (to me ne držat za besedo, ker se je nekaj spreminjalo, ali mora bit en pogoj ali oba pa se tudi sedaj ne spomnim. Je pa razlika nemški ali slovenski DDV, pa še ta gre v Sloveniji na DMV in ostale stroške (če so)
2. dolpotegneš excel iz mojega prejšnjega posta in si z osnovnimi podatki od avta preračunaš DMV
3. pot gor in dol (gorivo, vinjete, tuneli,...) + malica, eventualno spanje če grem kam daleč
4. če kupuješ od pravne osebe dobiš račun, če od fizika kupoprodajno pogodbo, ki NE RABI BIT notarsko overjena, lahko je tudi v tujem jeziku - šimlc recimo z mobile.de
5. začasna registracija (priporočam "rdeče" tablice ker veljajo dalj časa) in zavarovanje opraviš na njihovem uradu za registracije - odvisno od kraja, ti pove prodajalec
6. še stroški goriva za novi avto + vinjeta,...
7. prijava na FURS
8. homologacija
9. plačilo na FURS
10. registracija v SLO
11. vračilo DMV.
Lahko pa ti vse skupaj za kakih 200-500€ provizije uredi kdo od "uvoznikov", ki jih je na vsaki vpadnici v večje vasi dovolj.