Na univerzitetnem nivoju se ni spremenilo praktično nič do uvedbe 'Bolonjskega' študija. O njem je bilo že toliko napisanega, da ne bom ponavljal.
Z ukinitvijo usmerjenega izobraževanja se je pričela tako imenovana 'prenova' šolskega sistema v SŠ, ki ni imela 'ne repa ne glave' in kjer so bili glavni nosilci te prenove ljudje, ki o praktičnem delu v razredih niso imeli pojma. Ostali, ki smo bili poleg pa do besede sploh nismo prišli - "usmeritve so bile drugačne"
V OŠ so na silo pričeli uvajati 9-letko, ki je naredila (in še dela) škodo celi vrsti generacij. Tudi tukaj so bili glavni nosilci prenove ljudje, ki so vse skupaj počeli na silo ( Svetlik in njegov krog )
Ob tem se je sprejelo cel kup bedastih predpisov, ki so izvajalcem, torej pedagoškim delavcem, popolnoma zvezali roke in do neprepoznavnosti zatrli njihovo samoiniciativnost.
Sicer obstaja nekaj svetlih točk, vendar daleč premalo, da bi se stvari obrnile na bolje v bližnji bodočnosti.
Je pa to MOJE mnenje in rezultat MOJEGA opažanja dogajanja od leta 1982 naprej.
Z ukinitvijo usmerjenega izobraževanja se je pričela tako imenovana 'prenova' šolskega sistema v SŠ, ki ni imela 'ne repa ne glave' in kjer so bili glavni nosilci te prenove ljudje, ki o praktičnem delu v razredih niso imeli pojma. Ostali, ki smo bili poleg pa do besede sploh nismo prišli - "usmeritve so bile drugačne"
V OŠ so na silo pričeli uvajati 9-letko, ki je naredila (in še dela) škodo celi vrsti generacij. Tudi tukaj so bili glavni nosilci prenove ljudje, ki so vse skupaj počeli na silo ( Svetlik in njegov krog )
Ob tem se je sprejelo cel kup bedastih predpisov, ki so izvajalcem, torej pedagoškim delavcem, popolnoma zvezali roke in do neprepoznavnosti zatrli njihovo samoiniciativnost.
Sicer obstaja nekaj svetlih točk, vendar daleč premalo, da bi se stvari obrnile na bolje v bližnji bodočnosti.
Je pa to MOJE mnenje in rezultat MOJEGA opažanja dogajanja od leta 1982 naprej.