Še moje mnenje, nekdanjega učitelja v SŠ, o tej lestvici:
Več ali manj je bila razvrstitev SŠ jasna že vse od ukinjanja usmerjenega izobraževanja naprej. Starši, razredniki in svetovalni delavci na OŠ pa so tudi vedeli kako in kaj
Vendar: ker sem imel priložnost v istem terminu primerjati delo v dveh precej različnih gimnazijah (LJ- Bežigrad, to je obiskoval moj sin in Moščansko gimnazijo, ki je gostovala v ŠC, kjer sem bil zaposlen), lahko zapišem, da je veliko več kakor polovica uspeha Bežigrajčanov rezultat vpisa odličnjakov, enako toliko pa za slabši uspeh na Moščanski gimnaziji dejstvo, da so vpisali vse mogoče, le da je bil razred poln.
Kako je učiti v razredih, kjer sedijo sami odličnjaki, ali pa takšnem, kjer je že zaradi strukture dijakov ves čas rompompom in pomanjkanje koncentracije, pa si lahko mislite.
Zato je takšno razporejanje nekoliko krivično, ker ne upošteva vseh faktorjev.
Mojih 5c