Uporabniki avtoplina (LPG)?

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
no ja. ne vsega verjet novinarjem. jaz mam avto tam predelan in sem kot del nasledstva postal stranka novega podjetja Gen1, ki s starim nima nič. če se bom seveda držal garancijske knjižice, ki predvideva servis vsakih 20.000 km. je pa res, da sem pri G-1 vozilo predelal šele letos.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.456
346
83
34
Citat:
Uporabnik markoman pravi:
jaz mam avto tam predelan in sem kot del nasledstva postal stranka novega podjetja Gen1, ki s starim nima nič.

Kako nima nič? Gre za isti folk v istih prostorih, le z drugim imenom.

Sem kontaktiral serviserja, ki je deloval v servisni mreži G-1 in pravi, da naj bi bilo iz strani Gen1 obljubljeno, da se bo znova vzpostavilo garancijo za vozila, predelana na sistemu G-1. Tega raje ne bom komentiral..
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik markoman pravi:
no ja. ne vsega verjet novinarjem. jaz mam avto tam predelan in sem kot del nasledstva postal stranka novega podjetja Gen1, ki s starim nima nič. če se bom seveda držal garancijske knjižice, ki predvideva servis vsakih 20.000 km. je pa res, da sem pri G-1 vozilo predelal šele letos.
Držim pesti, da bo avtomobil deloval kot je treba.
To, da je garancija veljavna, še ne pomeni, da ti bo tudi kaj koristila.
frown-1.gif
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
Tudi jaz.mislim pa, da jim je v interesu,da se še naprej srečujemo.pri moji kilometrini sem tam dvakrat na leto,kar je tudi nekaj denarja. In pazi to.predelali so problematični 2,4 litrski mitsubishijev motor. Že 15.000 km dela brez težav.naj bo tako tudi v prihodnje.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.456
346
83
34
Koliko moči ti je požrl plin? Našemu Sportage-u (2.0 16v 164hp) se pozna ogromno na pospeških, bi rekel, da izgine kar ene 10% konjev.
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
Meni se zdi,da ni požrlo nič konjev. 165 jih ma drugače,pa itak je gajba.trenutno sem na polovici vložka s prihrankom.daleč al ne daleč,na leto delam preko 40 jurjev,enkrat bo. Pa tudi ce ne,izkušnja je dobra. Hvala bogu,sem že pozabil na kvarljive dizle...
 

monaco

gps navigator
19. jul 2007
3.640
0
36
www.ramsak.si
Jaz na Volvotu (2.4T, 200km) ne opazim bistvene razlike med vožnjo na plin ali na bencin. Je pa poraba zato cca 15% višja.

Pri računanju prihranka računajte še servise, FlashLube, višjo porabo in kako dodatno nastavljanje, hladne zagone ter dodajanje bencina pri visokih obratih. Realen prihranek je cca 30-35% in niti pod razno ne 50%. Jaz imam s tem avtom cca 150k km na plin, skupaj pa čez 200k.
 

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.284
811
113
Citat:
ter dodajanje bencina pri visokih obratih

jst tega ne opazim pa mam g-1 sistem. sicer mi kolega pravi, da ima plineks pa da mu zravn teče še benz.

moj ma pri vožnji od 140-150km/h (2.0T, 202KM) porabo plina ene 14,5L/100, poraba bencina je nič. mam pa drugi avto predelan, pa nikoli nisem opazil porabe bencina, razen seveda ob hladnih vžigih. poleti je preklop otak takoj oz. nekaj stometrov vožnje, pozimi pa 1-2km.
 

monaco

gps navigator
19. jul 2007
3.640
0
36
www.ramsak.si
Citat:
Uporabnik Ateis pravi:
Citat:
ter dodajanje bencina pri visokih obratih

jst tega ne opazim pa mam g-1 sistem. sicer mi kolega pravi, da ima plineks pa da mu zravn teče še benz.

moj ma pri vožnji od 140-150km/h (2.0T, 202KM) porabo plina ene 14,5L/100, poraba bencina je nič. mam pa drugi avto predelan, pa nikoli nisem opazil porabe bencina, razen seveda ob hladnih vžigih. poleti je preklop otak takoj oz. nekaj stometrov vožnje, pozimi pa 1-2km.
Mogoče je pa v tem stvar zakaj eni občutijo razliko v moči, drugi pa ne? Dodajanje bencina je sicer minimalno toda nekaj vendarle je. Preverjeno tudi pri serviserjih.
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
Ne, porabe bencina pri večini resnih sistemov in serviserjev, po preklopu na plin, NI. Izvor tega dodajanja bencina naj bi bil zaradi ščitenja izpušnih ventilov. Vendar pa je to tako malo bencina, da enostavno nima efekta. Prevedeno drugače - marketinški nateg. Teh pa so vajeni točni pri Plineksu in slovenski gazeli - G1.
Sedaj celo dvomim, da je Sigas boljši, čeprav sem včasih imel o njih dobro mnenje. Ti trije so med sabo prepleteni.
Prins, kot najboljši v SLO ne bo poleg doziral bencina (Ampak Prins ni vreden toliko denarja, kot ga hočejo pri nas).
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.399
5.682
113
Citat:
Uporabnik Ateis pravi:
Citat:
ter dodajanje bencina pri visokih obratih

jst tega ne opazim pa mam g-1 sistem. sicer mi kolega pravi, da ima plineks pa da mu zravn teče še benz.
saj nemoreš, ker G1 tega nima.
Drugače pa tudi pri ostalih je to samo možnost. Lahko je vklopljeno lahko ne.
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Bajkman pravi:
Ne, porabe bencina pri večini resnih sistemov in serviserjev, po preklopu na plin, NI. Izvor tega dodajanja bencina naj bi bil zaradi ščitenja izpušnih ventilov. Vendar pa je to tako malo bencina, da enostavno nima efekta. Prevedeno drugače - marketinški nateg.
Obstaja tudi možnost, da sistem pri visokih vrtljajih ali na minimumu preklopi v celoti na bencin , česar voznik ne zazna (oz. naj ne bi zaznal, če je zadeva pravilno nastavljena). Tudi lučka še vedno signalizira delovanje na plin, čeprav avtomobil dejansko deluje na bencin. Takšni možnosti je imel v programu tudi moj Tartarini (če se prav spomnim obe, zagotovo pa vsaj eno), vendar sta bili obe izključeni.
grin1.gif
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.456
346
83
34
Če pri visokih obratih preklopi na bencin je uparjalnik slab, samo v tem primeru se lučka izklopi in moreš ročno preklopit nazaj na plin. Nam (G-1) ne papa bencina ne glede na obrate, je pa pred menjavo uparjalnika pri priganjanju preklapljalo na bencin. To so bili časi, ko je imel G-1 še garancijo.
grin1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.399
5.682
113
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Če pri visokih obratih preklopi na bencin je uparjalnik slab,

zakaj pišeč če nimaš pojma. kot sem napisal g-1 sploh ni imel te opcije. Tebi je ven metalo ker je bilo nastavljeno za en [cenzura].

če gledamo ecu italjanskega proizvajalca (in 80% vseh ecu-jev na trgu je tega proizvajalca) programsko lahko nastaviš pri polnem gasu preklop na bencin. pod določenimi obrati preklop na bencin (prosti tek) Določen % dodajanja bencina v določenem območju obratov. in to nima nobene veze z obrim ali slabim uparjalnikom
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.456
346
83
34
Zakaj si citiral moj stavek samo do vejice? Verjetno si ga tudi prebral samo do tam, ko ga boš prebral do konca ti bo jasno, da sem opisal v katerem primeru je vzrok uparjalnik, ponedeljski razgretež.
grims-1.gif
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.252
328
83
kzs: točno. Moj prvi sistem je bil "prešvoh" za 300km, imel 2 uparjalnika, pa ko sem zahodil je na benz preklopil ker sta bila prešvoh. Zadnji sistem (ICOM, direktno vbrizgaval tekočo fazo v motor, brez uparjalnika, na 335km motorju), tega ni več delal:). Da bi "redno" preklapljal na benz če je tako "nastavljeno" pa prvič slišim - ni razloga za to razen če je uparjalnik prešvoh.
Drugače se pri injection motorjih moč ne bi smela poznati, vsaj jaz je nisem, res pa je da sem vedno dal v predelavo vsaj 300km, tam tudi 10% nikjer ne opaziš... mogoče se pri 70km res pozna.