Uporabniki avtoplina (LPG)?

Tusi

Fizikalc
3. sep 2007
1.234
1
38
Če mene vprašaš uporabnika ne zanima na koliko ti nastaviš tvoje +- številke (hruške, jabolka), ampak stvar mora delat. Zato sem rekel da 99% ljudem dela in uporabnik pač tanka in vozi, pa najsi tanka LPG, dizel ali bencin.
Je pa definitivno več težav z LPGjem, ker stvari pač niso tovarniške.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
no Tuši to seveda ne bo držalo,
namreč, je odvisno ali gre za motor, ki je v osnovi precej brez posebnega krmiljenja injektorjev (kot je tudi tvoj), ali pa gre za nek motor ki ima poleg wideband lambde še sekundarno vpihavanje zraka ipd.
in, če, nastavitve plinske naprave v določenem trenutku zaradi xy vzroka odstopajo prekomerno, kot origialnemu motornemu ECU "paše", jasno, le-ta prižge lučko za napako (ponavadi gre zanapako zaradi razlike željena/dejanska mešanica goriva/zraka).
Se pravi, če bo bencinski ECU "popravil" mešanico glede na podatke z wideband lambde, še ne pomeni, da bo ta "popravek", vbrizgan preko plinskega ECU tudi ustrezen
tako si jaz to razlagam

se pa strinjam, da uporabnika končnega "boli đoko", on bi se rad samo vozil brez motorne lučke na števcu :D
 

Tusi

Fizikalc
3. sep 2007
1.234
1
38
Glede na to, da je plinski ECU priklopljen na ODB, verjetno lahko tudi dobi podatke lambde in sam ustrezno popravi tudi svojo mešanico. Seveda pa se z večanjem števila senzorjev (vhodnih parametrov) lahko zelo poveča čas nastavljanja (po lambdi/po temperaturi motorja/temperaturi zraka/...), ker pač neka prednastavljena generika tukaj zataji.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.399
5.682
113
glej Tusi. Ja je prikloplen na OBD in ja sam se prilagaja. Ampak zaradi tega ni vsemogočn in ne dela čudežev. Še vedno ma meje v katerih se lahko prilagaja. In to je problem ki se opazi na Petrolovem plinu pri drugem ponudniku pač ne.
 

Petrol

Petrol d.d.
31. avg 2011
109
22
18
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
petrol prosim za obrazložitev.

Avti tankani na plinu od plinarne maribor nimajo problemov. Od avtov tankanih na petrolu je pa kakega treba pomladi in poleti na novo nastavit, ker se očitno menja mešanica pina do te mere, da ne deluje več ok.

Spoštovani,

avtoplin LPG je mešanica ogljikovodikov, in sicer propana in butana. Razmerje med obema plinoma se čez leto spreminja, in sicer tako, da je v zimskih mesecih v mešanici več propana. Kljub nekaj odstotkov več propana v mešanici, vendar pa to ne more biti vzrok, da avto cuka. Je pa propan manj kaloričen, kar pomeni, da je poraba večja in vožnja posledično dražja.

Za morebitna dodatna pojasnila smo vam dosegljivi tudi preko sistema Povej Petrolu .
Lep pozdrav,

Borut Sočič
Vodja razvoja UNP
Petrol d.d., Ljubljana
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.521
1.231
113
Citat:
Uporabnik Petrol pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
petrol prosim za obrazložitev.

Avti tankani na plinu od plinarne maribor nimajo problemov. Od avtov tankanih na petrolu je pa kakega treba pomladi in poleti na novo nastavit, ker se očitno menja mešanica pina do te mere, da ne deluje več ok.

Spoštovani,

avtoplin LPG je mešanica ogljikovodikov, in sicer propana in butana. Razmerje med obema plinoma se čez leto spreminja, in sicer tako, da je v zimskih mesecih v mešanici več propana. Kljub nekaj odstotkov več propana v mešanici, vendar pa to ne more biti vzrok, da avto cuka. Je pa propan manj kaloričen, kar pomeni, da je poraba večja in vožnja posledično dražja.

Za morebitna dodatna pojasnila smo vam dosegljivi tudi preko sistema Povej Petrolu .
Lep pozdrav,

Borut Sočič
Vodja razvoja UNP
Petrol d.d., Ljubljana

Povejte kaj več o mešanci (koliko niha v %,...). Tudi sam opažam v nihanju porabe - vozim vedno enako realacijo na enak način pa sem se že spraševal v čem je fora
 

medo10

Fizikalc
3. sep 2007
1.693
7
38
Mislim, da sem nekje zasledil cca 40:60 poleti, pozimi pa 60 % propana. Torej 50 % več
smile-1.gif
 

Petrol

Petrol d.d.
31. avg 2011
109
22
18
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
Citat:
Uporabnik Petrol pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
petrol prosim za obrazložitev.

Avti tankani na plinu od plinarne maribor nimajo problemov. Od avtov tankanih na petrolu je pa kakega treba pomladi in poleti na novo nastavit, ker se očitno menja mešanica pina do te mere, da ne deluje več ok.

Spoštovani,

avtoplin LPG je mešanica ogljikovodikov, in sicer propana in butana. Razmerje med obema plinoma se čez leto spreminja, in sicer tako, da je v zimskih mesecih v mešanici več propana. Kljub nekaj odstotkov več propana v mešanici, vendar pa to ne more biti vzrok, da avto cuka. Je pa propan manj kaloričen, kar pomeni, da je poraba večja in vožnja posledično dražja.

Za morebitna dodatna pojasnila smo vam dosegljivi tudi preko sistema Povej Petrolu .
Lep pozdrav,

Borut Sočič
Vodja razvoja UNP
Petrol d.d., Ljubljana

Povejte kaj več o mešanci (koliko niha v %,...). Tudi sam opažam v nihanju porabe - vozim vedno enako realacijo na enak način pa sem se že spraševal v čem je fora

Spoštovani,

v zimskem obdobju je v mešanici avtoplina LPG vsaj 40 odstotkov propana, lahko tudi več, odvisno od zunanjih temperatur. V letnem obdobju pa je sestava 35 odstotkov propana in 65 odstotkov butana.

Za morebitna dodatna pojasnila smo vam dosegljivi tudi preko sistema Povej Petrolu.

Lep pozdrav,

Žiga Habjan
Razvoj UNP
Petrol d.d., Ljubljana
 

Peterm2000

Pripravnik
11. mar 2016
34
0
6
Ljubljana
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Če se prav spomnim nobenega, ker ta motor ni ravno zadovoljen s plinom.
Ampak preveri še prej pri kom, ki je v plinu...

zanimivo.. mislim da je pri nakupu novega avtomobila na plin bil isti motor not..
zato pa tudi sprašujem ker eni pravijo da ja eni da ne eni da je čisto vseeno katerega eni spet navijajo za svojega itd..
no če že dam tolk dnarja za predelavo pol pričakujem da tut dela... da bo pa kr neki mi je pa škoda..
 

Pac_Man

⋆Распут&
10. maj 2014
2.211
0
36
Če kupiš avto tovarniško na plin, ima lahko par elementov v notranjosti drugih.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Pac_Man pravi:
Če kupiš avto tovarniško na plin, ima lahko par elementov v notranjosti drugih.
Tocno to. Glava, ventili. Tudi ce je ista kubikaza in moc je obicajno drugacen motor, kar takoj vidis po tipu motorja. Za tega od Opla sicer konkretno ne vem, vem pa, da 1.6 bencinar od VAGa je imel drugacne dele ob tovarniski vgradnji in drugacen tip motorjs v prometni. Pa ta 1.6 velja za neproblematicnega zs plin.
Problem pri vecini vgrajevalcev pri nas je, da nimajo izkusenj ali pa namerno zavajajo, samo da pokasirajlo. Da bo stranka imela cez 30jurjev (ali se prej) totalko na motorju jih ne zanima in seveda je vse drugo krivo, da bi priznali neskoncno letno garancijo.
evil.gif
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.456
346
83
34
Avto v garanciji, motor je izključen zaradi vgradnje plinske naprave. Ok.. Nastane luknja v loncu, garancija zavrnjena zaradi plina. Po mojem mnenju plin manj škoduje izpušnemu sistemu kot če bi ta deloval na bencin. Sicer sem dobil možnost kulance, ampak meni se tole zdi skregano s pametjo. Vaše mnenje?
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Če gre za zakonsko garancijo, potem ti morajo dokazati, da je škoda nastala zaradi vgradnje plina, če zavračajo popravilo. Dobesedno dokazati in ne samo napisati svoje lapanje. Drugače garancija velja in lepo pojdi s pritožbo na tržni inšpektorat.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.456
346
83
34
Zakonsko jamstvo traja 2 leti, če se ne motim, dalje pa je garancija proizvajalca. V tem primeru nimam kaj dosti brcat.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.662
6.705
113
pri taščici
Dalje pa je najbrz jamstvo in ne garancija. In to jamstvo nima nobene podlage v zakonih drzave, ampak samo v pravilih jamstva. Ce se jih ne drzis, potem....
 

Drago

gps navigator
20. jul 2007
2.833
10
38
Stara Bučka
ksz

Po dveletnem nedelovanju JTG sistema in iskanju serviserja, me je poklical možakar iz okolice LJ, ki je izvedel za moj problem. Svetoval mi je demontažo in montažo novega sistema. Glede na ceno, ki mi jo je ponudil, nisem imel kaj razmišljat. 800€ s sistemom za mazanje in 80 literskim rezervoarjem. Zdaj imam narejenih okoli 1300 km in lahko že rečem, da dela odlično. Poraba prvega rezervoarja je bila 8,8l/100 km, prej na bencin pa okoli 7l. Ker se mi je zdela poraba nekoliko velika, sem se zapeljal do serviserja, ki je pregledal in popravil nastavitve. Bomo videli kakšna bo zdaj poraba. Motor dela v redu, izgube moči ni opaziti.
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.827
2.081
113
20% višja poraba plina v litrih je pri enakem režimu vožnje normalna, ker moč motorja izhaja iz masnega pretoka in energetske vrednosti energenta, ki sta pri plinu drugačna kot pri bencinu.
 

McBobo

Zelenc'
20. dec 2009
21
0
1
Gorenjska
Citat:
Uporabnik buggy pravi:
prosil bi forumase za informacijo glede strokovnosti montazerjevin zadovoljstva storitve pri naslednjih ponudnikih:

http://www.zavoli.si/

servis imajo na Poljanski c 93 v LJ http://www.trz.si/ ..imajo vec sistemov, zanimal sem se za sistem Zavoli Zeta, ki ga priporocajo + elektronsko mazanje cca 1390€

ter vgrajevalca na Lj Rudnik Tomaz Moravec:

http://www.avtoplincenter.com/sistemi.html ...vrgadil bi Agis OBD CAN sistem, ki se sam ponstavlja, cena 1400€ z elektronskim mazanjem.

hvala
Ali Tomaž Moravec sploh še dela? Moral bi narediti servis na plinski inštalaciji, pa vidim, da stran ne obstaja več.