Uporabniki avtoplina (LPG)?

buggy

Pripravnik
23. sep 2007
198
0
16
cca 30 -35.Kkm kar pomeni, da bi rabil cca slabi dve leti da pridem na nulo vlozka zacetne investicije. Potem je tukaj se kar nekaj potencialnih tezav, ki izhajajo iz naslova predelave mojega motorja. Gre za GM motor, ki je bolj znan v SAAB-u 9-3 2.0t pod kodnim imenom B207 ali pri Oplu Z20NET

Tudi pri Prinsevi publikaciji sem nasel neke tezave z pospesevanjem http://www.amrautos.co.uk/database_problem_cars.pdf

Opel
Vectra turbo
2005>
Z20NET
2000 cc
Shaking during accelerating and when the car goes into cut-of phase.
Fit a turbo extension kit icw a special programmed ECU. See also OPE0207
Results are good
Prins

...tudi na Prins strani je opazka okoli sedal ventilov in se pred casom je bilo napisano, da se priporoca menjava.

Remarks
Prins recommends you take preventive measures to avoid excessive wear on the cylinder head and/or valves.

Skratka prevec nekih potencialnih problemov, ki bi lahko ali pa tudi ne nastali, za prisparanih 1000€ v naslednjih treh letih, tudi ko berem po tujih forumih kombinacje tega motorja in plina.

Pri nas nekako nima smisla iti v rizik...avto pa bo imel tudi ze 250.000 km po tem casu in bo potrebno menjati tudi ketno ventilov takrat in se kaj bo verjetno potrebno menjave. Ce bi bila cena predelave nizja morda se se...

Namen je bil sicer dober samo, bi se moral odlociti kaksne dve leti nazaj za predelavo mojega avta pa bi bilo smiselno :D
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.833
2.096
113
Ta teden sem dal v vectro 1.8 letnik 99 s 370,000 prevoženimi vgraditi sistem AGC. Skupen strošek z AMZS popustom 1100 €, dela brez problemov. Če je motor ok, ni razloga, da bi se branil inštalacije.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.404
5.683
113
Citat:
Uporabnik buggy pravi:
cca 30 -35.Kkm kar pomeni, da bi rabil cca slabi dve leti da pridem na nulo vlozka zacetne investicije.

čakaj malo. ti delaš 30-35k km na leto in boš rabo slabi dve leti da not spraviš? kje živiš?
recimo, da rabiš 50k km po tvojem izračunu. v teh kilometriš boš pri porabi recimo 10l porabil za 7500€ benza ali pa pri vožni na plin nekje 4600€ plina+bencina če gledamo današnje cene. torej 2900 prihranka. odbiješ vgradnjo in maš 1600€ čistega.
 
Nazadnje urejeno:

buggy

Pripravnik
23. sep 2007
198
0
16
a se ti ne da tud mal nazaj pogledat preden zapametujes..pa tako pavsalno gledanje kot ga podajas ti je ze marsikoga po glavi tepu?

na ti bom pomagal:


da ne bom malenkosten bom malo zaokrozeval:

8l bencina x 1.6€ = ~13€
10l plina x 0.8€ = 8€

torej razlika na 100km je 5€
ce jih delam letno 30.000 je to prihranka v ceni energenta 1500€

potem pa je pri teh kilometrih na leto potrebno odsteti se:
-letni servis ~ 100€
-3x Valve care tekocina ~ 150€
cca 0.5l na 100km bencina za hladne zagone ~ 250€

kar skupaj znese 500€ in razlika je potem na letni ravni zgolj se 1000€, kar pri plinski instalaciji (Prins) ki znese 2000€ pomeni odplacilo investicije cca 2 leti oz 60.000 km...kar je pa ze kar veliko, s tem da ne upostevamo nobenih nepredvidljivih stroskov ki bi izhajali iz naslova plinske instalacije.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Dva litra več plina?
bonk.gif
Meni žre s plinom isti drek.

Je pa res, da ko sproščam konje vedno šaltnem na 100 oktanca.
 

buggy

Pripravnik
23. sep 2007
198
0
16
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Dva litra več plina?
bonk.gif
Meni žre s plinom isti drek.

Je pa res, da ko sproščam konje vedno šaltnem na 100 oktanca.

ja kaj dva litra...to je dobrih 20% raje bom vposteval to v racunico in bil pol pozitivno presenecen. Je pa to cisto grobo povprecje..

Ce pa tebi isto zre plina in bencina in pri tem nimas obcutnega upada moci , bi se na tvojemu mestu pripravil na kako mal bolj obsezno popravilo....razen ce ne govorimo v tvojem primeru o porabi 5.677 bencina in 5.987 plina...ja tudi take paciente imas ko na malih jajcih delajo paniko, ko imajo liter vec porabe na predhodnih 6 litrov bencina. (statisko delajo v 4 ecimale) Pol pa tolk casa tezijo in hodjo nastavljat, da jih ima mehankar poln [cenzura] in jim al zbije moc al pa zmanjsa razmerje plin-zrak, potem pa furajo prerevno mesanico
hysterical-1.gif


...sam da je poraba ista
bonk.gif
 

mihouca

Pripravnik
17. apr 2012
65
0
6
8 litrov bencina x 1.6 = 12.8
9 litrov plina x 0.8 = 7.2

30.000km letno =
bencin 3840
plin 2160
razlika 1680

servis na 20.000km 40 eur
flashlube 1l= 20e
poraba bencina če boš delal relacije 0,3l/100km

prihranek na plinu 1680 eur
-1.5 servisa letno 60 eur
-2 flasi flashluba 40 eur
-bencin 150 eur
= 1430 eur prihranka letno


računano po mojem primeru
 

buggy

Pripravnik
23. sep 2007
198
0
16
tvoja ocena se mi zdi kar lepo realna. Pri Prinsu je stvar pac taka kot sem napisal, lahko bi se prisparalo se pri Valvecare tekocini ene 50€, skratka na nulo bi sam prisel sele nekje po 60.000 km, saj bi me cela instalacija s popustom in brez homolomo prisla 2K€.

Kot sem ze rekel, sem v prezi, da skocim ko/ce bo kaksna akcija za kvalitetno instalacijo ali pa, ce se bo nas "jaz nic kriv" celavko spomnil, da bi svojim ministrom rekel, da fliknejo kaksne subvencije za plin na plano :D

...trosarine bo itaq fural punim v nebo za razliko, kar je govoril.pred.volitvam.gowno.press

Ce pa ne pa tud prav, saj bo avto po vsej verjetnosti sel po treh letih ze v prodajo, mi pa v nakup drugega.
 
Nazadnje urejeno:

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.252
328
83
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Je pa res, da ko sproščam konje vedno šaltnem na 100 oktanca.
To je meni delal pri taprvi predelavi, ki je bila prešvoh - pri kickdownu je preklopil na benz ker ni uspel upariti toliko plina - na osmaku imel dva uprajalnika (za 300km). Pri tadrugem je bil uparjalnik za 400km, pa tega nikoli ni več naredil. No, zdaj imam pa itak brez uprajalnika sistem (brizga direkt tekočo fazo - Icom), pa seveda nič ne preklaplja.
Tako da imaš ali prešvoh inštalacijo ali prešvoh mašino. Pri 300+km namreč ne vidiš razlike med plinom in bencinom pri pospeševanju.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Nisi dojel... šaltam jaz ročno na benz, boli me k**** tudi če dela BP tudi na plin, tistih par l benza mi ni nič škoda.

Sicer pa ja....je malo prešvoh sistem, se mi je že zgodilo, da mi je vrglo ven, sam ne velikokrat. Mogoče 5x v 10kkm, nazadnje poln gas v tretji pri prehitevanju, še v prazno je zavrtelo ipd. Nič se ne sekiram zaradi tega, pa tudi menjal ne bom nič. Drugače mi je pa vrglo ven, če je šlo že na hlape, kar pa mislim, da je pri vsakem sistemu tako (da z zadjimi 5-10l ne bo šlo 250 kojnu futrat več dolgo...).

bagy....ti že veš.
zmaga.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.404
5.683
113
Citat:
Uporabnik buggy pravi:
a se ti ne da tud mal nazaj pogledat preden zapametujes..pa tako pavsalno gledanje kot ga podajas ti je ze marsikoga po glavi tepu?

na ti bom pomagal:


da ne bom malenkosten bom malo zaokrozeval:

8l bencina x 1.6€ = ~13€
10l plina x 0.8€ = 8€

torej razlika na 100km je 5€
ce jih delam letno 30.000 je to prihranka v ceni energenta 1500€

potem pa je pri teh kilometrih na leto potrebno odsteti se:
-letni servis ~ 100€
-3x Valve care tekocina ~ 150€
cca 0.5l na 100km bencina za hladne zagone ~ 250€

kar skupaj znese 500€ in razlika je potem na letni ravni zgolj se 1000€, kar pri plinski instalaciji (Prins) ki znese 2000€ pomeni odplacilo investicije cca 2 leti oz 60.000 km...kar je pa ze kar veliko, s tem da ne upostevamo nobenih nepredvidljivih stroskov ki bi izhajali iz naslova plinske instalacije.

ok razumem. če vas ene tak pri cenah nategujejo potem pa valda se plin ne splača.
1l valve saverja se dobi tudi za 12€. samo pač je treba na ebayu nabavit.
0.5l benza na 100km. odvisno kako je sistem nastavlen. jaz nastavim, da preklopi prej. Poleti je pri hladnem motorju to stvar sekund ali metrov, sedaj pa še vedno dosti prej kot v minuti.
servis 100€... ne se hecat za dva filterčka menjat 100€
stupid-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

buggy

Pripravnik
23. sep 2007
198
0
16
dej ne preganjaj se z mano, zavrti telefonsko stevilko od Prinsa in se pozanimaj pri njih okoli cen, potem pa opletaj okol...zmenjen?

valve saver...? En liter olivnega olja tud pride 2€ pa to se ne pomeni, da gal lahko not ulivam...Prins uporablja Valvecare in ne "Flashlube Valve saver"...
 

Mare77

Fizikalc
13. feb 2009
1.327
8
38
47
Okolica južne LJ.
A še kdo opaža, da se ne da na vseh pumpah napolniti tank do max. polnega? Pri meni se razlikuje tudi do 7 litrov... Nekje lahko natočim 57l, nekje pa samo 50l, potem pa mi vrže ven ročko. Testiral sem vedno pri praznem tanku, menjal pa sem tudi ventil tanka, kateri je bil po besedah serviserja še star tip in bi lahko povzročal probleme. Na Veroškovo sem kar nehal hodit, ko mi parkrat niso uspeli natočiti do max. Če ne drugje, se pojavi problem pri računanju povprečne porabe, ko imaš zato enkrat 7 litrov, drugič pa 11 porabe.

Drugače pa ima Prins malo večje cene kot konkurenca, žal. Če bi kje našel Valvecare cenejši kot pri nas, bi ga seveda tam kupil. Bi se moral malo angažirati, na hitro po ebayu nisem našel nič pametnega.
 

Katunga

Fizikalc
1. sep 2007
1.068
0
36
Koper
Jaz imam Zavoli in lahko samo pohvalim. Prišparam med 36 in 40% denarja. Servis je samo filter plina tako, da ne vem od kod vam 100€ servis??! Moč je ista, je pa res, da nikoli ne vozim na visokih obratih, niti na bencinu nisem tako, da področja nad 4000 obrati praktično ne uporabljam, zato ne vem, če tam kaj izgubi in me niti ne zanima. Nič ne cuka. Imam ga pa cirka 6000 prevoženih kilometrov.
 

buggy

Pripravnik
23. sep 2007
198
0
16
Bolj kot sama instalacija je vazen mojster, ki ti to instalacijo vgradi, nastavi in servisira. Drugace pa se vecje tezave pri potencialno neustrezni vgradnji plina (pomanjkanje mazanja/hlajenja) pojavijo tam nekje od 60-100.000km , prej tezav praviloma ne mora biti razen, periodicna ponastavljanja racunalnika pri dolocenih vgrajevalcih.
 

Katunga

Fizikalc
1. sep 2007
1.068
0
36
Koper
ja, monter je sigurno zelo pomemben. Je pa res, da s predelavo narediš dokaj velik poseg in možno je, da imaš s kakšnim modelom avta tudi težave. Na internetu je možno zaslediti primere, da kjerkoli ga je kdo predelal, so mu ga mogli pri konkurenci popravljat in reševat. Praktično vsak ponudnik ima zadovoljne stranke in pa take, ki so imeli težave in potem pluvajo.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.404
5.683
113
Citat:
Uporabnik buggy pravi:
dej ne preganjaj se z mano, zavrti telefonsko stevilko od Prinsa in se pozanimaj pri njih okoli cen, potem pa opletaj okol...zmenjen?

valve saver...? En liter olivnega olja tud pride 2€ pa to se ne pomeni, da gal lahko not ulivam...Prins uporablja Valvecare in ne "Flashlube Valve saver"...

saj maš sprav nebom se več priganjal s tabo. si pa ti najverjetneje ena izmed tisti super strank, ki se jih nategne na suho tik tak. naklofajo ti neke podatke zraven nabijejo ceno do neba ti pa čist srečn, da boš mel oh in ah sistem.

drugače pa nerabim prinsa klicat. Sem do zdaj več avto predelal na lpg kot si jih ti videl... tak da nekak vem kak zadeve delujo in to vse kaj zraven spada. Bi reko, da mam malo več pojma o teh zadeva kot ti

@ostali
glede zgornje debate o monterjih. Monter je NAJBOLJ pomembn pri vsem skupaj. Upam jajce stavit, da bolj pomembn kot pa sistem katerega vgradi. Ko je sistem vgrajen kot je treba in ko vse deluje kot mora bojo delali vsi praktično enako, ker je itak vsi delujejo po enakem principu.
 
Nazadnje urejeno:

buggy

Pripravnik
23. sep 2007
198
0
16
Citat:

saj maš sprav nebom se več priganjal s tabo. si pa ti najverjetneje ena izmed tisti super strank, ki se jih nategne na suho tik tak. naklofajo ti neke podatke zraven nabijejo ceno do neba ti pa čist srečn, da boš mel oh in ah sistem.

ne samo da te je*e funkcionalno razumevanje napisanega, se snelkurz psihologije si ocitno opravljal tam, od kjer si tudi zvlekel svoje znanje o avtoplinu
bonk.gif


Citat:
drugače pa nerabim prinsa klicat. Sem do zdaj več avto predelal na lpg kot si jih ti videl... tak da nekak vem kak zadeve delujo in to vse kaj zraven spada. Bi reko, da mam malo več pojma o teh zadeva kot ti

mocno upam, da nisi kaksen od allround monterjev plinskih instalacij...ne obremenjuj se, zaradi mene se lahko kitis s kakrsnokoli titulo forumskega znalca se posebej, ce "Bi reko, da mam malo več pojma o teh zadeva kot ti"
uf-1.gif


Epenis.brez.argumentov.press
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.404
5.683
113
glej nima smisla. ti si pač prepričan v svoje.
jaz ti pa povem, da je smisel LPG predelave šparanje dnara in ne nabijanje stroškov kot je v tvojem izračunu.
Jaz se ne kitim s titulo samo pač povem ti iz izkušenj montaž, ti pa meni govoriš iz telefonskih izkušenj.
gre se samo za to, da zaradi takih kot si ti ful folka živi v zmoti in so celi prestrašeni nad plinom, kak je to drago kak se ne splača, ker moreš nardit miljon km predn si na nuli in kak je nevarno pa nevem kaj vse.
 

buggy

Pripravnik
23. sep 2007
198
0
16
Citat:

glej nima smisla. ti si pač prepričan v svoje.
jaz ti pa povem, da je smisel LPG predelave šparanje dnara in ne nabijanje stroškov kot je v tvojem izračunu.

in v mojem primeru je po tvojem brezvezno nabijanje stroskov kaj? Sistem za mazanje ki je potreben? Tekocina ki pase k temu sistemu? Normalna plinska instalacija katera ima edina dobre rezultate z konkretno cipano elektroniko ter turbino in ne neka cungalunga?

Citat:
gre se samo za to, da zaradi takih kot si ti ful folka živi v zmoti in so celi prestrašeni nad plinom, kak je to drago kak se ne splača, ker moreš nardit miljon km predn si na nuli in kak je nevarno pa nevem kaj vse.

spet strelas mimo...ravno nasprotno je! Vecina namrec misli, da bodo s plinom prisparali ogromno, saj jim taki kvazi monterji obljubljajo polovico manjse stroske kot jih imajo sedaj pa vsi dobro vemo da temu ni tako. Se ti si v prvi repliki meni svoje prve izracune delal tocno tako...torej cez palec in pavsalno kot kak ciciban.

O kaksnem mazanju in s tem povezanimi stroski, servisih, cca 20% povecani porabi plina (to nekateri celo povejo), vzporedni porabi bencina pri hladnih vzigih, pa ne duha ne sluha pa sem ti ze napisal, da bi v mojem primeru poleg prisparanih 1500€ v samem energentu na leto, bi me taksni tebi zanemarljivi stroski prisli se dodatnih 500€... kar bi nakoncu bilo prihranek "samo se" 1000€, ampak ti bos svoje guslal se naprej!
Sem pac zaradi specifik avta vzel za primer Prins instalacije in razlogov za to imam dosti, razen ce bos spet ti kej pametnega povedal. Z veseljem bom prebral tvojo kontra argumentacijo in kaj je narobe z mojim izracunom...res!

Ampak ti ze ves...res bogi tisti, ki bo sel k tebi na predelavo, ce jim take buce valis...zato pa imamo kar nekaj nezadovoljnih uporabnikov, ki poleg tezav s samim avtom ob vgradnji dvomljivih sistemov jokajo nad slampasto izdelavo, preklaplanjem na bencin pri obremenitvi , nenehnim ponastavljanjem, raznim luckam ter ostalimi nevsecnostmi...ko pa potegnejo crto, pa vidijo da so dalec od prisparanega zneska ki so jim ga obljubljali taki kot si ti!