Uporabniki avtoplina (LPG)?

Mare77

Fizikalc
13. feb 2009
1.327
8
38
47
Okolica južne LJ.
Hvala
Mojega motorja (1.6 16V) ni na tem seznamu
aplauz.gif
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.458
346
83
34
Pri elektronskem sistemu se da kaj na roke dozirat? Danes nism uspel poklicati, zdej me pa že 2 dni to muči.
grin1.gif
 

buggy

Pripravnik
23. sep 2007
198
0
16
...bi prosil nekoga, ki ima Prins instalacijo v avtu, ce pove koliko pridejo servisi in na koliko kilometrov ter koliko Valve care tekocine porabi, ter kje jo kupuje.

hvala

BTW: je v bliznji prihodnosti predvidena kaksna akcija, kot je bila vcasih Petrol kupon ali pa subvencija...ok sej vem da sem prevec optimisticen a vseeno :D

naj me kdo popravi ce se motim:

ce mi trenutno avto porabi 8l bencina s plinom pa recimo 10l, je sama racunica v razliki cene energenta dost ok samo je potrebno racunat se ostale postranske stroske.

da ne bom malenkosten bom malo zaokrozeval:

8l bencina x 1.6€ = ~13€
10l plina x 0.8€ = 8€

torej razlika na 100km je 5€
ce jih delam letno 30.000 je to prihranka v ceni energenta 1500€

potem pa je pri teh kilometrih na leto potrebno odsteti se:
-letni servis ~ 100€
-3x Valve care tekocina ~ 150€
cca 0.5l na 100km bencina za hladne zagone ~ 250€

kar skupaj znese 500€ in razlika je potem na letni ravni zgolj se 1000€, kar pri plinski instalaciji (Prins) ki znese 2000€ pomeni odplacilo investicije cca 2 leti oz 60.000 km...kar je pa ze kar veliko, s tem da ne upostevamo nobenih nepredvidljivih stroskov ki bi izhajali iz naslova plinske instalacije.

hmm....
 

Mare77

Fizikalc
13. feb 2009
1.327
8
38
47
Okolica južne LJ.
Imaš podatke na privat.
Jaz prihranim cca 800€ na leto, sem pa kupil nov avto in ga dal takoj predelat in je računica malo drugačna, saj bi drugače vzel dizel motor...
 

buggy

Pripravnik
23. sep 2007
198
0
16
hvala za odgovor Mare77. Ja saj to tudi mene malo bega sedaj, saj ima moj avto ze 150Kkm podlage star pa je 5 let
frown-1.gif

Ce racunam da bo avto po predelavi pri hisi se naslednjih 5 let od sedanjem rezimu voznje bo to ze 300.000km....in ce odstejem dve leti za povrnitev investicije je to potem v 5-tih letih cistih le 3 leta ali 3K€...hmm to pa spet ni tako velik denar..kar pomeni da bi v teh treh letih cistega "gaina" namesto 12.000€ za bencin dal "le" 9000€ za plin...morda je v mojem primeru bolje racunati na zamenjavo avta
frown-1.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.483
10.726
113
si si sam odgovoril, kupiš nekega dizla za relacije v rangu 130 KM, pa ti bo pil 6 litrov.. pa jebeeš plin.
 

buggy

Pripravnik
23. sep 2007
198
0
16
jah saj naceloma se strinjam...kar pa je spet lazje reci kot udejaniti (sploh ce upostevam se povsem neracionalno custveno navezanost na trenutni avto
smile-1.gif
)

ce trenutnega prodam dobim cca 7K€ in ce pristejem se 2K za plinsko instalacijo...pa recmo da potem vstejem se prisparanih 3K....potem operiram z 12.000 €

sem brskal po netu pa ne dobim nic primerljivo starega, velikega in mocnega z isto ali manj kilometri za ta denar, pa pri mojem se vem da je vse mehansko tipi-top, saj je pri nas takorekoc od zacetka.

dilema, dilema ...tehtnica je kar nekako na sredini nikakor se noce prevesiti v eno ali drugo stran :D
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
V tvoji dilemi ne bi sploh razmišljal. Plin. Namreč pri rabljenem dizlu si lahko hitro precej v minusu. In če imaš ti perfektnega bencinarja, potem nimaš kaj razmišljat. Edino pazi da vzameš kvaliteten plin in instalacijo. Pa prej preveri, če tvoj motor prežveči plin brez težav.
 

buggy

Pripravnik
23. sep 2007
198
0
16
thx sad! Pri Prinsu pravijo, da ni problema z mojim motorjem navkljub temu, da gre za turbaka, seveda z vgrajenim sistemom za mazanje.

Sej vem da je to bolj kot ne tarnanje in kompliciranje pred samo izvedbo, ko pride na plano nickoliko pomislekov proti. Ce bi mi pri Prinsu dali kaksno dodatno motivacijo v obliki 100€ bi bilo ze lazje, ce pa me se kdo od vas preprica v "pravo stvar" in mi argumentirano pomaga pri odlocitvi pa bom tudi zelo hvalezen
smile-1.gif
 

buggy

Pripravnik
23. sep 2007
198
0
16
hja tole z drugimi cenejsimi ponudniki mi nekako ne disi, ker slisim razne horror zgodbice, tako da Prins je za razliko tistih par 100€ v prednosti zaradi njihovega sistema mazanja, garancije ter splosnega zadovoljstva tako pri nas kot v tujini. Pa se monter je baje super-duper...to pa se mi zdi da je pri vsej stvari se najbolj pomembno...Iztok na Dobu. Mislim da je ta razlika vseeno vredna tistih par sivih las, ki lahko zrastejo iz tega naslova :D

Kje je zdej drzava, ki je tako polna ust raznih eko panfletov ko pa je kaj potrebno udejaniti recimo z subvencijam pa stisnejo rep med smrdljiva pokvarjena jajca ...banda, da o trosarinah ki so jih bila tudi polna usta ne govorim
stupid-1.gif
 

Mare77

Fizikalc
13. feb 2009
1.327
8
38
47
Okolica južne LJ.
No, torej si se že odločil... Mogoče se še zapelješ do njega in ga malo poprosiš za kak popust, drugače pa nimaš kaj... Je pa faca Iztok, ni kej
smirk-1.gif

Glede države pa raje ne bi...
10.gif
 

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.285
811
113
Če maš BMW, Mercedes, Audi ne rabiš nobene Valve care tekočine. Servis ni 100€, ampak odvisno od intervala. Prvih 30kkm 2x 40€. Za hladen zagon je pa čisto odvisno,ali delaš veliko kratkih relacij ali delaš dolge. Cena sistema ni 2k€, ampak cca.1200 za 4 cilindre in cca. 1600 za 6,8 cilindrov. In če maš 3.0 ali več motor so prihrani.

lp
 

buggy

Pripravnik
23. sep 2007
198
0
16
Citat:
Uporabnik Ateis pravi:
Če maš BMW, Mercedes, Audi ne rabiš nobene Valve care tekočine. Servis ni 100€, ampak odvisno od intervala. Prvih 30kkm 2x 40€. Za hladen zagon je pa čisto odvisno,ali delaš veliko kratkih relacij ali delaš dolge. Cena sistema ni 2k€, ampak cca.1200 za 4 cilindre in cca. 1600 za 6,8 cilindrov. In če maš 3.0 ali več motor so prihrani.

lp

to zal ne velja za Prins
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Citat:
Uporabnik buggy pravi:
Mislim da je ta razlika vseeno vredna tistih par sivih las, ki lahko zrastejo iz tega naslova :D
Absolutno. Največje sranje je, da te potem kaj plin zajeb... Malo pobrskaj po netu za res horror zgodbe na to temo. Tudi, da so nekateri vozili recimo nastavljat v Srbijo. Že samo ena pot dol ni ravno poceni.
 

buggy

Pripravnik
23. sep 2007
198
0
16
mimogrede mi cist tako zanima...konkretno kaksen poseg je povezava plinskega racunalnika z racunalnikom od avta. Se kaj "preveze" al kaj. Mal me skrbi ker je moj cipan, da ne bo kaksnih problemom z tunanim programom, ko/ce bo avto delal dolocene adaptacije. predvidevam da gre za odnos master-slave in ne neko vzajemno delovanje?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.404
5.683
113
signalni kabl od injektorja se prereže (oziroma se uporabijo konektorji in se samo priklopi plinski ECU med konektor od avta in injektor) in vmes poveže plinski računalnik. Plinski računalnik spreminja samo to, da prekine signal do injektorja.



pa še nekaj za zgornje bluženje. sistemi za 1300€ (za 4 cilindre) delujejo čisto vredu. To, da je pa kdaj treba avto nazaj peljat pa ni kriv plinski sistem ampak avto. Monter ti v tistem času po montaži nemore realno vseh možni primerov uporabe stestirat. (itak je osnova, da avto pred posegom deluje 100% ok in da je montaža narejena kot je treba) Da si avto nastavi trime pač traja nekaj 10 km. ampak načeloma večina dela iz prve.
 
Nazadnje urejeno:

buggy

Pripravnik
23. sep 2007
198
0
16
hvala vsem za informacije...odlocitev je po malo bolj detaljni kalkulaciji postala taksna, da bo nas turbak se naslednje tri leta pupcal kar lepo 100 oktanca...potem pa bomo po vsej verjetnosti menjali vozilo. Case closed :D