Denes sem ugotovil da ima Tušmobil:
- ali popolnoma nesposoben IT
- ali pa polovico prebivalstva za drugorazredne (glede na to da naj bi bili ITjevci pametni, se nagibam k drugi možnosti).
Zgodba:
Uporabnik Tušmobila sem praktično od začetka delovanja, najprej kot predplačnik, potem pa sem prešel na naročnino. In lani mi je potekla vezava. Pogledal sem ponudbo in na Tušmobilovi spletni strani našel primeren aparat. Grem v Tušmobilovo poslovalnico (neorginalno, prodajalec je pogodbenik oziroma ima franšizo). Vprašam za moj aparat in dobim odgovor da ga ni na zalogi in ga tudi ne more naročiti. OK, bom počakal. Enkrat konec leta grem spet vprašat, isti odgovor. Prejšnji teden grem spet vprašat, spet isti odgovor. Zadeva se mi je zdela čudna, zato sem poklical Tušmobilovo 080373333. Odgovor? V nekaterih centrih so na zalogi. Vprašam za podaljšanje pogodbe, ni problema. Naslednji dan klic iz "moje" poslovalnice da me aparat čaka. Za pultom isti prodajalec kot vedno in mi potoži da jih je pošteno slišal zaradi mene, pa nič kriv. Kje je hec? Pokazal mi je njihov obrazec (na laptopu) kjer je lahko druge aparate označil za naročilo, mojega pa ne. Je pa tudi povedal, da se je to že večkrat zgodilo, predpostavljenim je tudi predložil printscreene. In sedaj me zanima, ali je nesposoben IT ki ne more zagotoviti da bi v vseh poslovalnicah (mene kot uporabnika en K.ac briga ali je njihov center ali pogodbenik) imeli ISTE podatke? Ali je pogodbenik "drugorazredni" prodajalec ali pa smo "drugorazredni" uporabniki Tušmobila ki ne moremo do željenih aparatov kljub stalnemu oglaševanju na spletu zato ker je v našem kraju "drugorazredni" pogodbeni prodajalec (z vsemi oznakami Tušmobila, kupec ne more vedeti ali je "original" ali pa "drugorazredni"? Tušmobil, ob takem odnosu bom pri naslednji vezavi krepko premislil komu bom plačeval za usluge - res nočem biti "drugorazredni", moj denar je vreden enako kot od tistih ki imajo v svoji bližini "prvorazredni" Tušmobilov center.
- ali popolnoma nesposoben IT
- ali pa polovico prebivalstva za drugorazredne (glede na to da naj bi bili ITjevci pametni, se nagibam k drugi možnosti).
Zgodba:
Uporabnik Tušmobila sem praktično od začetka delovanja, najprej kot predplačnik, potem pa sem prešel na naročnino. In lani mi je potekla vezava. Pogledal sem ponudbo in na Tušmobilovi spletni strani našel primeren aparat. Grem v Tušmobilovo poslovalnico (neorginalno, prodajalec je pogodbenik oziroma ima franšizo). Vprašam za moj aparat in dobim odgovor da ga ni na zalogi in ga tudi ne more naročiti. OK, bom počakal. Enkrat konec leta grem spet vprašat, isti odgovor. Prejšnji teden grem spet vprašat, spet isti odgovor. Zadeva se mi je zdela čudna, zato sem poklical Tušmobilovo 080373333. Odgovor? V nekaterih centrih so na zalogi. Vprašam za podaljšanje pogodbe, ni problema. Naslednji dan klic iz "moje" poslovalnice da me aparat čaka. Za pultom isti prodajalec kot vedno in mi potoži da jih je pošteno slišal zaradi mene, pa nič kriv. Kje je hec? Pokazal mi je njihov obrazec (na laptopu) kjer je lahko druge aparate označil za naročilo, mojega pa ne. Je pa tudi povedal, da se je to že večkrat zgodilo, predpostavljenim je tudi predložil printscreene. In sedaj me zanima, ali je nesposoben IT ki ne more zagotoviti da bi v vseh poslovalnicah (mene kot uporabnika en K.ac briga ali je njihov center ali pogodbenik) imeli ISTE podatke? Ali je pogodbenik "drugorazredni" prodajalec ali pa smo "drugorazredni" uporabniki Tušmobila ki ne moremo do željenih aparatov kljub stalnemu oglaševanju na spletu zato ker je v našem kraju "drugorazredni" pogodbeni prodajalec (z vsemi oznakami Tušmobila, kupec ne more vedeti ali je "original" ali pa "drugorazredni"? Tušmobil, ob takem odnosu bom pri naslednji vezavi krepko premislil komu bom plačeval za usluge - res nočem biti "drugorazredni", moj denar je vreden enako kot od tistih ki imajo v svoji bližini "prvorazredni" Tušmobilov center.