Ekola spet nova katastrofa od supporta TS.
Pač mi je dopi.... da vsak drugi mesec dvignejo ceno paketa Modri in sem se odločil da ga spremenim v TopTrio A + Mobi paket za telefon.
1. Kontakt:
Agentki preko spletnega chata razložim situacijo. Pove mi da bom moral plačati 20€ za spremembo paketa.
No to mi ni bilo ok, ker spremembo delam samo zato, kjer se ne strinjam z njihovo podražitvijo paketa Modri.
Zato ji rečem "ok, če prekinem naročnino, potem mi pa ne bo treba nič plačati v skladu s pogoji?"
http://www.telekom.si/info-in-...fiksnih-paketov
Naročniki, ki se z navedenimi spremembami ne strinjajo, imajo do uveljavitve spremembe pravico odstopiti od naročniške pogodbe brez odpovednega roka, brez plačila stroškov prekinitve naročniškega razmerja in brez pogodbene kazni.
Mi potrdi da je temu tako, ampak da naj raje pošljem mail na
info@telekom.si in mi bodo odobrili brezplačen prehod na cenejši paket.
2. Kontakt:
Pošljem mail na
info@telekom.si in razložim, da prosim za brezplačen prehod na cenejši paket, da sicer bom pač prekinil naročniško razmerje.
Dobim odgovor, da te stvari rešujejo preko telefona in da me bodo poklicali.
3. Kontakt:
Ker sem bil slučajno blizu TS centra sem šel tja in spet razložil vse skupaj.
Agnetka mi reče da dokler ni odobren brezplačen prehod ne more narediti nič.
Ok bom počakal na klic...
4. Kontakt:
Pokličejo me iz Telekoma glede želene spremembe paketa. Agentka mi pove da bom moral plačati 20€.
Jaz pa njen nazaj, da njen klic naj bi bil ravno zato, da mi tega nebi bilo treba plačati.
No ona ne ve nič o tem. Predlaga mi da grem raje osebno v TS se zmeniti.
WTF!!! Prav norce se delajo iz strank prav vsakič ko karkoli rabiš. Za popiz..