Jaz imam pa slabo izkušnjo pri Telekomu. Stara mama je septembra pri njih vzela modri paket (je njihov star naročnik, tudi paket je bil star, ampak splošno je bila zadovoljna z njimi, zato smo tudi podaljšali).
Težave so se začele v ponedeljek. Internet, TV in stacionarni telefon so na enkrat nehali delati. Kličemo na Telekom support, kjer opazijo, da vse rdeče utripa že pri njih in da je nekaj narobe s centralo oz. povezavo že na njihovi strani. Danes je četrtek in kljub večkratnim klicem se ne odzovejo. Vsak dan enaka zgodba, da bo prišel tehnik, vendar tehnika ni od nikoder.
Ne vem, a je res potrebno čakati fu**ing 4 dni ali več, da te pride nekdo pogledat in kljub temu, da vedo da je napaka na njihovi strani.
Že berem splošne pogoje in bomo šli na drugega operaterja, ker se ne mislimo več zafrkavati oz. biti zafrkavani iz strani Telekoma... Poleg tega pa še ta internet uporablja manjše podjetje, vendar je naročnik fizična oseba, vseeno pa je izpad pri prometu zaradi tega.