Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
Citat:
Uporabnik panoramic pravi:
Zelo rad bi se vozil z vlakom v službo, če:
1) Bi bil vlak vsaj tako hiter kot avto ali še hitrejši. Zdaj porabim z avtom do službe cca. 30 minut, z vlakom (upoštevaje še pot do postaje in s postaje do službe) pa debelo uro. Če bi z vlakom za vse skupaj porabil do 45 minut bi bilo zame še sprejemljivo.
2) Bi bil vlak sodoben, tih, klimatiziran in z udobnimi sedeži.
Dokler bodo naše železnice na enakem nivoju kot v Afganistanu, naj mi prosim nihče ne pametuje, da je bencin prepoceni in da se ne smem voziti v avtu sam.
Sami izgovori. Tudi v mestu imaš LOKALNE AVTOBUSE vozijo skoraj NONSTOP in VSEPOVSOD ampak ne, vsi v avto )in to dva soseda ki delata v isti firmi (karikiram) pa se oba vsak v svojem avtu odpeljeta v službo
In za povrh, se oba odpravita v službo 20 minut prej, ker morata poiskati parkirni prostor.
Opisan primer velja za vsaj 50% delavcev v sloveniji. To omenjam, ker ne mislim osebno tebe.
No, men so se vedno zdeli munjeni predvsem Ljubljančani, ki stanujejo in delajo v dosegu relativno hitrih prog LPPja. Če živijo ali delajo kje v LJ suburbiji, že vidim, da se avto splača glede na neučinkovitost LPP tam.
Za ostale po Sloveniji je pa itak katastrofa. Slovenske železnice živijo na dediščini Marije Terezije in elektrifikaciji prog s strani Mussolinija, ostalo je pa tehnološko nespremenjeno 100+ let.
Avtobusne linije so izven večjih mest čisto v riti in še drage zapovrh.
In ja, folk se gre edino racionalno reč. Vozijo se z avtom.
Eni sicer pretiravajo in ne ne morejo brez avta niti na pir v 250 m oddaljeno oštarijo, vendar pustimo ekstreme.
Ekstrem je to, da je pač javni prevoz v Sloveniji neučinkovit. V prvi liniji časovno, v večini primerov pa tudi stroškovno. Udobja niti našteval ne bom, čeprav je v osnovi tudi največji faktor.