Citat:
Uporabnik franci pravi:
Citat:
Uporabnik PiLLLe pravi:
Kaj mislite da bodo sentvidski tuneli kaj boljsi?
Kaj pa je narobe s predori kot takimi (razen vozišč)? Drugače pa, če obstoječa vozišča v predorih ne ustrezajo nekim novih normah, je to problem tistega, ki je podal zahteve v razpisih. Pa še to. V predoru Šentvid NE-BO betonskega vozišča, asfalt bo!
Nisem govoril o utripanju ampak o omejitvi, ki so jo postavili šele pred kratkim. Če bi pozorneje spremljal novice, bi lahko med drugim slišal da bodo "od sedaj naprej ob dežju postavili omejitev 60km/h TUDI v predorih na štejerski avtocesti"...Citat:
Uporabnik keber pravi:
Ah, tudi Primorje ni noben biser. Je pa na splošno manj problemov z njim kot pa s SCT-jem.
Apachiju:
Ona druga štajerska predora nista brez problemov, še posebej, ker sta bila zgrajena že leta 1996 (oz. po ena cev takrat obnovljena), nimata pa nobene pametne elektronske opreme v okolici, zato pač ob dežju nič ne žmiga ali pa sveti.
@virtuoz: meni se tisti obnovljeni del na južni obvoznici zdi precej raven. Vsaj v primerjavi s tem, kaj je bilo prej.
Citat:
Uporabnik PiLLLe pravi:
Citat:
Uporabnik franci pravi:
Citat:
Uporabnik PiLLLe pravi:
Kaj mislite da bodo sentvidski tuneli kaj boljsi?
Kaj pa je narobe s predori kot takimi (razen vozišč)? Drugače pa, če obstoječa vozišča v predorih ne ustrezajo nekim novih normah, je to problem tistega, ki je podal zahteve v razpisih. Pa še to. V predoru Šentvid NE-BO betonskega vozišča, asfalt bo!
Manjka 3tji pas, in to bo zelo vplivalo na kolone ki se bodo nabirale v sezonah, da pa o dnevnih konicah negovorimo. Dodajmo k temu se kako blesavo omejitev hitrosti pa smo tam, 40km/h v kolonci.
Citat:
Uporabnik PiLLLe pravi:
Citat:
Uporabnik franci pravi:
Citat:
Uporabnik PiLLLe pravi:
Kaj mislite da bodo sentvidski tuneli kaj boljsi?
Kaj pa je narobe s predori kot takimi (razen vozišč)? Drugače pa, če obstoječa vozišča v predorih ne ustrezajo nekim novih normah, je to problem tistega, ki je podal zahteve v razpisih. Pa še to. V predoru Šentvid NE-BO betonskega vozišča, asfalt bo!
Manjka 3tji pas, in to bo zelo vplivalo na kolone ki se bodo nabirale v sezonah, da pa o dnevnih konicah negovorimo. Dodajmo k temu se kako blesavo omejitev hitrosti pa smo tam, 40km/h v kolonci.
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Že sedaj je možno širiti predore, ne da bi jih zaprli za promet.
No shit, SherlockCitat:
Uporabnik keber pravi:
Seveda je razlika. Južna je bila zgrajena leta 1988 na barjanskih tleh, vzhodna pa leta 1999 na kar precej boljših.
Citat:
Uporabnik keber pravi:
2x2 pasovni predor prenese okoli 100.000 vozil dnevno, tako da bo še zelo dolgo časa trajalo, da bo potrebno širjenje.
Citat:
Uporabnik PiLLLe pravi:
Citat:
Uporabnik keber pravi:
2x2 pasovni predor prenese okoli 100.000 vozil dnevno, tako da bo še zelo dolgo časa trajalo, da bo potrebno širjenje.
V ljubljano pa vsak dan komutira 150k avtomobilov. In ce upostevamo trend narascanja populacije avtomobilov, bodo ze neuporabni po 5tih do 8mih letih.
21 mil. evrov za 340 m širjenja tunela, cca 1 meter napredka dnevno. Ker je to prvi tak projekt, bo naslednji gotovo hitrejši in cenejši. Ni ravno poceni (30 tisoč evrov po metru cevi), je pa gotovo bolje kot pa reprofilacija predora brez prometa (tam so hude gužve) in s tem zapiranje cevi.Citat:
Uporabnik tony pravi:
Btw. oboje bo noro drago, ne?
Citat:
Uporabnik Matko pravi:
Bi bilo to uporabno tudi, če ni bila peščeno-ilovnata okolica?
Jaz nisem nič gruntal. Itak pa ne minirajo, ta bi bila res malo nora.Citat:
Odkrito povedano, bi pošteno razmislil, če bi se peljal med tem, ko ti minirajo nad glavo.
Žal nikjer ne piše, koliko bi stalo, če bi ta tunel zgradili iz nule.
Jaz racunal nic, so baje to nasi vrli uposobljeni usluzbenci javnega sektorjaCitat:
Uporabnik keber pravi:
Me zanima, kako si to izračunal.
Šentviški tunel ne bo videl 100.000 vozil dnevno še zelo dolgo časa.