Trojanski tunel - po dveh letih že neustrezen

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Aja, to ne vem, je vedno zaseden s škleparji, pa se ne vozim.
evil.gif


V dolenjskih predorih ni bilo "nikoli" problemov z vodo iz dveh razlogov:
1. ker je bil že v štartu precej hrapav.
2. ker prav zaradi te grobe hrapavosti niso merili tornih sposobnosti.

Ampak iz izkušenj ti povem, da je bil predvsem drugi tunel, bližji Ljubljani, v dežju izjemno nevaren. Nesreč je bilo zelo veliko, ustavljanje na črto pa zelo pogost pojav, ob dežju zelo slabo učinkovit.
 

Rikolus

Fizikalc
19. jul 2007
2.367
88
48
No, sej nihče ni popoln, tako tudi Primorje ni...

Kar se pa tiče južne obvoznice. Po prenovi sem se peljal čez, pa sem mislil, da je kaj narobe z mojim avtom, ker je avto tako čudno vibriral, pa sem potem ugotovil, da bo prej kaj narobe z obnovo kot pa mojim avtom
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Zanimivo, da nekateri pričakujejo čisti špegel po obnovi. No, predpisan ravno ni, zato se ne izvaja. Pa tudi v drugih državah ga normalno ne dobite, mogoče le pri novogradnji, pa še to ne vsaki.
 

Rikolus

Fizikalc
19. jul 2007
2.367
88
48
Pusti ti predpise in špegu pri miru......govorim o razliki in občutku, ko zapelješ iz vzhodne obvoznice na južno obvoznico. Na vzhodni nobenih vibracij, na južni pa kar na enkrat vse vibrira.

 
Nazadnje urejeno:

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Seveda je razlika. Južna je bila zgrajena leta 1988 na barjanskih tleh, vzhodna pa leta 1999 na kar precej boljših.
 

PiLLLe

stranger
18. dec 2007
2.068
0
36
Ljubljana/Novo Mesto
Citat:
Uporabnik franci pravi:
Citat:
Uporabnik PiLLLe pravi:
Kaj mislite da bodo sentvidski tuneli kaj boljsi?

Kaj pa je narobe s predori kot takimi (razen vozišč)? Drugače pa, če obstoječa vozišča v predorih ne ustrezajo nekim novih normah, je to problem tistega, ki je podal zahteve v razpisih. Pa še to. V predoru Šentvid NE-BO betonskega vozišča, asfalt bo!

Manjka 3tji pas, in to bo zelo vplivalo na kolone ki se bodo nabirale v sezonah, da pa o dnevnih konicah negovorimo. Dodajmo k temu se kako blesavo omejitev hitrosti pa smo tam, 40km/h v kolonci.
 

Apachi

gps navigator
Osebje foruma
21. jul 2007
2.195
20
38
Murska Sobota
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Ah, tudi Primorje ni noben biser. Je pa na splošno manj problemov z njim kot pa s SCT-jem.

Apachiju:
Ona druga štajerska predora nista brez problemov, še posebej, ker sta bila zgrajena že leta 1996 (oz. po ena cev takrat obnovljena), nimata pa nobene pametne elektronske opreme v okolici, zato pač ob dežju nič ne žmiga ali pa sveti.

@virtuoz: meni se tisti obnovljeni del na južni obvoznici zdi precej raven. Vsaj v primerjavi s tem, kaj je bilo prej.
Nisem govoril o utripanju ampak o omejitvi, ki so jo postavili šele pred kratkim. Če bi pozorneje spremljal novice, bi lahko med drugim slišal da bodo "od sedaj naprej ob dežju postavili omejitev 60km/h TUDI v predorih na štejerski avtocesti"...

Omejitve v štajerskih predorih so se žačele začetek januarja... trojane pa daleč prej ;-)
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Citat:
Uporabnik PiLLLe pravi:
Citat:
Uporabnik franci pravi:
Citat:
Uporabnik PiLLLe pravi:
Kaj mislite da bodo sentvidski tuneli kaj boljsi?

Kaj pa je narobe s predori kot takimi (razen vozišč)? Drugače pa, če obstoječa vozišča v predorih ne ustrezajo nekim novih normah, je to problem tistega, ki je podal zahteve v razpisih. Pa še to. V predoru Šentvid NE-BO betonskega vozišča, asfalt bo!

Manjka 3tji pas, in to bo zelo vplivalo na kolone ki se bodo nabirale v sezonah, da pa o dnevnih konicah negovorimo. Dodajmo k temu se kako blesavo omejitev hitrosti pa smo tam, 40km/h v kolonci.

Jaz sem bolj apliciral na kvaliteto gradnje kot tako, ne pa na sam projekt. Da bo tunel dvopasoven je bilo dorečeno že tedaj, ko so projektirali galerijo na severnem portalu sedaj nastajajočega predora (na Šentviški strani).
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik PiLLLe pravi:
Citat:
Uporabnik franci pravi:
Citat:
Uporabnik PiLLLe pravi:
Kaj mislite da bodo sentvidski tuneli kaj boljsi?

Kaj pa je narobe s predori kot takimi (razen vozišč)? Drugače pa, če obstoječa vozišča v predorih ne ustrezajo nekim novih normah, je to problem tistega, ki je podal zahteve v razpisih. Pa še to. V predoru Šentvid NE-BO betonskega vozišča, asfalt bo!

Manjka 3tji pas, in to bo zelo vplivalo na kolone ki se bodo nabirale v sezonah, da pa o dnevnih konicah negovorimo. Dodajmo k temu se kako blesavo omejitev hitrosti pa smo tam, 40km/h v kolonci.

2x2 pasovni predor prenese okoli 100.000 vozil dnevno, tako da bo še zelo dolgo časa trajalo, da bo potrebno širjenje. Ko pa bo (če sploh), pa ne vidim težav, tehnika se bo v naslednjih 25 letih močno močno izpopolnila. Že sedaj je možno širiti predore, ne da bi jih zaprli za promet.
 

Rikolus

Fizikalc
19. jul 2007
2.367
88
48
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Seveda je razlika. Južna je bila zgrajena leta 1988 na barjanskih tleh, vzhodna pa leta 1999 na kar precej boljših.
No shit, Sherlock
shocked-1.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Zlahka:
cheer.gif



Malo angleškega opisa.

Pa še par slik gradnje:





Pa še ena moja slika od letošnjega poletja:
A1-08.jpg


Kdor se je peljal, to je zadnji predor pred Rimom, kakih 30 km severno od njega.
 
Nazadnje urejeno:

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.624
722
113
Zanimivo.
cool-1.gif


Sicer tam piše, da je to prvi takšni primer.
Bi bilo to uporabno tudi, če ni bila peščeno-ilovnata okolica?
Odkrito povedano, bi pošteno razmislil, če bi se peljal med tem, ko ti minirajo nad glavo.
shocked-1.gif


Žal nikjer ne piše, koliko bi stalo, če bi ta tunel zgradili iz nule.

@SJTV1
Kdo/kaj/zakaj naj bi bilo tiho?
 
Nazadnje urejeno:

PiLLLe

stranger
18. dec 2007
2.068
0
36
Ljubljana/Novo Mesto
Citat:
Uporabnik keber pravi:
2x2 pasovni predor prenese okoli 100.000 vozil dnevno, tako da bo še zelo dolgo časa trajalo, da bo potrebno širjenje.

V ljubljano pa vsak dan komutira 150k avtomobilov. In ce upostevamo trend narascanja populacije avtomobilov, bodo ze neuporabni po 5tih do 8mih letih.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik PiLLLe pravi:
Citat:
Uporabnik keber pravi:
2x2 pasovni predor prenese okoli 100.000 vozil dnevno, tako da bo še zelo dolgo časa trajalo, da bo potrebno širjenje.

V ljubljano pa vsak dan komutira 150k avtomobilov. In ce upostevamo trend narascanja populacije avtomobilov, bodo ze neuporabni po 5tih do 8mih letih.

Me zanima, kako si to izračunal.
bonk.gif

Šentviški tunel ne bo videl 100.000 vozil dnevno še zelo dolgo časa.

Citat:
Uporabnik tony pravi:
Btw. oboje bo noro drago, ne?
cool-1.gif
21 mil. evrov za 340 m širjenja tunela, cca 1 meter napredka dnevno. Ker je to prvi tak projekt, bo naslednji gotovo hitrejši in cenejši. Ni ravno poceni (30 tisoč evrov po metru cevi), je pa gotovo bolje kot pa reprofilacija predora brez prometa (tam so hude gužve) in s tem zapiranje cevi.

Citat:
Uporabnik Matko pravi:
Bi bilo to uporabno tudi, če ni bila peščeno-ilovnata okolica?

Kaj vem. Verjetno pa da, sploh v apnencu. V primeru šentviške (in trojanske ter golovške) packarije bi verjetno bilo več dela s sidranjem - beri: dražje - ampak tudi uporabno. Sem ravno že razmišljal, prvi tak predor, ki bo nekega dne moral pri nam pod tako "obdelavo", bi znal biti Debeli hrib proti Dolenjski. No, kakih 15 let še ne, potem bi pa se že lahko razmišljalo o tem, pa še tehnologija se bo izpopolnila.

Če seveda kdo sploh pozna to tehnologijo, kar za gospodo iz Darsa ravno ne verjamem, niso ravno domači v sodobnih trendih gradbeništva.
10.gif


Citat:

Odkrito povedano, bi pošteno razmislil, če bi se peljal med tem, ko ti minirajo nad glavo.
shocked-1.gif


Žal nikjer ne piše, koliko bi stalo, če bi ta tunel zgradili iz nule.
Jaz nisem nič gruntal. Itak pa ne minirajo, ta bi bila res malo nora.
Če bi predor zgradili iz nule, mislim da ne bi bilo kaj dosti ceneje, verjetno še dražje, ker bi bilo treba narediti še novo avtocesto. Glede na tamkajšni teren (precej ozka dolina na eni strani) to ne bi bilo poceni.
 

PiLLLe

stranger
18. dec 2007
2.068
0
36
Ljubljana/Novo Mesto
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Me zanima, kako si to izračunal.
bonk.gif

Šentviški tunel ne bo videl 100.000 vozil dnevno še zelo dolgo časa.
Jaz racunal nic, so baje to nasi vrli uposobljeni usluzbenci javnega sektorja
grin1.gif


Lahko pa samo primerjamo 10 let nazaj ko sem bil v polju v bloku, se nikoli niso kregali cigav je kater parking, danes se pa skoraj da ne pobijejo za tiste parkinge, poleg tega pa avti sotijo povsod, od ceste do zelenice in na koncu na poti spomina in tovaristva
smile-1.gif