Trojanski tunel - po dveh letih že neustrezen

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.609
710
113
Citat:
Avstrijska analiza kakovosti cestišča naj bi razkrila, da je za slabo cesto kriv vzdrževalec in ne izvajalec.

http://24ur.com/naslovnica/novice/slovenija/20080109_3114528_60087106.php#video_60087106

Kdaj bo sanirano?
10.gif
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Sanirano bo, ko bo nekdo od naših priznal krivdo ali pa se bo ubilo par ljudi. Pa še potem bo samo kak direktor odletel (na drugo direktorsko mesto seveda).
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Hm, tale članek pravzaprav nič ne pove, kdo je kriv in zakaj. Najboljša je ona, da je drsnost že podobna ledu. Kaj se da še bolj dramatizirat?
hysterical-1.gif


Bomo raje v ponedeljek komentirali, "novinarski" prispevek tega gotovo ni vreden. Itak še vedno trdim na kompletno neustrezno gradnjo (pač tehnologija polaganja betona s finišerjem spada bolj v 60. leta), žal pa tudi tiste, ki so kot tako odobrili.
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.609
710
113
DARS se iz nas dobesedno dela norca.
10.gif


Citat:
Varno skozi predor
Varnosti na avtocestah ni nikoli preveč. Absolutne varnosti tudi nihče in nikjer ne more zagotoviti. Si pa v družbi DARS po svojih močeh in v okviru svojih pristojnosti vseskozi prizadevamo, da bi varnost na avtocestah in drugih cestah v našem upravljanju karseda izboljšali. V okviru prizadevanj za večjo varnost na avtocestah smo v sodelovanju z Direkcijo RS za ceste - Svetom za preventivo in vzgojo v cestnem prometu ter AMZS izdali zloženko »Varno skozi predor«, ki jo bomo predvidoma še ta teden začeli brezplačno deliti javnosti, ogledate pa si jo lahko tudi na naših spletnih straneh.

Vožnja skozi predor je po svoji naravi specifična, zato zahteva od voznika pozornost, zbranost in previdnost. Pri vožnji skozi predor dosledno upoštevajte hitrostne omejitve in primerno varnostno razdaljo. V Sloveniji gradimo nove predore na avtocestah tako, da imajo vsi dvocevni predori, ki so daljši od 500 metrov, zgrajene prečnike, ki povezujejo obe predorski cevi in tako omogočajo voznikom in sopotnikom, da se v primeru nesreče ali požara umaknejo v sosednjo predorsko cev. Vsi predori, ki so daljši od 1000 metrov imajo zgrajene tudi odstavne niše, kjer se lahko ustavijo pokvarjena vozila, ne da bi ovirala promet. Tam kjer so zgrajene odstavne niše, so zgrajeni tudi večji prečniki, ki omogočajo prevoz intervencijskih vozil iz ene predorske cevi v drugo.
http://www.napotki.si/doc/zgib.predori%20web.pdf
 

PiLLLe

stranger
18. dec 2007
2.068
0
36
Ljubljana/Novo Mesto
Drzava se dela norca iz vseh nas. Kaj mislite da bodo sentvidski tuneli kaj boljsi? Nikoli. Za vsa dela, ki so klasificirana kot reklamacija jih morajo izvajalci na lastne stroske popravljati. Kar se pa tu nebo zgodilo, zaradi ljudi na pravih stolckih. V vsakm primeru tudi ce se krivda prizna, javnost placa. Se en razlog vec zakaj bi pobil vse politike in direktorje.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
To kar si zaslužimo, to imamo. Kakršne politike ljudstvo izvoli, takšne pač ima.
wink-1.gif


Ogo
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Citat:
Uporabnik PiLLLe pravi:
Kaj mislite da bodo sentvidski tuneli kaj boljsi?

Kaj pa je narobe s predori kot takimi (razen vozišč)? Drugače pa, če obstoječa vozišča v predorih ne ustrezajo nekim novih normah, je to problem tistega, ki je podal zahteve v razpisih. Pa še to. V predoru Šentvid NE-BO betonskega vozišča, asfalt bo!

Sicer pa. Vozniška kultura v SLO je v podnu od podna. Smo danes na južni obvoznici vrtal testne vrtine (ocena stanja!) in ob delni zapori (izmenično je bil zaprt vozni/prehitevalni pas) sem 2x (z besedo - DVAKRAT) moral skočit pred DARS-ov kamion, ki nas je ščitil pred 'upadalci'. Prvič sem videl, kako se DVA avta peljeta, en OB drugem, po prehitevalnem pasu mimo delne zapore (ena je bila blond(punto), za drugo kroto pa nisem ziher (goljf or somth'n, pa temna čupa)). Omejitev tam je bila 80km/h, ne sprašujte, kako smo nonstop čakali, kdaj bo počilo. Aja, je pa 4x bilo slišati zaviranje na polno, pa tudi en lastnik fefafija je mal spucal ventile, ko je padel mimo.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Citat:
Uporabnik franci pravi:
Citat:
Uporabnik PiLLLe pravi:
Kaj mislite da bodo sentvidski tuneli kaj boljsi?
Pa še to. V predoru Šentvid NE-BO betonskega vozišča, asfalt bo!

Našo celotno gradbeno stroko je lahko sram! Naj grejo gradit vrtce!!!
stupid-1.gif
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
ne skrbi, neumne se delajo samo v javnosti. malokdo se tako dobro znajde in napolni zepe na nas racun kot ravno oni.
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Poglej, saj ni problem v gradbeni stroki. Gradbena stroka je pač tovrstne zadeve izdelovala zahtevam primerno. Naroči razvojno nalogo izdelave betonskih vozišč po najnovejših standardih in jo boš v roku enega leta tudi dobil, če jo boš plačal. Tu je pa vsa srž problema. Časovno je razvoj v tej smeri drag, dolgotrajen,... glavni problem pa je, da država že leta ni razpisala sredstev (sej, zakaj bi, a ne
bonk.gif
). Firme pa tudi same ne bodo investirale v razvojne naloge in nato na leto naredile kakšne 4 km takšnega vozišča.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.705
113
pri taščici
Kako za vraga se lahko po starih tunelih vozimo s 100 kmh (CE-MB, dolenjska....) v novih pa to ni mogoče?
Narobe svet. Ker sem iz podobne stroke kot franci si bom samo svoje mislil!
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Fantje so si najdli molzno kravo, to je državni DARS, ki pač molze naprej nas. Delajo pač po sistemu "Kotle drži vodu, dok majstori ne odu. A kad majstori odu, kotle ti slobodno pusti vodu." Fajn majstori so.
smile-1.gif


Ogo
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Že tisti, ki imajo roke nad DARS-om, so 'damaged people'. Sicer pa, who cares.... I'll just piss into fresh concrete, which's about to be delivered somewhere,....

Narod če to sve pozlatit
crazy1.gif
 
Nazadnje urejeno:

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Kako za vraga se lahko po starih tunelih vozimo s 100 kmh (CE-MB, dolenjska....) v novih pa to ni mogoče?

Ni tako. Tudi tunela CE-MB sta podvržena omejitvi v slabem vremenu.
Na Dolenjskem pa je bilo vozišče tako ali tako prenovljeno v 2006.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.705
113
pri taščici
Se opravičujem če je to res. Se bolj poredko vozim po tistih tunelih, po radiu pa tudi ne omenjajo. Omenjajo samo "trojanske" in primorske
 

Apachi

gps navigator
Osebje foruma
21. jul 2007
2.195
20
38
Murska Sobota
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Kako za vraga se lahko po starih tunelih vozimo s 100 kmh (CE-MB, dolenjska....) v novih pa to ni mogoče?

Ni tako. Tudi tunela CE-MB sta podvržena omejitvi v slabem vremenu.
Na Dolenjskem pa je bilo vozišče tako ali tako prenovljeno v 2006.
Ja to je od začetka januarja, ko so se pač na darsu zmenili da bo v dežju po vseh predorih enako... drugače ni problemov tam.
 

Rikolus

Fizikalc
19. jul 2007
2.364
87
48
Eh, dokler bo SCT v Sloveniji prevladoval v gradnji predorov, bodo situacija taka kot je.... Žal je tako, samo za primerjavo s konkurenco Primorje, lahko povem, da je kot dan in noč.
Pri SCTju je mentaliteta taka: "Dejmo to naredit neglede na to ali je dobro ali ne. Važno je, da se naredi in pokasira." Točno tako je in nič drugače. Pri SCTju namreč se mi še ni zgodilo, da bi delavec mi kdaj rekel: "Poglej, imamo problem. Napaka je taka pa taka, bomo popravili , tako pa tako.". Ne, čim prej je treba napako skriti, da ja ne bo kdo videl.
Primorje pa za razliko od SCTja dela ravno obratno. Dela na tem, da so stvari kvalitetne in se tudi temu primerno obnaša.
 

virtuoz

Fizikalc
20. jul 2007
874
82
28
Citat:
Uporabnik franci pravi:
Poglej, saj ni problem v gradbeni stroki. Gradbena stroka je pač tovrstne zadeve izdelovala zahtevam primerno. Naroči razvojno nalogo izdelave betonskih vozišč po najnovejših standardih in jo boš v roku enega leta tudi dobil, če jo boš plačal. Tu je pa vsa srž problema. Časovno je razvoj v tej smeri drag, dolgotrajen,... glavni problem pa je, da država že leta ni razpisala sredstev (sej, zakaj bi, a ne
bonk.gif
). Firme pa tudi same ne bodo investirale v razvojne naloge in nato na leto naredile kakšne 4 km takšnega vozišča.
Ti si mi pravi kampeljc!
Po tvoje je potrebno razpisati sredstva za vas, da boste odkrili nekaj, kar je že odkrito in spet pobasali denar.
Saj zato pa smo pri nas s cestami tam kjer smo. Vi bi spet odkrivali toplo vodo!
Greš pač k sosedu ki to znanje že ima, ter zadevo preneseš v naše okolje.
Predlansko leto se je vozišče na južni obvoznici izrezvalo in flikalo, lani pa vse to izkopalo in na novo asfaltiralo. Na tistem odseku pa se sedaj pelješ, kot da jahaš konja. Sem se pogovarjal s SCT-jevcem, ki je vodja pri popravilih. Me je poučil, da so delali asfalt z novim finišerjem, s katerim še niso imeli izkušenj.
Zanimivo, da so nekvalitetno položili okoli 20 000 kv.m. asfalta, za kazen pa niso dobili plačanega 200 kv.m., kar je v dolžino samo kakih 70 metrov, namesto da bi zadevo popravili. Ve se, da vožnja kamionov po neravnini povzroča še večje neravnine, predvsem poleti ko je material mehkejši. Se pravi da bo treba čez par let spet odvezati mošnjiček za popravila.
Podobno je v Trojanskih predorih.
Če bodo podlogo samo sanirali, oz. porezkali, potem bo material ostal isti in čez nekaj časa se bo spet pojavila povečana drsnost.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Ah, tudi Primorje ni noben biser. Je pa na splošno manj problemov z njim kot pa s SCT-jem.

Apachiju:
Ona druga štajerska predora nista brez problemov, še posebej, ker sta bila zgrajena že leta 1996 (oz. po ena cev takrat obnovljena), nimata pa nobene pametne elektronske opreme v okolici, zato pač ob dežju nič ne žmiga ali pa sveti.

@virtuoz: meni se tisti obnovljeni del na južni obvoznici zdi precej raven. Vsaj v primerjavi s tem, kaj je bilo prej.
 

virtuoz

Fizikalc
20. jul 2007
874
82
28
Na dolenjskih tunelih so menjali podlogo zaradi jam, ki so se pojavile.
Tam ni bilo nikoli omejitev zaradi dežja in spolzkega cestišča.

Bom prinesel košček starega betona našim strokovnjakom, pa se naj učijo iz njega!
evil.gif

Včasih so znali, sedaj so pa pozabili.