Podpis. S tem da pri kolesih v baubau trgovinah ni toliko problem v materialu kot to da jih dajo ven iz škatle, poravnajo balanco in to je to. in se jim jebe če si ti na prvem ovinku polomiš zobe ker zajla za bremze drži samo toliko da je gor....itd itd....Kolo za 200 EUR se da kupit tudi v specializiranih trgovinah.
Glede ketne. Ko se začnejo težave (beri: preskakuje) menjaš, skupaj z zobniki. Držijo pa tudi po 20k in več, se pravi pri kolesih za mamce doživljenjsko. Kdor zgoni tri in več keten na sezono jih zato ker jih menja preventivno, da je pač ne utrga ravno na dirki. je pa tudi res da so ketne za 10 in 11 redne kasete veliko tanjše in se prej uničijo. kar pa nima nobene veze s ketnami na kolesih za nekaj sto EUR.
Glede ketne. Ko se začnejo težave (beri: preskakuje) menjaš, skupaj z zobniki. Držijo pa tudi po 20k in več, se pravi pri kolesih za mamce doživljenjsko. Kdor zgoni tri in več keten na sezono jih zato ker jih menja preventivno, da je pač ne utrga ravno na dirki. je pa tudi res da so ketne za 10 in 11 redne kasete veliko tanjše in se prej uničijo. kar pa nima nobene veze s ketnami na kolesih za nekaj sto EUR.