Citat:
Uporabnik Sonny_Chiba pravi:
Citat:
Uporabnik lojtra pravi:
Pri 402/404 jebpotrebno vsake tolko hladilnik scistit zunej, znotraj, je pa tudi to res, da je potrebno delat pri italijanskih masinah vedno v malce visjih obratih, kot oa nizjih. Pri ikt na primer pa to ni potrebno. V vsakem primeru pa kupis kaj je bolj ohranjeno... So pa eni zjahani da ne mores verjet...
Prvo vedno preverite, če je motor hladen in ga poizkusite prižgat brez predgretja....
Če zelo dolgo vergla in ne vžge, probate še z predgretjem...
Če še to ni ok, potem takem je težava z ventili in pomeni strošek.... Seveada govorim to v nekih temperaturah nad lediščem za serrijo 402/4
Druga takšna zadeva je sklopka in vklapljanje kardana.... Če škrta pri štandgasu čisto malo, ni tak hudo, če pa sploh ne gre in moraš traktor ugasnit, pa je že težava.... Drugače pa pri vvgasnjenjem traktorju ga malo zazibate naprej, nazaj, pa še se sliši kakšen velik kovinski zvok in luft ni nekaj ok v menjalniku, sklopki....
Pa ko dela na mestu in se za greje, ja ugasnite in prižgite nazaj, moram takoj štartat... Če ne, spet težave z ventili, oz. zaganjačem.... (predpostavka, da je akumulator ok.). Sprobajte še vklop sprednjega pogona - nič škrtanje, nič metanje ročke iz položaja.... Volan tudi ne sme imeti lufta, pa ravno mora it, če nekaj o dtega ni, je bil nakladač gor, preveč uteži..... Načeloma ni to tak probelm, samo obnovit je pač potrebno zadeve, pa ponavadi na 402 spredaj popokajo felne...
Na grobo je nekak to....
Na kaj pa je potrebno posebno paziti pri Štoretih? Kakšne kritične stvari, napake?