Trajanje pnevmatik ?

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Obraba Bridgestona se posebej Potenza vsaj zame ni normalna. Tu je Michelin v veliki predniosti a ceprav je drazji.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.756
6.750
113
pri taščici
stein: če boš bral kak test, boš ugotovil da se tvoje gume dobro držijo v dežju in da imajo veliko obrabo.
Zato naslednjič ko boš kupoval gume kupi take ki imajo "normalno"obrabo. MOgoče bodo še kak evro dražje, ampak te znajo držat kakšnih 10kkm več....

Svak je enako gumo dimezijo 205/60 R15 pokuril po robovih v eni sezoni v kakšnih 10 kkm (dvomim da je več naredil). Leon tdi 110.
Sem mu že rekel da naj si za poleti omisli neke 16" ali 17", ker je rad hiter po ovinkih (in te gume mu potem prav veselo zvija)
Sedaj ima naslednice 550 (rainsport?), me prav zanima kako dolgo jih bo imel .

Če kdo ugodno rabi gume ki so stare leto in pol (dot je 08) in ki se odlično držijo predvsem v mokrem ZS.
Edina hiba je da so po robovih nekoliko bolj pobrane kot na sredini kjer je najbrž še kakšnih 4-5mm profila
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.957
6.987
113
A nene vožnja po AC manj kuri gume, kot pa nonstop pospeševanje, zaviranje, ter ovinki, kjer guma fajn trpi?
 

mm46

Pripravnik
5. sep 2007
597
7
18
40
Jaz imam Potenzo že 4. sezono, za sabo imajo mal manj kot 50k km in še vedno držijo odlično, profila je še okol 3mm. Michelinke se ne obrabljajo, k postanejo trde po dveh sezonah
tongue-1.gif
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
A nene vožnja po AC manj kuri gume, kot pa nonstop pospeševanje, zaviranje, ter ovinki, kjer guma fajn trpi?

Na AC je vožnja pri 150 baje enako "trpeča" za gume kot ovinki itd.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Kako dolgo bi naj držale gume ?

junija 2007 sem kupil, vozil le poleti (okoli 20-30 tisoč km, še enkrat toliko pozimi, a na drugih gumah), pa je skoraj že premalo profila.
Gre za Uniroyal Rallye , mislim da 550. Dimezije 185/55R15


tkole bom rekel, gume se različno obnašajo, obrabljajo na različnih avtomobilih. Pazi to, sam imam avto, ki je bil narejen 05.2004. In tudi gume so letnik 2004. Gume so Pirelli P5000, profila še nad zakonsko omejitvijo. Kilometrov....140k km. Verjamem da so še prve, ker so tudi glasne ko
evil.gif
(stare).
Sodelavec ima Xsara Picassoja, letnik 2005, pa še prve gume gor, narejenih dobrih 120k kilometrov.
 

Egonislaw

Fizikalc
12. dec 2007
2.600
-4
38
Mb
www.pkr.com
Starost gume definitivno igra vlogo, ker se prožnost manjša. Gume so z vsakim letom bolj trde, sploh pa če so slabo spravljene čez zimo/leto.
 

Egonislaw

Fizikalc
12. dec 2007
2.600
-4
38
Mb
www.pkr.com
Jaz jih mam na felnah in sem si kupil nosilec za gume. Napaka je, če so gume čez zimo postavljene navpično, ker lahko postanejo jajčaste. Dobro jih je tudi namazati pred zimo, da jih ne posuši preveč.

Če pa jih nimaš kam dat pa jih je dobro peljat k vulkanizerju in ti jih on shrani čez zimo ampak je nekaj malega za plačat-so pa dobro shranjene.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.957
6.987
113
To sem razmišljal..ampak vprašanje, če oni to dobro poskrbijo, al je kako šalabajzerstvo...

Mi imamo prostor v kleti, zraven kurilnice, kjer je tudi olje za kurjavo...ampak tam je prostor vedno odprt čez zimo, ker se zrači skozi okno. So pa gume ena na drugo naložene...
 

Egonislaw

Fizikalc
12. dec 2007
2.600
-4
38
Mb
www.pkr.com
Če so ena na drugo naložene bi blo mogoče boljše, da bi samo po dve ble na enem kupu, ker če so 4 je verjetno kar velika sila na prvo gumo spodaj.

Glede shranjevanja pa mislim, da kar dobro skrbijo za te gume, če pa je kaj narobe pa maš račun oz. garancijo
zmaga.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.957
6.987
113
Bojda je plin zato, da se pnevmatika manj zagreje, ker se le-ta ne zagreje tako, kot sam zrak?
 

ClAy

Fizikalc
3. sep 2007
1.684
14
38
Jaz sem ene pnevmatike (kormoran ) imel 9 let. Z njimi prevozil kakšnih 90.000 km. Bile so pa zimsko - letne. Na koncu so že bile tako znucane, da sem ob rahlo mokri cesti zabremzal in sem imel občutek, da sem na ledu.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.957
6.987
113
To pa res pametno ja.

Ni mi jasno zakaj pri tehničnem ne gledajo gum, takšni vozniki, ki imajo dotrajane gume so potencialni morilci, takoj bi jih morali iz ceste..a gledajo tam neki bogi co2 izpuh..gum pa nihče ne.
 

kazamurnik

Fizikalc
3. avg 2008
1.604
5
38
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
To pa res pametno ja.

Ni mi jasno zakaj pri tehničnem ne gledajo gum, takšni vozniki, ki imajo dotrajane gume so potencialni morilci, takoj bi jih morali iz ceste..a gledajo tam neki bogi co2 izpuh..gum pa nihče ne.

Sej na tehničnem pogledajo gume...meni so jih...oziroma mi jih vedno pogleda kako zgledajo....saj jih vidiš že na prvi pogled ,če so ok al ne.

Dotrajane gume so določene s količino prostalega profila.

In potencialni morilec je lahko vsak voznik ne glede na avto,gume,itd
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
merilo dotrajanih gum se zdalec ni visina profila, je pa res, da to najvec kar uspejo pogledati "mojstri" na tehnicnih pregledih. res jetudi, da se avtomobilske pnevmatike prodajajo zgolj z dobro reklamo in tukaj je merilo konfekcija