Da je zelo priporočljivo.. Je priporočljivo menjati vse štiri ali le po dva? Thx
spredaj podereš optiko, nežno vsaj, poglej vpetje. McPherson...amortizer je del vpetja in geometrijo. Camber mislimKake strela ta ježek.. tole demontiraš z osnovnim orodjem če nimaš dveh levih rok. edino kar rabiš namenskega je orodje za stiskanje vzmeti. pa še brez tega se da naredit, če si vsaj malo iznajdljiv.
in ja, tole lahko narediš na parkirišču je pa na dvigalu lažje.
optike tukaj ne moreš podret saj neboš menjal končnikov ter zgornjih/spodnjih rok in spreminjal geometrije.
spredaj podereš optiko, nežno vsaj, poglej vpetje. McPherson...amortizer je del vpetja in geometrijo. Camber mislim
Nimas sans da sestavis v nulo (da masina ne bi pokazala) - ce je bilo pred podiranjem v nulo seveda. Je pa seveda odvisno o kakem avtu govorimo. Na Nivi sem si tudi jaz optiko z lesenim šolskim teikotnikom štelal....
ne verjamem v srečo.. verjamem samo v neumnost.. tega je tukej dovoljAjde, ko ti fedra prvič mimo glave poleti nisi več iznajdljiv s stiksnjem fedre in uporabiš najbolj ziher orodje al pa nisi niti blizu.
Meni je 1x vtrgalo takega (res da je bil star ko svet).
Poglej priponko 79761
Predn sem pogruntal kaj se je sploh zgodilo je bla že tudi luč na tleh in nek senzor na steni zlaman.
Ni šanse, da sem še kdaj v vidnem polju fedre pri menjavi