Toyota Avensis se poslavlja prihaja Camry

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Samo da nekaj dodam glede glasnosti dizlov...probajte poslušat Kio/Hyundai 1.7 CRDi. Sem si ga lastil in so me vsi spraševali, če je bencinar, ker je tako potiho delal. Sedaj imam das TDi in ga je res slišat 1 km daleč :valjamse:
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.992
1.874
113
Sicer totalno offtopic, ampak kaj se je zgodilu Avtofun-u, da je postal tako dosadan s stalnim skaknjem v vse teme, kjer so kakorkoli omeni dizel.

eh saj to je isto kot mtl in še ene par die hard traktoristov...pač se ne morejo sprijaznit z dejstvom, da gre ta zgodovinski fail evrope pospešeno v pozabo. In tako pač utrujajo kje se le da
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.992
1.874
113
Samo da nekaj dodam glede glasnosti dizlov...probajte poslušat Kio/Hyundai 1.7 CRDi. Sem si ga lastil in so me vsi spraševali, če je bencinar, ker je tako potiho delal. Sedaj imam das TDi in ga je res slišat 1 km daleč :valjamse:

Samo to pa je res! Sem pred kratkim stal polek neke korejske zadeve in šele res po pozornem poslušanju ugotovil da je traktor.
Za TDI pa te prosim da ne širiš krive vere! Namreč lastniki, sicer samo po forumih, ampak vseeno zagotavljajo da je pa to zdaj tak ultra sodoben agregat, ki nič ne trosi in je praktično neslišen. Baje so TSI agregati precej glasnejši :valjamse::valjamse:
 

cappy

Guru
8. apr 2010
8.158
4.488
113
Ma dej nehaj bluziti s takimi. Ja večinoma so parkirani in ljudje, ki jih imamo se vozimo izključno s kolesom. Ej jaz še nisem videl človeka, ki ima M3 da bi šel počasneje od 250km/h in, da bi pospeševal počasneje kot 6s do 100, to je približno podobna trditev.
Ne bit takoj užaljen no. Napisal sem svoja opažanja, saj če nebi bil tak negativc bi to videl kot da prius drajverji niso brezglavi vozniki in vozijo varno sam maš kot kaže ene komplekse sam pri sebi.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.430
2.428
113
Sicer totalno offtopic, ampak kaj se je zgodilu Avtofun-u, da je postal tako dosadan s stalnim skaknjem v vse teme, kjer so kakorkoli omeni dizel.

Meni se ni popolnoma nič zgodilo ampak očitno ne dojameš da se vsak odloči za nekaj (bencin, dizel, elektriko, kolo, kotalke ali javni prevoz) ker pač vidi prednost v tem, ker se mu zdi pač to najbolje zanj in ker je očitno pristaš tega. In ja, zdi se mi smešno ko začne "manjšina" pametovati kako je "nekaj" vse slabo a večina Evrope uporablja to "nekaj" le nekaj procentov vas je tapametnih. Torej smo očitno vsi butasti in ne vemo kaj se nam izplača? Še enkrat poskusi pozorno prebrati kaj bom napisal in poskušaj razumeti. Torej jaz nisem proti hibridom in proti elektriki, jaz sem celo pristaš tega AMPAK ne v trenutni izvedenki in ne po tej ceni kot se trži sedaj. Npr. trenutne Toyote ki jih določeni kujete v zvezde (kao oh in sploh izdelek, izjadba stoletja, vse točno v nulo preštudirano in naštudirano do zadnjega stikala) so zame osebno zgolj polizdelek in za moj način vožnje neuporabna in predraga zadeva in žal tudi pregrde. To je zgolj moje stališče in nikjer ne pišem da je to nasplošno tako. Zato je pa prav da so na voljo različne tehnologije, različni agregati za različne namembnosti za različne tipe ljudi ki imajo različne potrebe. Z vami se pa spuščat v razne debate kako glasen je določen dizel pa se mi sploh ne zdi smiselno saj sem jaz tisti ki sedim v dizlu in ne tisti ki ga veni posluša. Pač moraš si umisliti dovolj visoko klaso dizla ki je dobro zvočno zatesnjena in nimaš teh težav. Ali pač kupiš turbo bencinca, tudi to se mi ne zdi slaba izbira.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.896
1.274
113
Npr. trenutne Toyote ki jih določeni kujete v zvezde (kao oh in sploh izdelek, izjadba stoletja, vse točno v nulo preštudirano in naštudirano do zadnjega stikala) so zame osebno zgolj polizdelek in za moj način vožnje neuporabna in predraga zadeva in žal tudi pregrde.

To, da je za tvoj način vožnje neuporabno in grdo je tvoje subjektivno mnenje in je tako kot je. Fair enough.
Mene zanima pa samo zakaj se ti zdi polizdelek, kaj po tvojem mnenju manjka oz. kaj ni OK pri zdajšnjih (toyotinih) hibridih? Ali če vprašam drugače - kakšna bi morala biti hibridna tehnologija, da bi rekel, to je zdaj to.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.879
757
113
www.jernej.org
Traktorji so se tako razpasli, ker je cena dizla na energijsko vrednost pač precej nižja od bencina. Zato ima dizel tudi nižjo "porabo na liter"... ker ima pač en liter dizla več energije kot en liter bencina. In ker je večina slovencev šparovnih, pač kupijo majhen ali velik traktorček ne glede na relacije, ki jih vozijo. Če bi se cene na energijsko vrednost izenačile (se pravi, da bi bil liter bencina cenejši od litra dizla), bi se "večina" verjetno sčasoma prestavila na druge tipe motorjev.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.430
2.428
113
Zakaj pa potem nisi šel probat Lexus NX ali RX namesto Rav4?
Kupoval sem nov ali tam do 2 leti star avtomobil in določeno klaso, RAV4 je bil zgolj trenutni preblisk in mi je bil všeč, ni napačen. Premamili so me s temi 200 konji in polno opremo za solidno ceno. Pa sem mislil glede na konjenico da to mora vseeno nekaj dati od sebe. Šel tja v dobri veri, z dobrimi nameni, pozitivno, žal prišel domov razočaran. Kar se pa tiče Lexusa, nov ali do 2 let star žal predrag. Pa še v osnovi mi oblikovno ne sedejo. Pač Azijska filozofija. Npr. če pogledava tega:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12907459&display=Lexus NX 300h Comfort

veni ga še nekako prebavim, od znotraj pa mi izgleda resnično katastrofalno. Kot kak stari Saab. Nevem, kot sem rekel, stvar okusa. Vem da so Lexusi izredno kvalitetni ampak ni opcije.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.430
2.428
113
To, da je za tvoj način vožnje neuporabno in grdo je tvoje subjektivno mnenje in je tako kot je. Fair enough.
Mene zanima pa samo zakaj se ti zdi polizdelek, kaj po tvojem mnenju manjka oz. kaj ni OK pri zdajšnjih (toyotinih) hibridih? Ali če vprašam drugače - kakšna bi morala biti hibridna tehnologija, da bi rekel, to je zdaj to.
Pa saj to ti govorim že cel čas, da je to moje subjektivno mnenje da nikjer ne piše nasplošno da so te Toyote grde. Polizdelek se mi zdi zato ker se je ta moj testni avtomobil glede na 200 konjev zelo slabo odrezal. Skoz se je zaganjal v visoke obrate, ko sem ga malo stisnil (kot sem vajen) je poraba poletela v nebo. Takoj mi je sam prodajalec rekel da to ni izbira zame. Skratka zopet moje subjektivno mnenje, glede na moj stil vožnje in potrebe je to zame polizdelek ker ne služi mojim potrebam in ni upravičil mojih pričakovanj. Ko bo ven prišel tak hibrid ki se ne bo skoz zaganjal kot skuter in dal nekaj od sebe ter hkrati pri dinamični vožnji malo trošil mi bo všeč in se bom morda odločil zanj. To kar sem doživel mi je pač bila katastrofa. Verjamem da bi bila zame top izbira avtomobil na "elektriko" torej ne kombinacija (karkoli se že to pač imenuje). In jasno, ko bodo evropejci začeli ven šibat te izvedenke bom zainteresiran, definitivno. Ne hvalim dizla, vem da ima pomanjkljivosti, je pa najboljša izbira zame (trenutno).
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.547
4.695
113
Zakaj pa potem nisi šel probat Lexus NX ali RX namesto Rav4?

Sam sicer ne vidim (normalno vzdrževanih) dizlov kot prvi problem sveta in dajem v isti koš vse agregate na notranje izgorevanje. Pač vsak svinja po svoje. Sam vozim v 1 leto starem avtu dizel motor.

Pa da razložim zakaj in mogoče malo pomagam elektro lobiju razumeti, da ni za vsako stvar edini odgovor "hibrid". Odločil sem se za SUVa srednje velikosti in pri proizvajalcu za katerega sem se odločil preveril ponudbo agregatov za moj model.

Opcije so bile: 3x dizel, 3x bencinar in 1x hibrid. Nisem želel nepremičnine in hkrati nisem želel plačati preveč za ne vem kakšno moč motorja, zato so v poštev prišli srednji dizel, srednji bencinar in še vedno tudi hibrid.

Grem testirati dizla: presenetljivo tiho delovanje, motor zelo odziven, nobenih čudnih tresljajev, poraba smešno nizka za tak avto.

Grem testirati bencinarja: še malo tišje delovanje od dizla, motor precej manj odziven, potrebno ga je bilo gnati v vrtljaje, oz. je avtomatik vlekel prestave precej dlje kot v dizlu, da je bila moč tam tam, čudežno potem tudi motor ni bil tako tih več kot prej. Poraba ubijalsko višja od dizla (3 do 4l na 100km). Po kasnejšem preverjanju Sprintmonitorja sem videl, da je to kar realnost in ne neka posebnost.
Če bi bila poraba malo višja, bi kljub vsemu vzel bencinarja zaradi pregovornih težav dizlov, a s tako porabo ne hvala.

Grem testirati hibrida: prodajalec mi je že vnaprej rekel, da je bolj "tako tako" vse skupaj. Avtomatik je bil še starejša generacija, ne novejša, kot v ostalih dveh avtih. Prtljažnik je bil manjši kot v ostalih dveh avtih. Vožnja...nekaj časa elektrika, potem bencin, pa spet malo elektro in spet bencin. Nonstop eno preklapljanje, žmiganje lučk, itd. Potem pa po 20km zmanjka baterije in naprej na podhranjen bencin motor, ki se dere, da da kaj od sebe, poraba je seveda skočila v nebo. In vse to je bilo potrebno še doplačati glede na druga dva motorja.

Skratka po vsem tem v bistvu niti ni bilo izbire. Dizel. Daleč najbolj primeren motor za ta tip avtomobila. Žal. Verjamem, da ima Toyota že boljše rešitve, kot sem jih testiral jaz, ampak dejstvo je, da tehnologije pri večini proizvajalcev enostavno še ni. Bencin motor pa tudi ni rešitev za vse različne tipe avtov. In dober dizel je lahko tudi hudičevo dober in primeren motor. Rožic ne pljuva zadaj ven. Pa bencinar tudi ne. Pa hibrid tudi ne (prozivodnja baterij, elektro motorja, bencin motor).
 
  • Všeč mi je
Reactions: koliko

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.430
2.428
113
Zakaj pa potem nisi šel probat Lexus NX ali RX namesto Rav4?

Aja pa to še... enostavno si Lexusa že iz servisnega supporta, iz vidika dobavljivosti delov in cene delov ne bi upal nabaviti. Sem ene parkrat rihtal nekaj sklopov pri osvetljavi za enega Lexusa nižjega razreda in je bilo resnično ekstremno drago. Senzor za nivelacijo žarometov, bolano bolana cena, pa niti ni bilo nobenih kopij in nič. Skratka to kar stane ne evropejcih nekaj 10€ je bilo tam med 200 in 300€. Nerazumljivo.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.896
1.274
113
Pa saj to ti govorim že cel čas, da je to moje subjektivno mnenje da nikjer ne piše nasplošno da so te Toyote grde. Polizdelek se mi zdi zato ker se je ta moj testni avtomobil glede na 200 konjev zelo slabo odrezal. Skoz se je zaganjal v visoke obrate, ko sem ga malo stisnil (kot sem vajen) je poraba poletela v nebo. Takoj mi je sam prodajalec rekel da to ni izbira zame. Skratka zopet moje subjektivno mnenje, glede na moj stil vožnje in potrebe je to zame polizdelek ker ne služi mojim potrebam in ni upravičil mojih pričakovanj. Ko bo ven prišel tak hibrid ki se ne bo skoz zaganjal kot skuter in dal nekaj od sebe ter hkrati pri dinamični vožnji malo trošil mi bo všeč in se bom morda odločil zanj. To kar sem doživel mi je pač bila katastrofa. Verjamem da bi bila zame top izbira avtomobil na "elektriko" torej ne kombinacija (karkoli se že to pač imenuje). In jasno, ko bodo evropejci začeli ven šibat te izvedenke bom zainteresiran, definitivno. Ne hvalim dizla, vem da ima pomanjkljivosti, je pa najboljša izbira zame (trenutno).

Torej, če povzamem te moti:
- konstantno zaganjanje v visoke obrate; kar je pri vseh avtih enako. Če želiš, da da kaj od sebe, ga moraš nekoliko pognati v obrate.
- visoka poraba goriva pri tvojem stilu vožnje; kar me čudi glede na mojo vožnjo in izkušnje. Velikokrat vozim po binarnem sistemu 1/0 (gas do konca ali nič gasa :D) pa me je poraba pri hibridih pozitivno presenetila (nižja od pričakovane).
- preslabe performanse; gledano na papirju ja, v praksi pa se deloma strinjam. Odvisno od modela. GS450h je npr. kar fajn zadeva... zverjašček.

Generalno pa od tvojega pisanja dobivam občutek, da si obremenjen z znamko. Če bi namesto toyote pisalo BMW bi bil pa to top izdelek? :)
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.896
1.274
113
Aja pa to še... enostavno si Lexusa že iz servisnega supporta, iz vidika dobavljivosti delov in cene delov ne bi upal nabaviti. Sem ene parkrat rihtal nekaj sklopov pri osvetljavi za enega Lexusa nižjega razreda in je bilo resnično ekstremno drago. Senzor za nivelacijo žarometov, bolano bolana cena, pa niti ni bilo nobenih kopij in nič. Skratka to kar stane ne evropejcih nekaj 10€ je bilo tam med 200 in 300€. Nerazumljivo.

Cene so lih take kot pri drugih premium znamkah. To, da pa ni ponaredkov je pa že nekaj drugega. Razumem pa, da je veliko takih ljudi, ki si kupi premium znamko vozila, potem pa špara na servisih in rezervnih delih ter gumah. Poznamo take. Važno je, da sosed vidi značko audi. Ali kako... ?
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.896
1.274
113
Sam sicer ne vidim (normalno vzdrževanih) dizlov kot prvi problem sveta in dajem v isti koš vse agregate na notranje izgorevanje. Pač vsak svinja po svoje. Sam vozim v 1 leto starem avtu dizel motor.

Pa da razložim zakaj in mogoče malo pomagam elektro lobiju razumeti, da ni za vsako stvar edini odgovor "hibrid". Odločil sem se za SUVa srednje velikosti in pri proizvajalcu za katerega sem se odločil preveril ponudbo agregatov za moj model.

Opcije so bile: 3x dizel, 3x bencinar in 1x hibrid. Nisem želel nepremičnine in hkrati nisem želel plačati preveč za ne vem kakšno moč motorja, zato so v poštev prišli srednji dizel, srednji bencinar in še vedno tudi hibrid.

Grem testirati dizla: presenetljivo tiho delovanje, motor zelo odziven, nobenih čudnih tresljajev, poraba smešno nizka za tak avto.

Grem testirati bencinarja: še malo tišje delovanje od dizla, motor precej manj odziven, potrebno ga je bilo gnati v vrtljaje, oz. je avtomatik vlekel prestave precej dlje kot v dizlu, da je bila moč tam tam, čudežno potem tudi motor ni bil tako tih več kot prej. Poraba ubijalsko višja od dizla (3 do 4l na 100km). Po kasnejšem preverjanju Sprintmonitorja sem videl, da je to kar realnost in ne neka posebnost.
Če bi bila poraba malo višja, bi kljub vsemu vzel bencinarja zaradi pregovornih težav dizlov, a s tako porabo ne hvala.

Grem testirati hibrida: prodajalec mi je že vnaprej rekel, da je bolj "tako tako" vse skupaj. Avtomatik je bil še starejša generacija, ne novejša, kot v ostalih dveh avtih. Prtljažnik je bil manjši kot v ostalih dveh avtih. Vožnja...nekaj časa elektrika, potem bencin, pa spet malo elektro in spet bencin. Nonstop eno preklapljanje, žmiganje lučk, itd. Potem pa po 20km zmanjka baterije in naprej na podhranjen bencin motor, ki se dere, da da kaj od sebe, poraba je seveda skočila v nebo. In vse to je bilo potrebno še doplačati glede na druga dva motorja.

Skratka po vsem tem v bistvu niti ni bilo izbire. Dizel. Daleč najbolj primeren motor za ta tip avtomobila. Žal. Verjamem, da ima Toyota že boljše rešitve, kot sem jih testiral jaz, ampak dejstvo je, da tehnologije pri večini proizvajalcev enostavno še ni. Bencin motor pa tudi ni rešitev za vse različne tipe avtov. In dober dizel je lahko tudi hudičevo dober in primeren motor. Rožic ne pljuva zadaj ven. Pa bencinar tudi ne. Pa hibrid tudi ne (prozivodnja baterij, elektro motorja, bencin motor).

Hvala za info. Jaz bi samo dodal, da niso vsi "hibridi" narejeni na enak način.
Novinarji precej hvalijo avtomatske menjalnik v npr. kia niro hybrid, ker je po njihovem mnenju v vseh pogledih boljši od eCVT, ki ga vgrajuje toyota svojim hibridom, saj se navaden menjalnik ne obnaša enako kot eCVT, ki avto drži vedno na optimalnih vrtljajih.
To pa prinaša določene slabosti pri vzdrževanju, kar pa nihče ne omenja. Sklopko, vztrajnik itd. Tega pri toyotinih hibridih sploh ni.

Kakorkoli že... naj ti avto za katerega si se odločil dobro služi pa čim manj pokuri. :)
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.430
2.428
113
Generalno pa od tvojega pisanja dobivam občutek, da si obremenjen z znamko. Če bi namesto toyote pisalo BMW bi bil pa to top izdelek? :)

Definitivno imaš prav, le pri znamki si se malenkost zmotil, BMW mi ne sede. Drži, če bi bila gori druga znamka, druga zunanja oblika, druga notranjost ter drugi materiali ter motorizacija npr. od GS450h bi bil zame ;)
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.430
2.428
113
Cene so lih take kot pri drugih premium znamkah. To, da pa ni ponaredkov je pa že nekaj drugega. Razumem pa, da je veliko takih ljudi, ki si kupi premium znamko vozila, potem pa špara na servisih in rezervnih delih ter gumah. Poznamo take. Važno je, da sosed vidi značko audi. Ali kako... ?

Pazi, ne razumema se najbolje, nihče ne govori o šparanju. Delam z avtodeli že celo življenje, s tem se ukvarjam in točno vem koliko je kaj vredno in kakšne so marže. Pač ne moreš mi prodat ene plastične štangice s kontaktom za 300€. To je vredno nekaj €. Premium gor ali dol, če imaš premium vozilo še ne pomeni da se moraš pustit premium nategnit. Sicer pa cene ki sem jih navedel veljajo za originalne nadomestne dele. So pa največkrat ti neoriginalni rezervni deli popolnoma enaki originalnim nadomestnim delom saj jih izdeluje le eno podjetje, če imaš srečo je znamka zgolj "prelepljena" z drugo znamko ali izbrisan/izpraskan logotip znamke.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.896
1.274
113
Pazi, ne razumema se najbolje, nihče ne govori o šparanju. Delam z avtodeli že celo življenje, s tem se ukvarjam in točno vem koliko je kaj vredno in kakšne so marže. Pač ne moreš mi prodat ene plastične štangice s kontaktom za 300€. To je vredno nekaj €. Premium gor ali dol, če imaš premium vozilo še ne pomeni da se moraš pustit premium nategnit. Sicer pa cene ki sem jih navedel veljajo za originalne nadomestne dele. So pa največkrat ti neoriginalni rezervni deli popolnoma enaki originalnim nadomestnim delom saj jih izdeluje le eno podjetje, če imaš srečo je znamka zgolj "prelepljena" z drugo znamko ali izbrisan/izpraskan logotip znamke.

Hvala za pojasnilo. Glede na to, da se ukvarjaš z rezervnimi deli... Kakšne so razlike med cenami originalnih (ne enakovrednih) deli med premium znamkami, npri AUDI vs BMW vs MB vs VOLVO vs Lexus. Lahko pišeš iz glave, ni nujno na cent natančno. Čisto tako generalno me zanima.