Ne moreš po nekih sosedovih govoricah zaključit, da ni smisla v hibridu. Podobno bi lahko trdil, da je nesmiselno kupit Tiguana 2.0 TDI DSG za 40k €, kjer ima 50 voznikov in ne samo en sosed povprečje 7,8 l/100 km. Pa s tem ne mislim da je Tiguan zanič, je prekleto dober avto, ampak malo objektivnosti pa nebi škodilo.
Okej, pa da bomo objektivni:
RAV 4 hibrid kaže spritmonitor povprečno porabo 6,84 litra na 100 km
Mazda CX5 165 bencinar kaže spritmonitor povprečno porabo 7,41 litra na 100 km
VW Tiguan dizl 150 DSG kaže spritmonitor povprečno porabo 6,99 litra na 100 km
Bom počasi off, ampak od avta, ki stane nov 40+ k € se pa objektivno res pričakuje, da je top tako po zmogljivostih kot tudi udobju.Zdaj se čisto skrenili iz teme... ampak ok, bom še jaz malo zasvinjal.
Na testu sem podaljšan vikend imel Lexusa IS300h, hibrid s 2.5 bencinskim motorjem in sistemsko močjo 223hp.
Sej se mi počasi ne da več, ampak res ne vem zakaj bi primerjaj močnejše različice ostalih znamk, če ima Toyota 197 konjev, pa je pol očitno mrtvih.Bom primerljive linke nalepil, da bo res jasno kako je na stvari:
Letnik 2016 naprej, avtomatik, 160KM ali več
Rav4 7,2
Mazda CX5 bencin 8,63
Mazda CX5 dizel 7,64
Tiguan bencin 9,34
Tiguan dizel 7,61
Učinki na porabo so najboljši tam, kjer dejansko živimo in želimo, da je zrak čistejši.
Minus je veliki večini skuterov menjalnik. Mene ne moti tako zelo, da ne bi vozil toyotinega hibrida.
V Lexusu pa itak več ne veš, da imaš skuterov menjalnik, je vgrajene dovolj pene za izolacijo.
Saj mi gre težko z jezika, ampak se strinjam. Meni osebno je čisti električar še boljši, ampak ima še določene pomanjkljivosti.
Mogoče jih nimate, ampak v resnici pa ste problem.Eni nimamo nobenih problemov
No, najprej bi pričakoval, da znaš segmentirati vozila. Torej, Lexus IS paše v velikostni rang A4, 3, C...Vse lepo in prav ampak ta stane skoraj 50k EUR pa še to testni in ne nov in verjetno niti ni nabasan z opremo. In to je rang kakšnega avtomobila sploh? To mi izgleda kot nek rang Passata, A4 ali kam to spada? Kar se pa tiče hudega performansa ki ga omenjaš? 8,3s do 100? Ni ravno nek dosežek dan danes, tak ali podoben performans imaš v vhodnem modelu A4 1.4 TFSI z zgolj 150 konji? Skratka nihče ne pravi da so hibridi sranje, pač stvar je zaenkrat še vedno predraga. Dotičen Lexus bi bil vreden tega denarja če bi bila poraba 2-3 litre... Pa še nekaj, a notri izgleda res tako borno kot tukaj spodaj na sliki v oglasu?
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13114409&display=Lexus IS 300h Luxury + ML
Daj prosim primerjaj po specifikacijah primerljive avte, Tiguan R-Line (s precej opreme) 2.0 TDI DSG 4motion pride po ceniku brez popusta dobrih 37.500 €, primerljiva Toyota tudi enako.Tiguan 2.0 TDI DSG 4 Motion 190KM s spodobno opremo pride 40k €, Toyota RAV4 Hybrid AWD 2.5 Executive Avt. pa pride 35k €
Ne razumem kaj točno preplačaš ob nakupu? LCD merilnik, Lane assist, zunanjo podobo, statusni simbol v Tiguanu ali hibridni pogon v RAV4?
Glede porabe še enkrat v RAV4 je vgrajen hibridni pogon prejšnje generacije, v Camry pride zadnja generacija, ki ima porabo glede na ameriški "spritmonitor" za liter nižjo, torej bo tudi nov RAV4 naslednje leto pokosil z dizelsko konkurenco kar se porabe tiče.
Sprijaznite se dizel v 20 letih kar se porabe tiče ni pretirano napredoval, Toyota je pa pri hibridih iz začetnih 5,5 l leta 1997 prilezla na današnjih 4,5 l, pri večjih avtih pa samo v eni generaciji iz 6,5 l na 5,5 l.
Bom počasi off, ampak od avta, ki stane nov 40+ k € se pa objektivno res pričakuje, da je top tako po zmogljivostih kot tudi udobju.
S popustom vred in odšteto subvencijo dobiš za tak denar tudi že 330e z ogromno opreme, pri katerem sem bil tudi sam navdušen nad
Sej se mi počasi ne da več, ampak res ne vem zakaj bi primerjaj močnejše različice ostalih znamk, če ima Toyota 197 konjev, pa je pol očitno mrtvih.
Jebeni Tiguan s samo 150 konji ima samo sekundo več do 100, enako Mazda CX-5 dizel, da o končnih hitrostih niti ne začnem. In porabe teh modelov so take kot sem zapisal v svojem postu.
Pa nima velike veze, res nismo stari več trinajst, da rabimo to vedet, ampak objektivno primerjajmo vsaj na papirju podobne karakteristike.
In se opravičujem, da smetim temo, ampak vsaj RAV4 je po porabi zame fail.
Verjamem ampak vedno manjši... Jaz bi se spravil na dizle do EURO4, ti novi EURO6 mislim da so čist ok...Mogoče jih nimate, ampak v resnici pa ste problem.