Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

samojan

Pripravnik
25. mar 2019
52
8
8
Hibrid je (subjektivno) po vsem prebranem primeren za 30 km v službo in nazaj dnevno, malo regionala malo pa mesto. Zakaj bi kdo kupil hibrida za na AC pa ne vem, imaš menda tudi take....da ima potem en vagovec nižjo porabo kot hibrid, za okolje pa se itak vsakemu jebe, to se samo govori zaradi lepšega :evil:

Jaz pa ne razumem te logike. Če je npr Corolla 2.0 na AC po porabi primerljiva (ali boljša) s popvprečnimi bencinci v mestu, pa ima drastično nižjo porabo, se mi zdi to super. Sam nisem našel niti enega ampak niti enega pametnega razloga da hibrid ne bi bil za avtocesto

LP
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Jaz pa ne razumem te logike. Če je npr Corolla 2.0 na AC po porabi primerljiva (ali boljša) s popvprečnimi bencinci v mestu, pa ima drastično nižjo porabo, se mi zdi to super. Sam nisem našel niti enega ampak niti enega pametnega razloga da hibrid ne bi bil za avtocesto

LP
Vsekakor so te zadnje generacije hibridov čisto OK za povsod. Prej sem se vozil s svojim starim avtom (dizel) malo... težko mi je bilo, ker sem se vmes navadil na hibrida. Milina od avta. Bi kupil hibridno corollo še enkrat? Jasno, brez razmišljanja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BigPoppa

hermann

Guru
19. mar 2014
9.648
6.513
113
Nihče ni rekel, da hibrid ni za na avtocesto. Saj konec koncev brez težav zmorejo legalne hitrosti. Gre se za to, da za tako vožnjo obstaja dosti bolj primeren pogon ki se mu reče dizel.

Zdaj pa lahko naprej sanjamo o milini in tišini hibridov in se samoprepričujemo kako je vse super in najboljše. Osnovni fiziki ne moremo ubežat :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Vojnik

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Še vedno imam v garaži 2.2 dizla. Če bi bil doma 100m od avtoceste in bi imel pred sabo 200km avtoceste in potem 100m iz izvoza končno destinacijo, ob tem pa želel voziti 180kmh in več, ja, bi se opdeljal iz garaže z dizlom.
Ker pa nikoli ne vozim v takih razmerah, je hibrid jasna izbira. :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: samojan

hermann

Guru
19. mar 2014
9.648
6.513
113
dobro, s tvojim odsluženim ropotalom se verjetno nihče ne bi prav rad podal na kakršnokoli pot... :)
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
dobro, s tvojim odsluženim ropotalom se verjetno nihče ne bi prav rad podal na kakršnokoli pot... :)
Odsluženim ropotalom? :) Ne seri s takimi. Sem se vozil v marsikaterem novejšem avtomobilu pa so marsikateri na vseh področjih dejansko odsluženi napram mojemu, po tvojem odsluženemu ropotalu.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.136
741
113
EU
Sedaj sem imel priložnost voziti Corollo 1.8 po bolj hribovitih področjih in moje vprašanje je, ali ima sploh kakršenkoli smisel dati v B prestavo? Ker na nekem predelu ceste, klanec navzdol, kjer je bila omejitev 80, je motor nabil obrate na 4.000 in tako zaviral, kakšen je bil hrup motorja si lahko predstavljate. Tako da sem vedno rajši prestavil kar v D in sproti po potrebi bremzal. In čisto na vsakem predelu navzdol, ko sem prestavil v B je motor na polno nabil te obrate in se drl. Predvidevam, da se tega rajši ne počne, ker bom prej ali slej kaj skuril, ali je to povsem normalno delovanje avta?

Ker ko sem sam zaviral z motorjem z navadnim menjalnikom, nikoli nisem prišel do takšnih obratov in hrupa motorja. Pri navadnem avtomatiku pa se brez prestavitve v nižjo prestavo dobesedno skuriš bremze.
 

Toporisic

Fizikalc
6. apr 2019
111
84
28
Sedaj sem imel priložnost voziti Corollo 1.8 po bolj hribovitih področjih in moje vprašanje je, ali ima sploh kakršenkoli smisel dati v B prestavo?

Sicer imam Corollo 1.8, ampak nimam kaj dosti priložnosti voziti po takih predelih. Bo še kdo z izkušnjami povedal.

Teorija je pa naslednja:
Hibrid pri zaviranju računa na vsaj delno pomoč rekuperacije in zato nima zavor dimenzioniranih tako, da bi dlje časa zaviral samo z njimi.
Pri daljšem klancu navzdol se ti baterija zaradi rekuperacije napolni "do vrha" in potem rekuperacije pri zaviranju več ni. Same zavore so takrat preobremenjene, zato imaš na razpolago način "B", kjer zaviraš z motorjem.

Toporisic
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.681
113
B je za takrat ko rabiš da motor zavira, ker v d ne zavira nič. In ja normalno delovanje da nabije obrate. Saj če hočeš maksimalno zaviranje z motorjem na ročnem menjalniku tudi daš v čimnižjo prestavo.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Obrate v B načinu se da lepo kontrolirati z gas pedalom, nežen pritisk na pedalo tako zniža obrate in avto manj zavira. Tako lahko obdržiš način vožnje, da po klancu malo bolj spustiš in nato malo močneje pobremzaš, kot bi sicer vozil pri klasičnem avtu.

Je pa tako, bolj kot optimiziraš motor na porabo manj imaš izgub iz njega ko je treba zavirati. Zato je motor v hibridu bolj slab pri tem delu in ko napolniš baterijo do konca so po mojih izkušnjah zavore kljub dretju motorja še vedno bolj obremenjene kot pri nekem klasičnem avtu. Če se dnevno voziš čez hribe na šiht, jaz nebi izbral Toyotinega hibrida.