Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.686
1.045
113
takih zgodb pri dizlih ki vozijo na dolgih relacijah je mnogo, saj veš

:) Vozis hibrida? Sam sem dosedaj vozil bencinarja, dizla, hibrida, edino 100% stromarja se nisem. In takih 'zgodb' je res lahko mnogo, tvoj problem je v tem, da jih bo vedno manj, upam, da se zavedas tega. Saj menda nisi toliko za luno a ne?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.037
9.674
113
Jaz pa menim, da bo dizlov z milijon km vedno manj. Včasih dizel ni šel nikamor, ven je kadilo črno, sedaj z downsizingom in 100KM na liter se je preinžiniring praktično izničil in zanesljivost bistveno zmanjšala. Dokončen udarec bo pa stroškovna nesmiselnost popravil, ko se bodo male kemijske tovarne (aka čiščenje izpuha) začele kvarit in se enostavno ne bo splačalo popravljat, ker bo predrago.
 

Mato

Majstr
3. okt 2007
2.083
393
83
Kakšni konkretni argumeti za tako izjavo ali bolj nabijanje?

LP

Mislil sem na to, koliko let se že in se še bo izdeloval dizel motor in koliko let bodo delali hibrida. Ne na posamezni avto.
Ko bo narejen naslednji večji preskok pri baterijah, hibridov in dizlov ne bo več.
 
Nazadnje urejeno:

Mato

Majstr
3. okt 2007
2.083
393
83
Jaz pa menim, da bo dizlov z milijon km vedno manj. Včasih dizel ni šel nikamor, ven je kadilo črno, sedaj z downsizingom in 100KM na liter se je preinžiniring praktično izničil in zanesljivost bistveno zmanjšala. Dokončen udarec bo pa stroškovna nesmiselnost popravil, ko se bodo male kemijske tovarne (aka čiščenje izpuha) začele kvarit in se enostavno ne bo splačalo popravljat, ker bo predrago.

V sloveniji, kjer je folklora previjanje kilometrov, se ne zavedamo, da se ogromno avtomobilov vozi po cesti s 1/2mio km. Sem ravno enega takega prodal, ki sem ga imel v lasti 7let. Z motorjem nobene težave.

In je res, da dizli smrdijo. Tudi kakšen bencinar. Vendar je izrabljenih, nevzdrževanih dizov bistveno več. Tudi za novimi bo smrdelo, ko bodo iztrošeni.
Taka je pač realnost. Kdor nima veliko denarja, mu je vseeno, kaj se dogaja za njegovim avtom.
 
  • Všeč mi je
Reactions: koliko

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.262
4.096
113
V sloveniji, kjer je folklora previjanje kilometrov, se ne zavedamo, da se ogromno avtomobilov vozi po cesti s 1/2mio km. Sem ravno enega takega prodal, ki sem ga imel v lasti 7let. Z motorjem nobene težave.

In je res, da dizli smrdijo. Tudi kakšen bencinar. Vendar je izrabljenih, nevzdrževanih dizov bistveno več. Tudi za novimi bo smrdelo, ko bodo iztrošeni.
Taka je pač realnost. Kdor nima veliko denarja, mu je vseeno, kaj se dogaja za njegovim avtom.


In zato je naprimer nemški sistem dajetatev za ceste boljši od našega.
Saj za smrdeče stare Kante plačujejo več letnih dajatev kot za nove avtomobile.

Pri nas pač te enostavno vdarijo po žepu ko novi avto kupiš z dmv jem.

V tem nemškem sistemu se vozni park hitreje obnavlja.

Je pa po drugem tudi res, da je to voda na mlin nemški avto industriji.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
ksz

Včeraj sem se konstantno vozil med 150 in 188 km/h (končna hitrost) v dolžini cca 140km (povprečna hitrost 161km/h). Poraba po BC 8,0 L/100km. Corolla 2.0 hybrid touring sport.
Če je to veliko ali malo, presodite sami. Meni osebno je vseeno :)
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
:valjamse:

Daj no prosim te. Regenerativnega zaviranja pri priusu je za vzorec. Plus še takoj ob dotiku stopalke se klasične bremze tudi skupaj stisnejo.
Ploščice so pa enake kot pri vseh ostalih avtih.
To da ti 300k držijo je delanje gužve in nič drgega. To da marsikomu pri priusu tolko zdržijo samo potrjuje to o delanju gužve. Ker večina priusarjev dela gužvo.

Luka, ne nakladaj. Glede na to da imam pol milijona km za sabo na Toyota in Lexus hibridih, lahko trdim, da če nisi ultra dinamik, je vsaj 70% zaviranja regenerativnega.
Prius preklopi na redne zavore šele pod 6 km/h ali pa pri močnejšem zaviranju. Pa še pri teh kombinacijah še vedno zavira tudi regenerativno, le da gre precej večji del v standardno ogrevanje zavornih diskov, namesto v baterijo.
Kdor pa lepo vozi hibrida, kar dobri taxi šoferji znajo z dobrim predvidevanjem situacij, pa ne dvomim, da so lahko tudi 300 jurjev km na originalnih zavorah.
 
  • Všeč mi je
Reactions: 2CV

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
ksz

Včeraj sem se konstantno vozil med 150 in 188 km/h (končna hitrost) v dolžini cca 140km (povprečna hitrost 161km/h). Poraba po BC 8,0 L/100km. Corolla 2.0 hybrid touring sport.
Če je to veliko ali malo, presodite sami. Meni osebno je vseeno :)

Saj veš, sosedov AMG Mercedez z 7 litrskim V12 motorjem in 900 konji ob enakovredni vožnji pije manj kot 2 litra na 100 km. :)
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.681
113
Luka, ne nakladaj. Glede na to da imam pol milijona km za sabo na Toyota in Lexus hibridih, lahko trdim, da če nisi ultra dinamik, je vsaj 70% zaviranja regenerativnega.
Prius preklopi na redne zavore šele pod 6 km/h ali pa pri močnejšem zaviranju. Pa še pri teh kombinacijah še vedno zavira tudi regenerativno, le da gre precej večji del v standardno ogrevanje zavornih diskov, namesto v baterijo.
Kdor pa lepo vozi hibrida, kar dobri taxi šoferji znajo z dobrim predvidevanjem situacij, pa ne dvomim, da so lahko tudi 300 jurjev km na originalnih zavorah.
Glej pri normalni vožnji pri Toyoti regenerativno ni dovolj močno. Pri delanju gužve definitivno zadostuje. Pa nima veze če maš pol miljona km za sabo na hibridih. Ker to pogruntaš pri prvem zaviranju. Če pa gas božaš pri pospeševanju, pol pa 200m božaš še bremzo pa je več kot dovolj. Ti zgleda da imaš normalno vožnjo isto malo čudno razčiščeno tak kot Andy tišanje.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
ksz

Včeraj sem se konstantno vozil med 150 in 188 km/h (končna hitrost) v dolžini cca 140km (povprečna hitrost 161km/h). Poraba po BC 8,0 L/100km. Corolla 2.0 hybrid touring sport.
Če je to veliko ali malo, presodite sami. Meni osebno je vseeno :)
Nič posebnega in nenavadnega porabo si imel ravno par dcl manj kot jo ima bencinski mondeo ob podobni vožnji s to razlkio, da je končna hitrost še malo večja (210 km/h). S svojo vožnjo si enostavno dokazal da še nisi zrel za hibrida oziroma električno vozilo. Hibridi se najbolj udobno počutijo v mestu, kjer je veliko zaviranja in ob znernem pospeševanju komot dosežeš porabo 2,5 l/100 km. ampak treba se je voziti po pameti.....
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
In zdaj bomo gledali na to kje se nek stroj dobro "počuti", upam da se hecaš.

Počutje je lahko samo na strani voznika to je pa jasno subjektivno. Jaz ne čutim nobenega "matranja" ko avto pritiskam v obrate, to je stroj in se ne obremenjujem s tem, so že inženirji mislili na to in temu primerno naredili vse skupaj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Generik

B81

22. jul 2007
36.903
10.476
113
Hibrid je (subjektivno) po vsem prebranem primeren za 30 km v službo in nazaj dnevno, malo regionala malo pa mesto. Zakaj bi kdo kupil hibrida za na AC pa ne vem, imaš menda tudi take....da ima potem en vagovec nižjo porabo kot hibrid, za okolje pa se itak vsakemu jebe, to se samo govori zaradi lepšega :evil:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Vojnik

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Niče se ne vozi izključno samo po AC. Prej kot slej pristaneš v mestu, na semaforjih, križiših, cijazenju po mestu, ...
Pa tudi na avtocestah padeš v zastoje.
Pa da atkinsonov bencinski motor v hibridih dosega svojo termodinamično učinkovitost nad 40% tudi na avtocestnih hitrostih, mi ni treba preveč pisati.

Skratka, bo treba dojet, da je režim samo avtocesta, v praksi nedosegljiv ideal. 80% kilometrov folk na svetu dela ravno obratno, v mestnih, oz. urbanemu okolju, da pride iz enega dela v mesta v drug. Tudi v Sloveniji, Passat dizel, da se pride do 150 m oddaljenega kafiča pokazat avto. Na morje se pa gre enkrat na leto 500 km v obe smeri, pa še takrat padeš v zastoje.
 

samojan

Pripravnik
25. mar 2019
52
8
8
Niče se ne vozi izključno samo po AC. Prej kot slej pristaneš v mestu, na semaforjih, križiših, cijazenju po mestu, ...
Pa tudi na avtocestah padeš v zastoje.
Pa da atkinsonov bencinski motor v hibridih dosega svojo termodinamično učinkovitost nad 40% tudi na avtocestnih hitrostih, mi ni treba preveč pisati.

Skratka, bo treba dojet, da je režim samo avtocesta, v praksi nedosegljiv ideal. 80% kilometrov folk na svetu dela ravno obratno, v mestnih, oz. urbanemu okolju, da pride iz enega dela v mesta v drug. Tudi v Sloveniji, Passat dizel, da se pride do 150 m oddaljenega kafiča pokazat avto. Na morje se pa gre enkrat na leto 500 km v obe smeri, pa še takrat padeš v zastoje.
+1
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.648
6.513
113
no jaz imam režim 97% avtocesta, 1% mesta od doma do regionalke in 2% regionalke do avtoceste

zaradi osnov fizike je žal povprečen hibrid za tak režim neprimeren za vse, ki niso mazohisti

no razen za dizzyja, on ne sliši razlike
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.681
113
90% časa je na ac tičji kot ostali bencinerji. Razen če voziš skos s polnim gasom (kar predvidevam da ja, smo le na alterju). Te pa ja te se bi pa skos dr.