Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Zakaj bi že našteval opremo? To lahko vsak sam pogleda na netu ... Bolj važno je, kaj je pri avtu dobrega in slabega ...
Kakšen copy/paste?

- Nekaj opreme ste našteli, potem dajte vse kar je za doplačilo, ne nekaj na pol - naštej vse ali nič.
- copy paste napaka označena.

Opravičilo za slabo kakovost slik - dvakrat prek aplikacije pa se je fino skompresiralo... jbg, nimam revije pri roki :)

btw - meritve delate kako; kmh po števcu ali gps (npr. racelogic)? Ker 9,6 do 100kmh je fino slabo in ni skladno s tem kar peljem sam s svojo enako corollo. :D
 

Priponke

  • a.png
    a.png
    100,9 KB · Ogledi: 178
  • b.png
    b.png
    148 KB · Ogledi: 178

2CV

Pripravnik
16. avg 2012
505
12
18
Zanimivo pa je, kako tilei vrli "testerji" dobivajo v različnih revijah različne rezultate. Jaz se včasih prav vprašam, kako so lahko štoparice tako različno "naravnane". Čedalje bolj opažam, da so ti testi veliko bolj subjektivni kot obejktivni. Sploh če so določeni testni vozniki zraven.
Res mi ni jasno kako potem nekaterim na You tubu na primer uspe doseči zelo primerljive rezultate. Ah Avtomagazin.
 
Nazadnje urejeno:

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.136
741
113
EU
Ko sem jaz peljal testno 1.8 sem bil dejansko presenečen, da je tako odzivna. To je pač le družinski avto s katerim želiš privarčevati z gorivom. Si niti ne predstavljam, kako mora to šele biti pri 2.0.
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.137
314
83
Zakaj bi že našteval opremo? To lahko vsak sam pogleda na netu ... Bolj važno je, kaj je pri avtu dobrega in slabega ...
Kakšen copy/paste?

Jaz pa ravno opis dodatne opreme pogrešam. Ker funkcionalnost je zelo odvisna od znamke do znamke.
Na živce mi pa gredo opisi v stilu razpotegnjena bočna linija se preliva ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in 2CV

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.136
741
113
EU
... morda če bi avtor članka bil kakšen avtomobilski oblikovalec, potem bi mu še odpustili :p
 
  • Všeč mi je
Reactions: 2CV

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Da ne govorimo niti o tem, da nihče od novinarjev ni uspel testirati corolle s prilagodljivim vzmetenjem... zdaj ne vem.. lahko, da je kriv uvoznik, ker ni nobene take pripeljal v SLO.
Skratka - AVS deluje super.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
- Nekaj opreme ste našteli, potem dajte vse kar je za doplačilo, ne nekaj na pol - naštej vse ali nič.
- copy paste napaka označena.

Opravičilo za slabo kakovost slik - dvakrat prek aplikacije pa se je fino skompresiralo... jbg, nimam revije pri roki :)

btw - meritve delate kako; kmh po števcu ali gps (npr. racelogic)? Ker 9,6 do 100kmh je fino slabo in ni skladno s tem kar peljem sam s svojo enako corollo. :D
To je oprema, ki jo je testna imela.
Merimo z merilko, namensko narejeno za merjenje zmogljovosti avtov. Naredili os ja pa v Trbolvjah, tam, kjer tudi za NASO in še koga delajo. GPS je osnova, seveda, ampak z modulom, ki ima primerno visoko frekvenco. Pospešek se seveda dela 2x v različnih smereh.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Da ne govorimo niti o tem, da nihče od novinarjev ni uspel testirati corolle s prilagodljivim vzmetenjem... zdaj ne vem.. lahko, da je kriv uvoznik, ker ni nobene take pripeljal v SLO.
Skratka - AVS deluje super.
Jaz sem jo peljal, ampak enkrat oktobra ali novembra lani, pa predprodukcijski avto je bil. Tam je delovalo odlično, ampak dokler ne sprobam v serijskem ...
V testni pa res nisem opazi, ampak to je pa stvar uvoznika, kakšne novinarske avte naroči. Včasih v prvi rundi kake stvari niti ne morehjo, ker se te avte ponavadi dosti vnaprej naroča. Tako da je tudi problem principala.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Jaz pa ravno opis dodatne opreme pogrešam. Ker funkcionalnost je zelo odvisna od znamke do znamke.
Na živce mi pa gredo opisi v stilu razpotegnjena bočna linija se preliva ...
Saj kar je v avtu, je opisano. Tudi Navi, recimo. Kar pa ni, pa pač ne moreš opisat. Kaj se pa da vse naročit (brez ocene), se da pa na spletni strani znamke pogledat. In pomembnejše stvari ponaadi tudi naštejemo pri Predstavljemo ali Vozili smo (torej poročilu z medanrodne statične ali dinamične predstavitve). Test je pa test - če ne morem sprobat (torej če ni v avtu), načeloma ni noter. Ker test pač ni prepisovanje iz materialov in naptevanje kaj vse se da doplalačt. To je vse zastonj na netu, naši bralci revijo kupijo zato, ker jih zanima, kako mi ocenimo tisto, kar smo testirali.
 

2CV

Pripravnik
16. avg 2012
505
12
18
Saj kar je v avtu, je opisano. Tudi Navi, recimo. Kar pa ni, pa pač ne moreš opisat. Kaj se pa da vse naročit (brez ocene), se da pa na spletni strani znamke pogledat. In pomembnejše stvari ponaadi tudi naštejemo pri Predstavljemo ali Vozili smo (torej poročilu z medanrodne statične ali dinamične predstavitve). Test je pa test - če ne morem sprobat (torej če ni v avtu), načeloma ni noter. Ker test pač ni prepisovanje iz materialov in naptevanje kaj vse se da doplalačt. To je vse zastonj na netu, naši bralci revijo kupijo zato, ker jih zanima, kako mi ocenimo tisto, kar smo testirali.
Izgovori. Malo vec profesionalnosti vam ne bi skodilo. Pri vseh stvareh ki se jih lotevate.
Lp
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Jaz sem jo peljal, ampak enkrat oktobra ali novembra lani, pa predprodukcijski avto je bil. Tam je delovalo odlično, ampak dokler ne sprobam v serijskem ...
V testni pa res nisem opazi, ampak to je pa stvar uvoznika, kakšne novinarske avte naroči. Včasih v prvi rundi kake stvari niti ne morehjo, ker se te avte ponavadi dosti vnaprej naroča. Tako da je tudi problem principala.
Opaziš tako, da nima samo načina "eco, normal, sport", temveč ima opcije "eco, comfort, normal, sport, sport+ in custom" . :D
Pa da dodam: so mi ob nakupu na servisu rekli, da želijo moj feedback kako je AVS, ker še niso vozili oz. imeli take corolle... je pa res, da sem čakal avto in čakal... pa je zaradi JBL ozvočenja trajalo 1 mesec dlje za čakat.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Vem, kako opaziš, ker sem, kot sem napisal, vozil corollo z AVS. Ampak v testni tega nisem opazil, ker očitno testne niso (vsaj te, ki smo jih imeli) imele.
 

2CV

Pripravnik
16. avg 2012
505
12
18
Daj malo natačneje pojasni, kaj so tu izgocori. Resno pričakuješ da v testu pišem o nečem, česar nisem preizkusil? To bi se ti zdelo "bolj profesionalno"?
Najmanj kar lahko lahko naštejete vso dodatno opremo, ki jo uvoznik na našem trgu ponuja. To, da se to lahko prebere na internetu je izgovor, ker konec koncev so tudi testi vozil, ki jih vi testirate (in to bolj profesionalni) na internetu pa vseeno delate teste.
Npr. omenjate kako je nepotreben merilnik vrtljajev v hibridnem vozilu. Ne vem, večinoma so tako strokovnjaki kot kupci merilnik vrtljajev sprejeli zelo pozitivno in so ga tudi vgradili, ker so ga lastniki v dosedanjih hibridih pogrešali. Itd, itd.
Vaše meritve v primerjavi z ostalimi članki na internetu so najmanj vprašljive. Moteč pa je predvsem vaš preveč subjektiven pristop k vsemu kar se lotevate, pa naj bodo to testi avtomobilov ali prenosi F1, ki je prav zaradi slednjega popolnoma negledljiva. Zanima me, kakšne merljive kriterije uporabljate za ocebo "Užitek v vožnji" in kako ste prepričani, da so le ti primerni za vse vaše bralce oz. drugače ali je športnost edini kriterij v vožnji?
Še dolgo bi lahko, pa ne želim smetiti teme, samo želim opozoriti, da če se lotevaš nečesa kar je namenjeno širši javnosti mora biti objektivnost na prvem mestu.
Predvsem pa pravi profesionalci sprejemajo kritiko brez užaljenosti.

Se opravičujem za off topic.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.136
741
113
EU
Ni fora, da "zadaneš" ali ne. Sem tudi jaz mislil, da delam kaj narobe ali nepravem mestu. Kjerkoli pod obijačem pohamaš ali le nastaviš nogo, počakaj sekundo pa se odpre prljtažnik. Sem tudi sam bil vedno prehiter... dokler nisem "pogruntal" sistema. Mi je pa vse skupaj preveč počasno, tako da že vidim, kako bom bentil vsakič...
Ali sem jaz totalni antitalent, ali je pa kaj s tem senzorjem narobe. Meni uspe odpreti prtljažnik 1x na pet poskusov. Prodajalcu pa nikoli, čeprav pravi, da prej mu je.

A gre to za zelo dolgo sekundo? :p
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.136
741
113
EU
Poskusil danes še parkrat. Moja dosedanja izkušnje je, da je morda problem v ključu; če ga imaš zunaj ali v žepu odpre, če je pa v torbici (kjer so še telefoni poleg itd.), mi pa ne odpre; mi pa odpre vrata tudi če je v torbici.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Najmanj kar lahko lahko naštejete vso dodatno opremo, ki jo uvoznik na našem trgu ponuja. To, da se to lahko prebere na internetu je izgovor, ker konec koncev so tudi testi vozil, ki jih vi testirate (in to bolj profesionalni) na internetu pa vseeno delate teste.
Npr. omenjate kako je nepotreben merilnik vrtljajev v hibridnem vozilu. Ne vem, večinoma so tako strokovnjaki kot kupci merilnik vrtljajev sprejeli zelo pozitivno in so ga tudi vgradili, ker so ga lastniki v dosedanjih hibridih pogrešali. Itd, itd.
Vaše meritve v primerjavi z ostalimi članki na internetu so najmanj vprašljive. Moteč pa je predvsem vaš preveč subjektiven pristop k vsemu kar se lotevate, pa naj bodo to testi avtomobilov ali prenosi F1, ki je prav zaradi slednjega popolnoma negledljiva. Zanima me, kakšne merljive kriterije uporabljate za ocebo "Užitek v vožnji" in kako ste prepričani, da so le ti primerni za vse vaše bralce oz. drugače ali je športnost edini kriterij v vožnji?
Še dolgo bi lahko, pa ne želim smetiti teme, samo želim opozoriti, da če se lotevaš nečesa kar je namenjeno širši javnosti mora biti objektivnost na prvem mestu.
Predvsem pa pravi profesionalci sprejemajo kritiko brez užaljenosti.

Se opravičujem za off topic.
Testi niso promocijsko gradivo. Zato opreme, ki je ji v avtu, ne naštevamo.
Meirtlnik je odveč. Pika. Popolnoma nobenega razloga ni,d a je noter. Ljudje bi se navadili (oz so se). Noter je pa zato, ker so varčevali in so pač enaki merilniki za vse pogone (in ne zaradi kakega vpliva kupcev). Pa sem med drugim tudi lastnik hibrida.
Meritve so 110% objektivne. Kar merilna naprav izmeri, napišemo.
Užitek v vožnji je jasno subjektiven kriterij (kot še marsikaj drugega, napi bralci pa nam pač zaupajo, da po nekaj tisoč avtih, ki smo jih preizkusili, pač znamo ločiti dobro od slabega tam, kjer se stvari ne da izmerit) in če bi redno bral, bi videl, da športnost pri užitku v vožnji ni edini kriterij.
Užaljen pa nisem,. Če bi bil, bi me že zdavnaj minilo delat, kar rad delam. Imam pa navado (pa če je to komu všeč ali ne) odgovorit na kritike. Ali tako, da se stirnjam, da so utemeljene in jih sprejmem, ali pa z nasprotnimi argumenti, kadar se mi zdi, da niso. Čisto subjektivno, seveda.
 

2CV

Pripravnik
16. avg 2012
505
12
18
Meirtlnik je odveč. Pika. Popolnoma nobenega razloga ni,d a je noter. Ljudje bi se navadili (oz so se). Noter je pa zato, ker so varčevali in so pač enaki merilniki za vse pogone (in ne zaradi kakega vpliva kupcev).
Meritve so 110% objektivne. Kar merilna naprav izmeri, napišemo.

OK, dogovorjeno imaš 110% prav. Eni ste pač vsevedi in menite, da mora biti svet ukrojen po vašem okusu.
Brez veze, da še smetiva temo. Ostalim se opravičujem in predlagam da se sicer zalo prijeten topic z izkusnjami z novo Corollo nadaljuje.

LP