Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
Zato ker si samo ti v tem zapisu videl kje omenjeno porabo.

Glede porabe smo pa že toliko predebatirali in dal sem že toliko informacij, da bi počasi lahko nehal trosit neumnosti ("samo mestna vožnja").
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.419
959
113
Zato ker si samo ti v tem zapisu videl kje omenjeno porabo.

Glede porabe smo pa že toliko predebatirali in dal sem že toliko informacij, da bi počasi lahko nehal trosit neumnosti ("samo mestna vožnja").


Nocem bit nesramen. Samo rad bi dojel prednost Hybrida (vkljucno s tezo vozila zaradi baterije in posledicno temu obcutka med voznjo) pred dizlom pri mesanem ciklju voznje.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
Najbolj enostavno je da greš na testno vožnjo, sicer pa prednosti glede na moje 8+ letno lastništvo:
+ nizki stroški vzdrževanja (izrednih popravil ni bilo)
+ odzivnost in enostavnost pri speljevanju (avtomatski menjalnik)
+ tišina in brez vibracij pri mestni vožnji
+ poraba
+ cena, ki ni višja od dizelske konkurence z avtomatskim menjalnikom (odpadejo razlogi tipa "po koliko km se splača")
- vožnja v hrib ker je motor podhranjen
- vleka prikolice (ne potrebujem)

Avto sem kupil rabljen, tako da bo oktobra star 10 let.
 
  • Všeč mi je
Reactions: DizzyReed in Vojnik

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.291
357
83
Nocem bit nesramen. Samo rad bi dojel prednost Hybrida (vkljucno s tezo vozila zaradi baterije in posledicno temu obcutka med voznjo) pred dizlom pri mesanem ciklju voznje.
Em, corolla hb 1.8 hybrid ima 1295 kg, Golf 7 1.6 tdi ima 1250 kg. Ni to zdej neka razlika, ki bi jo povprečen voznik teh avtomobilov opazil.

Meni največja prednost hibrida je, da ni dizelskega rožljanja, da se po mestu in naseljih voziš v tišini (večinoma se sliši samo gum), ni turbo luknje, torej je odzivnost pri speljevanju odlična, poleg vsega tega pa še majhna poraba. Kaj več bi si še želel od avta za vsakodnevno drajsanje sem in tja?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Vojnik

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Nocem bit nesramen. Samo rad bi dojel prednost Hybrida (vkljucno s tezo vozila zaradi baterije in posledicno temu obcutka med voznjo) pred dizlom pri mesanem ciklju voznje.

nočem bit nesramen. samo rad bi dojel prednost diesla (vključno z neprijetnim vonjem in gledanjem, ali dpf kuri ali ne) pred hybridom pri mešanem ciklu vožnje.

v obe smeri gre ...

pa to sem tudi že dojel skozi tvoje zapise, da ne glede, kaj ti bomo napisali, boš ti tupil svoje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: TaxiSrki

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.419
959
113
Najbolj enostavno je da greš na testno vožnjo, sicer pa prednosti glede na moje 8+ letno lastništvo:
+ nizki stroški vzdrževanja (izrednih popravil ni bilo)
+ odzivnost in enostavnost pri speljevanju (avtomatski menjalnik)
+ tišina in brez vibracij pri mestni vožnji
+ poraba
+ cena, ki ni višja od dizelske konkurence z avtomatskim menjalnikom (odpadejo razlogi tipa "po koliko km se splača")
- vožnja v hrib ker je motor podhranjen
- vleka prikolice (ne potrebujem)

Avto sem kupil rabljen, tako da bo oktobra star 10 let.


Hvala za konstruktivne odgovore. Kaksne so pa tvoje izkusnje s preostankom vrednosti teh vozil v primerjavi z npr. nekim povprecnim dizlom? PrimToyotinse vedno drzi pregovorna zanesljivost? Hvala.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
če smem, bi dodal še par + in -

+ avto je izredno prostoren (ok, to ni zaradi tega, ker je hybrid)
+ v poletnih mesecih je klimatska naprava izredno učinkovita, ter ne vpliva na izgubo moči

- klima je dodatna obremenitev za baterijo in se zaradi tega zna nekoliko hitreje izprazniti, posledično se bencinski motor večkrat zažene (predvsem pri mestni vožnji je to lahko, je pa zadeva precej bolj zoptimizirana pri zadnjih generacijah hybridnega pogona)
- manjši prtljažnik pri Priusu (Corolla načeloma ima, meni osebno, zadovoljivo velik prtljažnik)
- (pre)majhen tank

bi pa dopolnil minus, ki ga je navedel Gasper008 - avto je zabavno voziti po ovinkih, tudi v hrib, problem edino nastane, ker se pri tem bolj prazne tudi baterija, in ko pade pod določen nivo, slabše vleče. ampak, opazno zgolj ob (zelo) dinamični vožnji. :)
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: zoom, 2CV in Vojnik

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.132
739
113
EU
oK sam najbrž kupiš 1.8 ker hočeš strašn varčn vozit ne pa nažigat do konca in tekmovat z ostalimi. Za to drugo rajši vzameš pol 2.0
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
dajmo nekaj razčistiti:

če želiš, da se avto premakne v nekem zglednem času, npr. pri vključevanju na AC, pri hitrem speljevanju, skratka, kjer želiš, da hitro dosežeš željeno hitrost, ga boš pohodil. takrat se motor zavrti. takrat motor tudi zarenči, ne glede na pogonsko gorivo. ja?

če pa cincaš, pa je vsak avto lahko tih, tudi Mustang V8 5.0. a bo!?

To ne velja za prebivalce alter galaksije. Oni vozijo samo z 2/8 pohojenega plina, menjavajo pri 1830rpm dosezejo 200kmh v 15 sekundah in socasno porabijo le 2L (plinskega) olja na 100km.
 

Clancy

Majstr
20. avg 2007
822
394
63
Včeraj sem imel pri kolesarski vožnji na vršič, priložnost slišati glsnost novega priusa pri vožnji v hrib. Sem bil presenečen, da je bil eden od tišjih avtomobilov.
Me pa zanima, kakšne so zmogljivosti, ko zmanjka baterije. In lastniki, ki ste se vozili z Priusi in Corollami Hybrid na Vršič, ali baterija zdrži do vrha?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.394
5.675
113
Baterije nikoli ne zmanjka. Razen če ti uspe 2 kilometra vozit s konstantno polnim gasom. Naprimer ac ali pa vršič s polnim avtom in na čas.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.888
1.272
113
Včeraj sem imel pri kolesarski vožnji na vršič, priložnost slišati glsnost novega priusa pri vožnji v hrib. Sem bil presenečen, da je bil eden od tišjih avtomobilov.
Me pa zanima, kakšne so zmogljivosti, ko zmanjka baterije. In lastniki, ki ste se vozili z Priusi in Corollami Hybrid na Vršič, ali baterija zdrži do vrha?
Takšne kot ima bencinski motor. Pri priusu je to 98 konjev pri bencinskem 1.8 motorju, sistemska moč pa 122 konjev.
Pri Corolli 2.0 je to 152 konjev, sistemska moč pa 180hp.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.674
1.041
113
Ne, nasprotno. Samo mislim, da un ki sprasuje ni za ta avto. Kar se mene tice bo naslednji spet Toyota.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.888
1.272
113
Kaj filozofirate v tri dni... tistega, ki avto zanima se naj odpelje do salona, pogleda avto, ga pelje in to je to. Če ti je všeč ga kupiš, če ne, kupiš kaj drugega. Izbire v tem segmentu je veliko...
 
  • Všeč mi je
Reactions: koliko in sad

hermann

Guru
19. mar 2014
9.645
6.505
113
To, da je treba za speljevanje tipko pritiskat mi je zelo moteče... Verjamem, da je zaradi varnosti, lahko bi pa bila opcija, da se vsaj začasno to izklopi in avto speljuje sam, ko se pred njim prostor sprosti. Za kakšne zastoje na avtocesti idealka pa brez posebne nevarnosti.

Drugače zadeva kul dela