Drzi dizla na 5k rpm pa bo tudi glasen...
Pri odločnem pospeševanju greš na 4k rpm, mar ne? Sicer pač ne pospešuješ na polno...Odlična utemeljitev, ker dizel to res rabi...
Ne moreš je držat, ker prilagaja vrtljaje motorja na optimum. Za razliko od fiksnih prestavnih razmerij, ki so ... fiksna.Ti bom vrnil z enako bedasto izjavo: drži 2.0 Corollo na 1.800 vrtljajev, pa bo kaj?
Pri odločnem pospeševanju greš na 4k rpm, mar ne? Sicer pač ne pospešuješ na polno...
Ampak vseeno mores v obrate, da po prestavljanju ne padeš v luknjo. Nisem se videl motorja ki bi imel tako nizko največjo moc in navor in take prestave, da bi lahko na 2500 šaltal in potegnil vse iz motorja. Razen če mas 10 prestav in nonstop šaltaš. Pri 5-6 stopenjskem ročnem pa pri polnem pospeševanju gladko preko 3500 če hočeš vse od motorja. Drugače pač to ni na polno.no recimo, da je smiselno do obratov, kjer ima motor največjo moč, kar je pri dizlu opazno prej kot pri NA bencinarju
sam imam pa najraje obrate okoli navišjega navora motorja...
Druga stvar, kdaj bote nehali primerjat 2.0 dizle z 1.8 hibridi. Primerjaj 1.3-1.5 dizle z 1.8 hibridi in potem govorite o tem kak voziš taki motor na 2000 obratih in kak trga asvalt. Z 2.0 dizlom je primerljiv 2.5 hibrid.
Ampak vseeno mores v obrate, da po prestavljanju ne padeš v luknjo. Nisem se videl motorja ki bi imel tako nizko največjo moc in navor in take prestave, da bi lahko na 2500 šaltal in potegnil vse iz motorja. Razen če mas 10 prestav in nonstop šaltaš. Pri 5-6 stopenjskem ročnem pa pri polnem pospeševanju gladko preko 3500 če hočeš vse od motorja. Drugače pač to ni na polno.
Druga stvar, kdaj bote nehali primerjat 2.0 dizle z 1.8 hibridi. Primerjaj 1.3-1.5 dizle z 1.8 hibridi in potem govorite o tem kak voziš taki motor na 2000 obratih in kak trga asvalt. Z 2.0 dizlom je primerljiv 2.5 hibrid.