Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

sad

Guru
24. avg 2007
21.018
9.663
113
Sodoben turbo dizel se prav nič ne dere, ker ga za pospeševanje ne rabiš prav nič vrtet.
Ima dovolj navora pri 2 jurja, menjalnik pa itak prestavlja navzgor dovolj zgodaj, da se ne dere.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.018
9.663
113
Ok, dejva bit bolj natančna: dizel se pri normalnem pospeševanju čisto nič ne dere, e-cvt pa kar lepo poje, pustimo kick down ob strani. Lahko pa pospešuješ kot moker smrkelj, potem bo pa res tih.
Ali je to deal breaker mora pa vsak sam razčistit, ampak z napačnimi informacijami (se nič ne dere) delate potencialnim kupcem medvedjo uslugo, sami pa padete v kategorijo eko fanatikov.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Vojnik

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.291
357
83
Pa tu je treba dodati še, da je s povprečnim 2.0 turbodizlom kickdown redek, ker že s polovico gasa dovolj vleče.

Jaz sem bil na te obrate res alergičen pri cvtju, potem pa sem imel 1.8 corollo na testu par ur in se da čisto lepo z gasom uravnavati obrate in glasnost motorja v kabini (ki je zelo dobro izolirana in je vožnja v večini režimov res prijetno mirna). Sem že odločen za sol hb, samo čakam še kaj (in če sploh) bodo s tem infotainmentom izumili (moj idealen avto bi bil corolla hatchback z notranjostjo mazde 3 :) )...
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
Če smo natančni se ne dere e-cvt ampak motor, ki pač ni turbo, po vrha ima pa še manj navora kot NA motor primerljive prostornine, ker deluje po Atkinsonovem ciklu. 1.8 motor ima pri nizkih vrtljajih ene 120 Nm navora, jasno da za več moči mora vedno v obrate. 2.0 je malo boljši ker ima direktni vbrizg, sicer je pa princip isti.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.645
6.505
113
saj cvt sam po sebi je čisto uredu

audijev multitronic sparjen z dizlom je bil milina* že 15+ let nazaj. nivo stresa za ušesa je bil že v povezavi z 1.9 tdi traktorjem neskončno nižji kot pri modernih hibridnih toyotah.

* dokler je zabava trajala
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.888
1.272
113
2.0 corolla hibrid za normalno pospevanje nic ne tuli. Tisti, ki to trdi verjetno omenjenega avta sploh ni vozil. Ce pa pohodis do konca pa bo motor glasnejsi, logicno, ker ga nabije na polne obrate. Drzi dizla na 5k rpm pa bo tudi glasen...
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.018
9.663
113
Ti bom vrnil z enako bedasto izjavo: drži 2.0 Corollo na 1.800 vrtljajev, pa bo kaj?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.018
9.663
113
Kaj bi ti rad? Ne vpletaj se tja, kjer ti ni mesto :).
Pa dobro preberi, kar sem napisal, preden se spet razpištoljiš.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
Nekaj je na tem, nek turbo motor pri ugodno nizkih obratih, da od sebe že nekih 80% kar je za navadnega smrtnika ponavadi dovolj. Bolj moti da ko moči ni več dovolj, ni nekega efekta če šaltaš nižje samo motor se bolj dere, vleče pa res samo malenkost več. Ko to povežeš z DCT avtomatiko, si v praksi v bistvu ne želiš nikoli narediti kick-down, prvič zato ker ni potrebno, drugič ker to deluje agresivno, tako iz vidikov pojemkov in pospeškov kot iz vidika hrupa.

Pri Toyotinem hibridu nimam nobenih zadržkov pohodit gas do daske, če je radio dovolj naglas tudi potniki ne bodo deležni nobene agresije :) Še več, raje pospešim do konca in je tuljenja prej konec, ker prej dobiš hitrost, kot pa da bi skušal nekaj mečkat z 2/3 gasa.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.394
5.675
113
no recimo, da je smiselno do obratov, kjer ima motor največjo moč, kar je pri dizlu opazno prej kot pri NA bencinarju

sam imam pa najraje obrate okoli navišjega navora motorja...
Ampak vseeno mores v obrate, da po prestavljanju ne padeš v luknjo. Nisem se videl motorja ki bi imel tako nizko največjo moc in navor in take prestave, da bi lahko na 2500 šaltal in potegnil vse iz motorja. Razen če mas 10 prestav in nonstop šaltaš. Pri 5-6 stopenjskem ročnem pa pri polnem pospeševanju gladko preko 3500 če hočeš vse od motorja. Drugače pač to ni na polno.
Druga stvar, kdaj bote nehali primerjat 2.0 dizle z 1.8 hibridi. Primerjaj 1.3-1.5 dizle z 1.8 hibridi in potem govorite o tem kak voziš taki motor na 2000 obratih in kak trga asvalt. Z 2.0 dizlom je primerljiv 2.5 hibrid.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
dajmo nekaj razčistiti:

če želiš, da se avto premakne v nekem zglednem času, npr. pri vključevanju na AC, pri hitrem speljevanju, skratka, kjer želiš, da hitro dosežeš željeno hitrost, ga boš pohodil. takrat se motor zavrti. takrat motor tudi zarenči, ne glede na pogonsko gorivo. ja?

če pa cincaš, pa je vsak avto lahko tih, tudi Mustang V8 5.0. a bo!?
 

2CV

Pripravnik
16. avg 2012
505
12
18
Druga stvar, kdaj bote nehali primerjat 2.0 dizle z 1.8 hibridi. Primerjaj 1.3-1.5 dizle z 1.8 hibridi in potem govorite o tem kak voziš taki motor na 2000 obratih in kak trga asvalt. Z 2.0 dizlom je primerljiv 2.5 hibrid.

Točno tako, se popolnoma strinjam. Pa samo dodam svoje čisto osebno mnenje, da je 2.0 hibrid zelo lepo peljati tudi na avtocesti.

LP
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.419
959
113
Ampak vseeno mores v obrate, da po prestavljanju ne padeš v luknjo. Nisem se videl motorja ki bi imel tako nizko največjo moc in navor in take prestave, da bi lahko na 2500 šaltal in potegnil vse iz motorja. Razen če mas 10 prestav in nonstop šaltaš. Pri 5-6 stopenjskem ročnem pa pri polnem pospeševanju gladko preko 3500 če hočeš vse od motorja. Drugače pač to ni na polno.
Druga stvar, kdaj bote nehali primerjat 2.0 dizle z 1.8 hibridi. Primerjaj 1.3-1.5 dizle z 1.8 hibridi in potem govorite o tem kak voziš taki motor na 2000 obratih in kak trga asvalt. Z 2.0 dizlom je primerljiv 2.5 hibrid.


Zakaj bi nehali primerjat 2.0 dizel z 1.8 hibridi? Če nimaš samo mestne vožnje je poraba takega dizla enaka ali nižja hibridu, pa avto še daleč ne ropota tako, kot hirbrid.