Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

Toporisic

Fizikalc
6. apr 2019
111
84
28
Torej je sedaj le vprašanje, ali je tista sekunda vmes ko se ustavi ali ne?

Ker varno pa pravite, da je?

Varno je, sistem deluje v redu. Če se avto samo za trenutek ustavi in tisti pred tabo že speljuje, potem tudi Corolla spelje naprej. Pri sekundnem ali daljšem postanku ji je treba pa pomagati. Paziti je treba samo na take, ki se od strani pred teboj vrivajo v kolono - recimo v popoldanski konici na severni LJ obvoznici je precej takih priložnosti, ker ima kar nekaj uvozov. Takrat pa vsaj jaz raje pritisnem na zavoro, kot da bi preizkušal avtomatiko. Zavora izklopi tempomat, ampak ga potem spet vzpostaviš z "+RES" (resume) tipko na volanu - enako kot pri postanku.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey in NekdoK

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.130
736
113
EU
... Zavora izklopi tempomat, ampak ga potem spet vzpostaviš z "+RES" (resume) tipko na volanu - enako kot pri postanku.
in če sem te prav razumel
Uporabnik Toporisic je napisal:
Ni pa nujno, da jo spet poženeš s pedalom za plin - isto dosežeš z gumbom "+RES" na volanu (navodilo se izpiše na ekrančku, ko se vozilo pred tabo začne premikati). Tako da vsaj noge imaš lahko ves čas na tleh .
... ti pri tem ni treba tudi še pritisniti na pedal za plin; dovolj je le pritisk na tipko "+RES" (resume)?

Hvala za vse koristne informacije :)
 

Toporisic

Fizikalc
6. apr 2019
111
84
28
in če sem te prav razumel ... ti pri tem ni treba tudi še pritisniti na pedal za plin; dovolj je le pritisk na tipko "+RES" (resume)?

Hvala za vse koristne informacije :)

Tako je. Pedala za plin se ni treba dotikati. Samo gumb "+RES" na volanu.
RES.png
 
  • Všeč mi je
Reactions: BigPoppa in NekdoK

Generik

Guru
14. maj 2011
3.888
1.272
113
Drži kar je napisal Toporisic . Danes sprobano... sem fural corollo TS 2.0 180hp na razdalji 500+ km. od tega cca 350km avtoceste, ostalo primestje, mesto in naselja. Sem vozil precej "dinamično", tudi pač do končne blokade vmes na avtocesti (189kmh po števcu).. poraba na koncu dneva cca 0,2 dcl manj kot na avensisu dizlu 2.2 d4d 110kw pri enakem režimu vožnje in relacijah. Corolla je porabila 6,4l/100km po BC. Kar je super rezultat in razbije vse mite o tem kako hibridi niso za na avtocesto. Če voziš lepo normalno (kot večina :D ) pa bo poraba še kak dcl nižja. Ko bo avto pa v večini časa drkal po gužvi kot je za LJ in okolica klasika, pa bo poraba verjetno nižja za debela 2 litra, najmanj.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.888
1.272
113
Bencinar me ne zanima. Zanima me primerjava z dvolitrskim sodobnim dizlom.
Na prvo žogo bi rekel, da je hrupa manj. Bom pomeril pri različnih hitrostih, ko bom v avtu sam (ista aplikacija, isti telefon). Za avensisa imam že zmerjeno, točno ista zadeva je mene zanimala že kakšen mesec nazaj, rezultati za 2009 Avensis 2.2 D4-D so sledeči:

EDIT - popravki in dodano za corollo:
50km/h: 59.7 dB
80km/h: 62.9 dB
100km/h: 63.7 dB
120km/h: 64.4 dB
140km/h: 66.2 dB
160km/h: 66.7 dB

Corolla TS 2.0 hybrid
50km/h: še nisem meril
80km/h: še nisem meril
100km/h: 63.1 dB
120km/h: 64.3 dB
140km/h: 65.9 dB

Je pa treba Corollo peljati po ravnem, da so vrtljaji potem vsaj približno enakomerni, ker nima fiksnih prestavnih razmerij. Po ravnem gre corolla 2.0 hibrid pri 120kmh@~2000 rpm. Zgoraj omenjeni avensis enako v 6.prestavi.
Corolla ima pri končni hitrosti (omejena) 189kmh po števcu (180kmh realno) mislim da 4000 rpm, če sem si prav zapomnil.
 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
14.394
5.675
113
Samo to ni merjenja razlike v hrupu med motorjema ampak razlika med avtoma. Edina primerjava ki ima neko težo je primerjava med karjola hibrid in karjola dizl. Pa še to enake gume, oprema itd.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

Generik

Guru
14. maj 2011
3.888
1.272
113
Zdaj vidim da sem zajebal pri tabeli. Nisem napisal povprecnih meritev, temvec trenutnih. Bom popravil zvecer ko bom doma.
Se pa strinjam ja, avensis je rang vecji avto, pa ceprav je v letih.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.452
1.905
113
To da acc ob popolni ustavitvi za nekaj časa, zahteva interakcijo voznika da spelje je čista varnostna lastnost in ne pove ničesar o naprednosti sistema. Point je da voznik ne bi zadremal/začel drkat po infotainmentu/se lotil sopotnice/začel brat knjigo, med tem bi se mu pa avto lepo sam podal na pot. Če ima kdorkoli rešeno drugače je pomoje čisto igračkanje z varnostjo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey in Ginginova

Generik

Guru
14. maj 2011
3.888
1.272
113
Na prvo žogo bi rekel, da je hrupa manj. Bom pomeril pri različnih hitrostih, ko bom v avtu sam (ista aplikacija, isti telefon). Za avensisa imam že zmerjeno, točno ista zadeva je mene zanimala že kakšen mesec nazaj, rezultati za 2009 Avensis 2.2 D4-D so sledeči:

EDIT - popravki in dodano za corollo:
50km/h: 59.7 dB
80km/h: 62.9 dB
100km/h: 63.7 dB
120km/h: 64.4 dB
140km/h: 66.2 dB
160km/h: 66.7 dB

Corolla TS 2.0 hybrid
50km/h: še nisem meril
80km/h: še nisem meril
100km/h: 63.1 dB
120km/h: 64.3 dB
140km/h: 65.9 dB

Je pa treba Corollo peljati po ravnem, da so vrtljaji potem vsaj približno enakomerni, ker nima fiksnih prestavnih razmerij. Po ravnem gre corolla 2.0 hibrid pri 120kmh@~2000 rpm. Zgoraj omenjeni avensis enako v 6.prestavi.
Corolla ima pri končni hitrosti (omejena) 189kmh po števcu (180kmh realno) mislim da 4000 rpm, če sem si prav zapomnil.

Corolla 50km/h: 56.0 dB
Corolla 80km/h: 58.3 dB
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.452
1.905
113
Ko gledam tale video, in ko vidim kako imasta to "keep your hands on wheel" situacijo rešena moja zadnja dva VW ja, se mi vedno bolj dozdeva da bo kapacitivni volan v tanovem passatu res nekaj revolucionarnega.

Res je butasto da moraš z volanom na povsem ravni cesti mencat levo in desno, samo da je sistem tiho.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
Še boljši bi bil sistem, ki te "gleda" če gledaš na cesto, torej sploh nebi bilo potrebno dajati roke na volan.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.180
1.193
113
www.adriamedia.si
Ko gledam tale video, in ko vidim kako imasta to "keep your hands on wheel" situacijo rešena moja zadnja dva VW ja, se mi vedno bolj dozdeva da bo kapacitivni volan v tanovem passatu res nekaj revolucionarnega.

Res je butasto da moraš z volanom na povsem ravni cesti mencat levo in desno, samo da je sistem tiho.

Ker to ni avtonomni, ampak asistenčni sistem, je edino pravilno, da zahteva roke na volanu. Ves čas. Samo rešeno pa ima tp večina (rezn novih BMW) zanič, ker kot si napisal, malo prmikat volan samo zato, da sistem ve, da so roke na volanu, je bedarija. Čeprav Corolla je tu še znosna (ravo daens naredil kup km po AC in po zastojih), bplj kto dejstvo, da je asistenca tako nežna, da jo že "ponsereči" premagaš in zapelješ na črto (pol pa živčno piska).