Ja, vsakič, ko zavira z motorjem misliš, da ti ga bo čez havbo ven porinilo. Tistega knofa sem se mogoče dotaknil trikrat odkar imam avto, v eco je duplo mrtev, v normal je mrtev, v sport se pa dere za vsak dotik gasa. Super avto za po mestu in regionalkah, mi je pa začel malo presedati na ac, kjer sem večino časa. Sploh, ko se presedem iz službenega G8 2.0 tdi se mi zdi kot da stojim na mestu. Da ne omenjam, da žre manj kot hibrid...Pa še nekaj. V sportnem načinu bistveno bolj zavira motor, ko spustiš gas, tako da že tu nekaj prihraniš na zavorah.
Sploh, ko se presedem iz službenega G8 2.0 tdi se mi zdi kot da stojim na mestu. Da ne omenjam, da žre manj kot hibrid...
Realna je pa ene pol litra višja, vsaj glede na moje izkušnje z VAG grupo. Še vedno kar ok poraba.
Ja v večini si okrog 4,5 do 4,7 l/100 km, ni pa neki šparovček če štartaš hladnega pa po mestu tam, pa gre poraba 6,7l do 6,9l/100 kmRealna je pa ene pol litra višja, vsaj glede na moje izkušnje z VAG grupo. Še vedno kar ok poraba.
Jaz svojo karavansko karjolo 1600kg, 2.0 bencinarjem in 180hp spravim na enako porabo pri tej povprečni hitrosti. Po mestu in primestju sem pa imel relacijo tudi že pod 4litre. Samo to je jajcanje ali pa gužva. Nekaj od tega.
Pa to je v redu, klasika za dizel bi rekel. Meni začuda S-Max 2.0 tdci 180hp tudi relativno malo pije. V mestu prideš tam nekje do max. 6,9l/100km, po avtocesti si pa komot pod realnih 6l, če voziš z občutkom pa po predpisih.Ja v večini si okrog 4,5 do 4,7 l/100 km, ni pa neki šparovček če štartaš hladnega pa po mestu tam, pa gre poraba 6,7l do 6,9l/100 km
se vid po povprečni hitrosti , da tukaj mestnega cjazenja, semforjev,.....praktično ni , večino AC.Evo še skupne porabe, je pa res da sem večkrat v Nemčiji in grem po Autobahnu tam 160 pa do 200 kdaj pa kdaj ko dopušča promet. Poglej priponko 73501
Ni čisto tako.Primerjate bencinarja in dizla.
Potencirani problemi!Ni čisto tako.
Primerjamo bencinarju+ elektro motor in dizla.
Kaj bi še bilo če bi dizel dobil še elektro pomagalo??