Za vožnjo hladnega v hladnem, priporočam prvih 5 minut z izklopljenim gretjem in AC ter vklopljenim gretjem zicov. Ker se topel zrak sproti nuca za gretje kabine, se mašina non stop trudi ogreti mašino in ne vklaplja hibridnega pogona. Zato imaš lahko v metu ob hladnih dneh zelo visoko porabo s hibridom. Jaz vklopim gretje po 5 minutah, gretje zica me vmes pogreje že, vmes se mašina, vsaj pri Camry izjemno hitro ogreje ko preklaplja med baterijo in mašino...in potem vklopim gretje na 20 + sedeži.Ja v večini si okrog 4,5 do 4,7 l/100 km, ni pa neki šparovček če štartaš hladnega pa po mestu tam, pa gre poraba 6,7l do 6,9l/100 km
Preveč me vprašaš.Pri Camry bi pričakoval električni grelec za tiste 3-4 minute. Ali preveč skregano z logiko hibrida oz. stroškov?
Jaz za 4km vožnjo nisem vklapljal gretja.Previdno sedaj boš označen za mazohista, ki zmrzuje v avtu, da ima pol litra nižjo porabo
Jaz bi rekel bolj tako:
- če imaš vožnjo 5 km - 10 km potem nima pretiranega smisla gretje, ker si oblečen in vožnja ne traja dolgo, razlika v porabi bo pa kar velika
- če imaš dolge vožnje pa mislim da nima smisla, ker motor se bo itak ogrel ti si pa želiš udobje brez rokavic in kape na glavi.
Dere se ko je baterija na full in odklopi regeneracijo. Tudi ostali avtomatiki bremzajo z mašino po bregu dol in gredo na 4k obrOdvisno zdaj kero dretje imaš v mislih, ker po klancu navzdol moraš ravno pritisniti na gas, da se neha motor dreti
Nič se ne dere bolj kot kakšen drug avto. Splošno gledano je slabo zvočno zatesnjen in se sliši veter tudi pri 110kmh na bateriji...Odvisno zdaj kero dretje imaš v mislih, ker po klancu navzdol moraš ravno pritisniti na gas, da se neha motor dreti