Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
In kako to dosežejo da ojacajo gps in gsm signal?

Mene niti ne zanima kako karkoli dosežejo, ampak tole je iz opisa opreme od avta:

1600584247669.png


Telefon je lepo spravljen globoko na dnu armaturke in pokrit s pokrovom. GPS in GSM signal na polno.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.141
742
113
EU
Skratka telefon je tudi med uporabo navigacije prek CarPlaya dobro imeti nekje zgoraj na armaturni plošči.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
ksz

Meni je vseeno ali imajo vgrajen gps repeater ali ne (gsm definitivno je). Zadeva brezhibno navigira prek AA v ZAPRTEM predalu za telefon. Zdaj kako je to rešeno je meni vseeno, tudi, če uporablja gps anteno od avta.

Lahko pa tudi rečemo, da ima huawei vgrajen noro hud gps sprejemnik, ki b.p. lovi na dnu armaturke v zaprtem predalu in je problem rešen.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
To je iz Skodine spletne strani...
 

Priponke

  • Screenshot_20200920-180756_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20200920-180756_Samsung Internet.jpg
    984,6 KB · Ogledi: 171

tony

Guru
23. jul 2007
9.673
1.487
113
Corolla ima tudi 1,2 turbo benz 4-cilindrski motor, ki ga je poleg ročnega mogoče dobiti tudi s CVTjem (upam, da tisto Toyotino verzijo, ki ima zaresno, klasično 1. prestavo, tako da vsaj pri speljevanju na semaforju CVT ne nabije obratov do blokade, da lahko avto vsaj spelje z mesta)... Kako to, da se o tem motorju tu še ni veliko pisalo, ga na začetku še ni bilo v ponudbi?

Je kdo že vozil ta motor z ali brez CVTja?
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.673
1.487
113
Ah, jaz sem stare šole... Zdajle gruntam, da bi šel kupit enega 4-stopenjskega slush-box avtomatika, ker od tam naprej kvaliteta vožnje na tem svetu samo pada... Padla bo v histerijo tudi Greta, če vidi to onesnaževanje Zemlje :)))
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
1.2t je zanimiv kot cheap opcija z ročnim menjalnikom, če dodaš CVT stroškovno nisi daleč od hibrida. Ne vem kaj naj bi bilo tako dobrega na 4 stopenjskem slushboxu? Če misliš uglajenost in neodzivnost potem ti je hibrid kot pisan na kožo :D
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.673
1.487
113
Morda je štos samo v tem, da postajam zoprn geriatrik, ki se oklepa tistega, česar je navajen - in avto s takim menjalnikom ropota samo takrat, ko mu daš komando (čeprav sem se, zanimivo, v električnem i3 čisto v redu počutil... Razen tega, da me je motil pedal za bremzo iz ročnega menjalnika in mi je mišični spomin dvakrat na parkingu uspel pohoditi gas namesto bremze, kar se mi na slush-boxu ni zgodilo 2x niti v desetih letih... Oh, kako lepa tožbica bi bila to v ameriki, če bi res kaj stolkel :cheer: :evil: )

Po pravici povem, da sem gledal le tehnikalije, cen pa niti ne... Turbo motor se je zdel na papirju dobra ideja v kombinaciji s CVTjem, ker ima navora "za izvoz", in morda bi to pomagalo, da bi bilo čuvenega "CVT dretja" ob pospeševanju manj... Pa že tako ima motor več navora, ker ni atkinson, kar je za temo mojega vprašanja le plus...
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.338
9.572
113
EU
Imam Avensisa 1.8 CVT. Menjalnik je mehanski in ne električni, kot pri hibridih .
Ko plin stisnem do višjih obratov, se motor sliši vendar tako, kot bi to bil motor od drugega avta zunaj, kateri pelje mimo. :cool:
 
  • Haha
Reactions: tony

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.141
742
113
EU
Edino kjer se meni motor dere je po klancih navzdol, ko je enkrat baterija polna (v B prestavi) in moraš potem vsake toliko malo pritisniti na gas pedal, da se malo umiri s temi obrati. Sem že vozil avtomatike po klancu navzdol in je ta vsaj zame edini, ki nabije obrate tako visoko. :obesise:
 

BrunoMars

Fizikalc
9. jan 2020
224
50
28
Tudi jaz sem bral mnogo komentarjev kako je cvt glasen in nekultiviran. Sam nimam B prestave in tudi nikoli še nisem doživel, da bi zaviral z motorjem. Tudi pri pospeševanjih je glasnosti čisto zmerna in nasploh je vožnja res umirjena. Delam pa večino kilometrov prav po AC.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Dualis

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
2.0 nima B prestave ima pa zato obvolanske ročke, da po klancu navzdol lahko zaviraš z motorjem.

Glavno zaviralno vlogo ima pa motor, ki pri zaviranju postane črpalka za zrak, torej več "pumping losses" kot ima motor bolj in lepše bo zaviral po klancu navzdol. Če motor optimiziiraš, da ima čim manj izgub bo tudi v vlogi zaviranja bolj slab. Torej imaš dve opciji, ali bolj pogosto menjaš bremze, ali pa da "trpiš" dretje na visokih obratih po klancu navzdol.