Vodik ima samo en tak manjši problem: hranjenje.
Morda ne veste ampak, Mirai pride s 15 letom rokom uporabe (od proizvodnje), ker ima do takrat pač certificirane tanke in napeljavo za vodik. Ni čisto jasno ali se to da podaljšat, ampak tudi če se, je vprašanje bolj ekonomske narave. Kako se v splošni populaciji "prime" gorivo ki ga je treba hraniti pod pritiskom pa nakazuje že LPG pa čeprav ga hranimo na manj kot 20 barih, še malo bolj nedostopen je CNG, ki ga je treba hraniti na 250 barih. Vodik se pa hrani tam do 650 barov, poleg vsega pa je še problem da vodik počasi uhaja ven iz tanka. To sicer ni nek finančni problem, je pa lahko varnostni.
Rešitve temu problemu ni niti v teoriji, kaj šele da bi bila v praksi, torej se je s to omejitvijo treba sprijaznit in jo nekako implementirat. Pri baterijah je pa tehnično mogoče doseči marsikaj, vprašnje je samo v napredku in denarju. Napredek čez 10 let bo pa tak da bo avto na vodik izgledal naravnost smešno, tudi po dosegu in času polnjenja, da ne rečem še v finančnem smislu (gorivo + izdelava avta).