ok. Ne grem se več.Če bi lahko corolla z 2.0 motorjem ubežala fiziki bi verjetno tudi landcruiserja pa hiluxa vrgli dol z dizla
ok. Ne grem se več.Če bi lahko corolla z 2.0 motorjem ubežala fiziki bi verjetno tudi landcruiserja pa hiluxa vrgli dol z dizla
Vincent - če se ne motim je opozarnjanje na mrtvi kot možno samo ob naročilu najvišje stopnje opreme.
Sajkek - je Avensis 1.8, letnik 2018 boljša izbira?
Verjetno kaj izpred par let, ko toyota ni bila konkurečna dizlu na avtocesti.Hermann koliko hybridov 2.0 in 2.5 si vozil?
Verjetno kaj izpred par let, ko toyota ni bila konkurečna dizlu na avtocesti.
Hermann koliko hybridov 2.0 in 2.5 si vozil?
Škoda mi je oblikovno ogaben avto. Trenutna verzija octavije je povsem zastarela.
Žal gledam karavane. Elegance pride 32k€. Kar ni malo. Če že prekoračim limit je tukaj Honda CRV za 28k€. Pri prevoženih 40k km letno pa ima tudi poraba nek pomen. Kakor pravim - hybrida 2.0 sem preizkusil. Verjamem, da bom težko prekoračil porabo passata.
Stevilke?
A ti znaš kaj konkretnega povedat, kje fizika ne velja? Malo nam razloži in deli svoje znanje.za začetek imaš številke o navoru, moči, obratih itd.
tukaj se ponavadi pri hibridarjih začne tisto, ko za njih fizika več ne velja
Tole kar bom zdaj napisal je izkljucno moje mnenje in obcutki (da ne bo kdo skakal pokonci). Glede na to da gledas avtomobile do 30 jurjev (ce prav razbiram) in gledas Corrolo.
Ok pustimo trenutno strani hibridno tehnologijo (ki mi je osebno zelo fina zadevscina ceprav je nimam) ter zanesljivost ( ki upam da je se taka za naslednje desetletje) meni daje Corrola obcutek da je narejena za reveze in se v njej dejansko pocutim kot revez ( kar dejansko tudi sem kar je dejstvo). Vse je narejeno na najbolj poceni mozen nacin, armatura obupna ( da ne recem grda) nenatancno narejena , nikjer nicesar kar bi ti vzbujalo obcutek lagodja oz ugodja, zvocne izolativnosti ne pozna, da ne omenjam 'infotainmenta', ventilacija obup.. v glavnem prav ceneno se pocutis v njem kot da se je proizvajalec potrudit ti dat vedet da si socialec in toliko kot si vreden so ti oni tudi dali v avtu.
Ce bi imel avto letnico 1997... bi ga verjetno pohvalil.
Tako da..na koncu je res vse kar ti ostane, da se opiras na zanesljivost.
In mene kar zgrozi ce pomislim da bi odstel 27 do 28 jurjev in potem dobil...Corollo.
Glede 'občutka' sam za zdaj ne vem za slabšo obcijo ( govorim za avte v rangu med 20 in 30 jurji).
Saj peljat ga je lustno..igriv ( igrackast), lepo gre v ovinke, blazi nase ceste..dober obcutek na splosno kar se voznje tice. Samo 'obcutek' v avtu kot tak..dizastr.
( nemci in francozi (plus kar je ostalo od severnjakov) so tule svetlobna leta stran).
Ce das kaj na ta del bi ti osebno svetoval da gres poizkusit se kaj drugega ( avto kot tak..kak motor naj bi bil v njem je naslednja stopnja ( in problem), ker na omenjano kilometrino kar nekaj ur prezivis v avtomobilu.
Stevilke?
Ne vem, kaj imamo mi tu za ene audiofile gor? Včeraj sem namensko testiral sound sistem v Toyoti Corolli in moram povedat, da je čisto ok. Nekdo je omenjal vag grupo. Čisto enako, za moje pojme še celo bolje. Tako, da ne vem od kod vam ta problematika.