Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

VonG

Pripravnik
25. avg 2019
67
24
8
hibrid lokalna cesta, mesta
dizl- avtocesta

pri 40k vecino na AC jaz ne bi kupil hibrida ker temu ni bil namenjen, verjetno kaksno Škodo raje, res pa je da se tle tudi pozablja da dobis toyotino zanesljivost zraven, pa razne napovedi co2 davkov..

tudi jaz sem prešaltal iz stare karjolce na novo:D

 
Nazadnje urejeno:

BrunoMars

Fizikalc
9. jan 2020
224
50
28
Hermann koliko hybridov 2.0 in 2.5 si vozil?

Škoda mi je oblikovno ogaben avto. Trenutna verzija octavije je povsem zastarela.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Vincent - če se ne motim je opozarnjanje na mrtvi kot možno samo ob naročilu najvišje stopnje opreme.

Sajkek - je Avensis 1.8, letnik 2018 boljša izbira?

Ta del ne poznam ker nisem raziskoval. Zgolj kot uporabniska izkusnja. In to kar ostali pravijo da slabo vidis okoli sebe (za sedana) drzi...npr ko grem dol z obvoznice na izvoz, ki je hkrati tudi uvoz na obvoznico..tudi pod razno nic ne vidis ce mas koga na desni.

Glede narocila opozorilnika..zgleda sa je ista fora kot pri boljšem ozvočenju...ni da ni kaj vse morš imet izbrano, da lahko to dokupiš.
Ta logika mi res ni jasna.

......


Glede AC ...sicer hibridov ne poznam (naj povejo tule lastniki z 1.8 in 2.0 izvedenkami) a je pri manjšem bencinarju klasicen problem da se vrtijo s previsokimi vrtljaji napram dizlu. Kar zna biti motece. Ce vozis malo po ac oz 'pocasi'..potem je vseeno.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.404
5.682
113
če pogledaš pretežkega prius+ z 1.8 motorjem.
"previsoki" obrati na AC so samo v breg ali ko pritisneš na polno.
Drugače pa okoli 2200-2500 pri 130-135.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Hermann koliko hybridov 2.0 in 2.5 si vozil?

Škoda mi je oblikovno ogaben avto. Trenutna verzija octavije je povsem zastarela.

Hja, 2.5, ker sta bila camry in rav v ožjem izboru. In oba odpadla. Pa v osnovi ne zaradi pogona, da se zastopimo.

Škoda pa ni bila niti med top 10, ker to je oblikovno res težko požret. Ampak jebi ga, pri kodiaku sem našel stvari, ki so me naravnost navdušile in ki me pri toyoti niso.
 

BrunoMars

Fizikalc
9. jan 2020
224
50
28
Zelo verjetno obstajajo tudi testi kjer izmerijo hrup pri doloceni hitrosti. Camrija nisem se vozil vendar ga na testih zelo pohvalijo.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Posebej zate sem šel zdajle googlat in že prva dva testa, ki ju zdajle na hitro najdem na googlu, se ne strinjata pretirano z zvočno kuliso, ki jo je sposoben proizvest camry. Lahko iščeš teste še naprej in verjemi, da se najdejo tudi takšni, ki zadevo kritizirajo že pri umirjeni vožnji pri zmernih hitrostih.

autocar

In Normal or Eco mode, the CVT-type gearbox has a tendency to rev slightly frantically when you make greater demands of the engine under acceleration, without offering anywhere near the pulling power it is sonically suggesting. The 8.3sec 0-62mph time tells a story here, while the limited torque should be kept in mind when overtaking.

topgear

While this is among the least offensive CVTs we’ve tried, you’re still actively discouraged from accelerating quickly. First because of what such an act would do to your average mpg, and second because nobody wants to hear that engine droning away at 5,000rpm.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Žal gledam karavane. Elegance pride 32k€. Kar ni malo. Če že prekoračim limit je tukaj Honda CRV za 28k€. Pri prevoženih 40k km letno pa ima tudi poraba nek pomen. Kakor pravim - hybrida 2.0 sem preizkusil. Verjamem, da bom težko prekoračil porabo passata.

Tole kar bom zdaj napisal je izkljucno moje mnenje in obcutki (da ne bo kdo skakal pokonci). Glede na to da gledas avtomobile do 30 jurjev (ce prav razbiram) in gledas Corrolo.
Ok pustimo trenutno strani hibridno tehnologijo (ki mi je osebno zelo fina zadevscina ceprav je nimam) ter zanesljivost ( ki upam da je se taka za naslednje desetletje) meni daje Corrola obcutek da je narejena za reveze in se v njej dejansko pocutim kot revez ( kar dejansko tudi sem kar je dejstvo). Vse je narejeno na najbolj poceni mozen nacin, armatura obupna ( da ne recem grda) nenatancno narejena , nikjer nicesar kar bi ti vzbujalo obcutek lagodja oz ugodja, zvocne izolativnosti ne pozna, da ne omenjam 'infotainmenta', ventilacija obup.. v glavnem prav ceneno se pocutis v njem kot da se je proizvajalec potrudit ti dat vedet da si socialec in toliko kot si vreden so ti oni tudi dali v avtu.
Ce bi imel avto letnico 1997... bi ga verjetno pohvalil.
Tako da..na koncu je res vse kar ti ostane, da se opiras na zanesljivost.
In mene kar zgrozi ce pomislim da bi odstel 27 do 28 jurjev in potem dobil...Corollo.
Glede 'občutka' sam za zdaj ne vem za slabšo obcijo ( govorim za avte v rangu med 20 in 30 jurji).

Saj peljat ga je lustno..igriv ( igrackast), lepo gre v ovinke, blazi nase ceste..dober obcutek na splosno kar se voznje tice. Samo 'obcutek' v avtu kot tak..dizastr.
( nemci in francozi (plus kar je ostalo od severnjakov) so tule svetlobna leta stran).

Ce das kaj na ta del bi ti osebno svetoval da gres poizkusit se kaj drugega ( avto kot tak..kak motor naj bi bil v njem je naslednja stopnja ( in problem), ker na omenjano kilometrino kar nekaj ur prezivis v avtomobilu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tomi, Pbutec in VAG

BrunoMars

Fizikalc
9. jan 2020
224
50
28
Tole kar bom zdaj napisal je izkljucno moje mnenje in obcutki (da ne bo kdo skakal pokonci). Glede na to da gledas avtomobile do 30 jurjev (ce prav razbiram) in gledas Corrolo.
Ok pustimo trenutno strani hibridno tehnologijo (ki mi je osebno zelo fina zadevscina ceprav je nimam) ter zanesljivost ( ki upam da je se taka za naslednje desetletje) meni daje Corrola obcutek da je narejena za reveze in se v njej dejansko pocutim kot revez ( kar dejansko tudi sem kar je dejstvo). Vse je narejeno na najbolj poceni mozen nacin, armatura obupna ( da ne recem grda) nenatancno narejena , nikjer nicesar kar bi ti vzbujalo obcutek lagodja oz ugodja, zvocne izolativnosti ne pozna, da ne omenjam 'infotainmenta', ventilacija obup.. v glavnem prav ceneno se pocutis v njem kot da se je proizvajalec potrudit ti dat vedet da si socialec in toliko kot si vreden so ti oni tudi dali v avtu.
Ce bi imel avto letnico 1997... bi ga verjetno pohvalil.
Tako da..na koncu je res vse kar ti ostane, da se opiras na zanesljivost.
In mene kar zgrozi ce pomislim da bi odstel 27 do 28 jurjev in potem dobil...Corollo.
Glede 'občutka' sam za zdaj ne vem za slabšo obcijo ( govorim za avte v rangu med 20 in 30 jurji).

Saj peljat ga je lustno..igriv ( igrackast), lepo gre v ovinke, blazi nase ceste..dober obcutek na splosno kar se voznje tice. Samo 'obcutek' v avtu kot tak..dizastr.
( nemci in francozi (plus kar je ostalo od severnjakov) so tule svetlobna leta stran).

Ce das kaj na ta del bi ti osebno svetoval da gres poizkusit se kaj drugega ( avto kot tak..kak motor naj bi bil v njem je naslednja stopnja ( in problem), ker na omenjano kilometrino kar nekaj ur prezivis v avtomobilu.

Meni je bil top obcutek v Corolli. Recimo bistveno boljsi kot pri Peugeotu 3008, ki sem ga testiral (ker ravno omenjas francoze). Na testu sem bil se z Meganom, Ceedom in Civicom.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Dualis

Clancy

Majstr
20. avg 2007
822
394
63

Toyota Camry 2.5 Hybrid
Executive:

Überholvorgang 60-100 km/h (in Fahrstufe D) 4,9 s
EcoTest-Verbrauch 5,4 l/100km
Stadt/Land/BAB 4,0/4,9/7,3 l/100km
Reichweite 925 km
Innengeräusch 130 km/h 67,9 dB(A)


Toyota Corolla Touring Sports
2.0 Hybrid:

Überholvorgang 60-100 km/h (in Fahrstufe D) 5,7 s
EcoTest-Verbrauch 5,3 l/100km
Stadt/Land/BAB 4,2/4,5/7,2 l/100km
Reichweite 810 km
Innengeräusch 130 km/h 68,1 dB(A)


Skoda Kodiaq 2.0 TDI SCR Style
4x4 DSG 190PS:

Überholvorgang 60-100 km/h (in Fahrstufe D) 6,1 s
EcoTest-Verbrauch 6,4 l/100km
Stadt/Land/BAB 6,4/5,7/7,6 l/100km
Reichweite 935 km
Innengeräusch 130 km/h 68,3 dB(A)

Vir:
 
  • Všeč mi je
Reactions: BrunoMars

BrunoMars

Fizikalc
9. jan 2020
224
50
28
Kodiaq-a sem kar nekajkrat vozil, ker ga ima prijatelj. Zelo dober in grd avto. Žal nimam toliko denarja, da bi si ga lahko privoščil. Je pa drug prijatelj kupil bencinarja za 26k€ s style opremo. Ampak meni je 11l / 100km malce previsoka poraba ...
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.758
809
113
toti Maribor
Ne vem, kaj imamo mi tu za ene audiofile gor? Včeraj sem namensko testiral sound sistem v Toyoti Corolli in moram povedat, da je čisto ok. Nekdo je omenjal vag grupo. Čisto enako, za moje pojme še celo bolje. Tako, da ne vem od kod vam ta problematika.
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Ne vem, kaj imamo mi tu za ene audiofile gor? Včeraj sem namensko testiral sound sistem v Toyoti Corolli in moram povedat, da je čisto ok. Nekdo je omenjal vag grupo. Čisto enako, za moje pojme še celo bolje. Tako, da ne vem od kod vam ta problematika.

Na Alterju si,
Tu vsi vozijo avtomobile ki imajo 500KM, trosijo 4L in imajo serijsko Bowers&Wilkins ozvocenje. Vse skupaj kupljeno za 24k eur brez vecjih popustov.