Ni skrivnost, C-HR (sem tudi na forumu spraševal glede mnenj in kalkulacije pred nakupom).Lahko razkrijes katerega?
Zdaj pa pride na 35 k eur s spodobno opremo?No sedaj pa študirat nove cenike za toyoto.
In v Sloveniji je Hybrid za AC čisto OK razen za tiste ki imajo privilegije pri Policiji
Kje sem že napisal, da hibrid ni za avtocesto ZARADI porabe? Čeprav je daleč od tega, da bi bil ugoden, s svojo dizelsko številko večjo kravo imam v zimskem času praktično enako porabo kot žena s hibridom, s tem da ona res pazi kako vozi, jaz pa imam avto za vozit, ne šparat z gasom.
Pa še neki sem pozabil: Passata sem ponudil samo zato, ker za podoben denar dobiš številko večji avto, če hibrid ni "must have".
Zanimivo, ženin C-HR je po treh letih kot nov noter. Poraba na AC je čisto OK (tam okoli 6,5 ali 7, lifetime je pa okoli 5) ...Ni skrivnost, C-HR (sem tudi na forumu spraševal glede mnenj in kalkulacije pred nakupom).
Ženi je avto vizualno top, razočarana pa je nad porabo pri vožnji po avtocesti ali obvoznici.
Pa oba sva konkretno razočarana nad kakovostjo plastike v notranjosti, to je po enem letu že vse nekaj podrsano, pa kar precej pazi (prej je vozila dobrih 12 let Hondo, precej boljša kvaliteta plastike).
Daj ne pretiravaj no.....6,5 - 7 je precej brutalno za tako malo stvarco. Potem pa še "blagozvočnost" doda ena 2 teoretična litra in imamo avtocestnega zmagovalca.
Dretje . Poslušam vsako zimsko jutro dizla in hibrida. Poleti ni toliko moteče. Hybrid je na delovni temp po 1km, dizel po 10km.saj nisem jaz pisal cifer o porabi, drugi del je pa seveda moja ocena koliko mi je dretje vredno
Lastne izkušnje al samo ......Ja samo v Nemškem dizlu imaš kvalitetno multimedijo ki preglasi motor v Toyoti pa ne, kar sem prebral na Alterju.
Problem imaš v definicij boljši, ker vsak ima svoja merila.Se vedno nismo nasli avta za 24k€, ki bi bil res boljsi od Corolle. Do te ugotovitve sem sicer prisel sam ze pred kratkim. Ampak sem mislil, da bodo strokovnjaki le vedeli vec, oziroma razmisljali bolj siroko.
Dretje . Poslušam vsako zimsko jutro dizla in hibrida. Poleti ni toliko moteče. Hybrid je na delovni temp po 1km, dizel po 10km.