Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Elektromagnetna sklopka je zato ker to ni nič drugo kot jermenica ki ima tudi prosti tek kot bicikl...ko je klima izklopljena se vrti samo zunanji del, ko pa vklopiš klimo pa elektromagnet razmakne zagozdice in zunanji del jermenice potegne sabo kompletno jermenico na kompresorju, pol se on vrti vedno z enako hitrostjo kot jermenica razen če povišaš obrate pol gre seveda hitreje...
Če manjka plin klima deluje slabše , ko pa pritisk nplina pade pod določeno mejo pa zaradi varnostnega stikala ki da signal točno pri določeni meji sploh ne vklopi kompresorja...
In po tvojem potem ko ima motor 600 obratov hladi 10x slabše kot pri rdečem polju (6000 rpm), ker se kompresor vrti 10x počasneje!
Mislim da je naloga elektromagnetne skopke da prenaša KONSTANTNO moč in izhodne obrate ne glede na vhodno moč oz. obrate! Torej to da klima dela vedno z isto močjo je naloga elektromagnetne sklopke ki prenaša pravilno moč in obrate do kompresorja ...
To kar si ti dal primerjavo o biciklu je pa "centrifugalna sklopka" .. jo dobiš recimo pri avtomatikih (moped) in ostalih malih motorjih (motorne žage, kose, ...).
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Plin se ne zamenja, ampak doda. Star plin se posesa ven, prečisti in nazaj napolni v sistem. Manjkajočo količino pa je seveda potrebno nadomestiti z novim plinom.
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Zanimivo
Citat:
Uporabnik shift pravi:
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Zanimivo
a ti hladnilnik tudi izklapljaš ko ga ne potrebuješ???
kompresor ACja deluje na zelo podoben način kot hladilnik ki ga imaš v kuhinji pa glej ga zlomka delajo 15 in več let brez težav in to 24/7
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Eno vprašanje:
Je mogoče, da ti zaradi premalo plina komresor ne zalaufa? (to se čuti na obratih, tako da točno veš, kdaj se prižge in kdaj ne).
Ker mi je lansko sezono klima delala, včasih pa tudi ne, letos pa sploh ne in tudi kompresor se zelo redko prižge.
Hvala
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Nategnil te je. Noben stroj nima dveh ločenih posod za plin. Plin je plin R134a, je obstojna kemijska spojina s formulo C2H2F4. Razlike med "starim" in "novim" plinom zato ni. Pri izčrpavanju plina je potrebno sistem prečistit, ker vsebuje tudi vlago (vodo) ter morebitne trde delce. To je vsa umetnost.