Clio 4 avtomatska klima vprašanje glede nastavitev

amacar

Majstr
29. apr 2010
4.167
487
83
Imam celo leto nastavljeno na 22 stopinj, klime se sploh ne dotikam. Auto opcija deluje super (vw bora l. 1999).
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Včasih se da s testerjem nastaviti, kako se naj avtomatika obnaša, če hoče ohladiti avto do maksimuma... In pri nekaterih avtih se da nastaviti, da v tem primeru ne piha na najvišji stopnji...
zmaga.gif

aha, imam nastavljen v meniju auto fan speed na low, pa ni videt, da kaj dosti uboga
10.gif
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Jaz imam še Astro H letnik 05. 10 let star jajc. Mogoče so sedanje drugačne. Samo res, dolovanje klime je ena stvar ki res nimam pripomb nad njo.

no jaz imam pa astro J in imam pripombe v vročih mesecih, ko rabim vkolpljen kompresor

dokler ni vroče na auto dela super, potem pa dobi nenavadno željio, da bi avto preveč shladil... po mojem bi moral nastavit temperaturo na 27 stopinj, samo potem se pa zjutraj skuham :S
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Citat:
Uporabnik Mirko pravi:
Torej nastaviš klimo na 30 ko je zunaj 35? Ne vem od kje ta mit, da se prehladiš s klimo. Torej bi moralo biti pol japoncev in američanov prehlajenih, ker oni pa res pretiravajo s klimo in ledom.

Na meganu II gre samo do 27, na meganu III še nisem sprobal.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Včasih se da s testerjem nastaviti, kako se naj avtomatika obnaša, če hoče ohladiti avto do maksimuma... In pri nekaterih avtih se da nastaviti, da v tem primeru ne piha na najvišji stopnji...
zmaga.gif

aha, imam nastavljen v meniju auto fan speed na low, pa ni videt, da kaj dosti uboga
10.gif

Kaj to pomeni, ne uboga? Piha na najvišji stopnji ali ne?

Če ja, se odpelji do mehanika, in naj pogleda, če se da to nastaviti s testerjem...
zmaga.gif
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Kaj to pomeni, ne uboga? Piha na najvišji stopnji ali ne?

Če ja, se odpelji do mehanika, in naj pogleda, če se da to nastaviti s testerjem...
zmaga.gif

na začetku piha zelo močno, dokler ne shladi
potem se pihanje zmanjša, ampak ko je vroče očitno avtomatika pihanja pod stopnjo 2 ne nastavlja, jaz pa prenašam edino stopnjo 1
smile-1.gif
prvič zato, ker preveč piha in drugič zato, ker ventilatorji ropotajo

bomo videli kaj se da s testerjem... trenutne izkušnje pravijo, da z modernimi opli ni veliko sreče
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Ja žal je z avtomatsko klimo ponavadi več dela kot z ročno. Pri vseh znamkah!

Zanimivo. Na leto vozim okoli 140 različnih avtov, pa se mi mogoče pri 10 zgodi, da je malo več dela, pa pri petih, da si pomagam z "domačimi ukrepi". Avtov z ročno klimo vozim zelo malo, ampak kar pa jih, je treba pa stalno nekaj nastavljat, da nje noter konstantna temperatura.
Pri 90% dam na 20 ali 21 stopinj (pri kakem 19 ali 22, in to ne glede na zunanjo temperaturo), Auto + preklopim pihanje na šipa in pod noge. Konec. Tu in tam je kak toliko OK, da ga tudi čisto na auto pustim.

OP: Seveda pa avto, ko je bil na soncu, prvih par metrov peljem z vsemi stekli dol, da gre pregret zrak ven. In dokler je npr armaturka pregreta (in ostali notranji deli avta), bo seveda klimatizacija delala močneje. To je normalno. In od klime pač ne moreš zbolet, dokler avta ne spremeniš v hladilnik ali dokler ti res orenk in dolgo ne piha direkt v glavo, recimo. Izjema so težave zaradi presuhega zraka.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
Šobe na armaturki si nastavi da ti ne bo ravno v glavo pihalo.

Drugače Auto dela vse avtomatsko tudi smeri pihanja,
Pa nekateri si senčnik "odprejo" da razbije zrak nad armaturo.

Ja, pa to naredim, seveda. Da zrak, ki piha ob steklu navzgor, ne piha v glavo (če si velik in imaš glavo blizu stropa, to lahko zaznaš). Če je senčnik, se potem spošča navzdol v kabino ob armaturki.
V kakih razvojnih centrih se je dalo take stvari lepo videt ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Kaj to pomeni, ne uboga? Piha na najvišji stopnji ali ne?

Če ja, se odpelji do mehanika, in naj pogleda, če se da to nastaviti s testerjem...
zmaga.gif

na začetku piha zelo močno, dokler ne shladi
potem se pihanje zmanjša, ampak ko je vroče očitno avtomatika pihanja pod stopnjo 2 ne nastavlja, jaz pa prenašam edino stopnjo 1
smile-1.gif
prvič zato, ker preveč piha in drugič zato, ker ventilatorji ropotajo

bomo videli kaj se da s testerjem... trenutne izkušnje pravijo, da z modernimi opli ni veliko sreče

Če avtomatika ugotovi, da s stopnjo 1 ne bo mogla doseči temperature, ki jo od nje zahtevaš, bo pač dala na višjo stopnjo. Če imaš Auto na Low sicer na najnižjo možno, da še doseže temperaturo, ki si jo zadal, ampak čudežev pa pač ni.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Če avtomatika ugotovi, da s stopnjo 1 ne bo mogla doseči temperature, ki jo od nje zahtevaš, bo pač dala na višjo stopnjo. Če imaš Auto na Low sicer na najnižjo možno, da še doseže temperaturo, ki si jo zadal, ampak čudežev pa pač ni.

E nekako logično. Razen tega, da je pri nastavljenih 24 stopinjah v avtu premrzlo. Torej piha preveč.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Mel avtomatsko in ročno pa sem pri obeh moral z roko upravljati
smile-1.gif
skor isto kot je en napisal.

Mam raje ročno.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.453
1.906
113
Meni se zdi, da je bolj kot od dileme ročna/avtomatska odvisno od samega avta. Pri vsakem je pač treba nekak najdit tapravi optimum. Moje izkušnje so take:

Stilo, ročna klima: Super. Nastavil sem pihanje v glavo, potem zaprl dol vse reže spredaj in pustil samo tisto zadaj, med sedežema. Avto je bil lepo enakomerno ohlajen, brez da bi začutil kakršnokoli sapico. Če je bil v avtu še kdo tretji je bil problem. K sreči je bilo to zelo redko.

Volvo S60, avtomatska klima. Se mi zdi da ga nekako nisem našel. Mogoče, ker je bil že malo v letih in ga je dajala izolacija, ampak dejansko je v vročini vedno precej pihalo. Nisem našel nekega optimuma.

Sedaj, Golf, avtomatska klima. Imam ga od oktobra. Tu je pa "as advertised" 22 ali 23 stopinj auto, poleti in pozimi, dela ne da bi sploh vedel da je tam. Opazil sem da res hitro shladi armaturko, kot da bi bile namensko tako speljane spodaj zračne poti. Sem zadovoljen, res pa da čisto prave vročine še nisem doživel. Bomo videli kaj bo.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.575
9.809
113
40
MB
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Ameri so klasa zase. Glupi ko noč... Če pomisliš, da moraš v navodilo za uporabo avtodoma napisati da voznik ne sme med vožnjo kuhati kave ali pa da je sveže kuhana kava vrela... Verjemi, v zadnjem letu sem imel dovolj stka z njimi da sem skopčal kako glupi so...
Človeško telo je pač živ organizem. In ima svoje zakonitosti. To, glede temperature so se spomnili šolani ljudje, ki so opravili n raziskav in primerjav.

ko berem tole temo, vidim da nismo daleč stran, glede na to da 80 % ljudi dela probleme ena taka stvar kot je avtomatska klima
grin1.gif
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Sedaj, Golf, avtomatska klima. Imam ga od oktobra. Tu je pa "as advertised" 22 ali 23 stopinj auto, poleti in pozimi, dela ne da bi sploh vedel da je tam. Opazil sem da res hitro shladi armaturko, kot da bi bile namensko tako speljane spodaj zračne poti. Sem zadovoljen, res pa da čisto prave vročine še nisem doživel. Bomo videli kaj bo.

[/QUOTE]

Tako je 22 AUTO v večini vozil lepo razhladi in vzdržuje temperaturo. Tako v mojem starem meganu, pa tanovem. Tudi pri fotrovem G7 in službenim G7 karavan. Mam pa občutek, da pri golfu vseeno drži hitrost ventilatorja višje kot megane. Ko je enkrat avto razhlajen se mi zdi da megane manj piha, ampak morda res minimalno. Sem pa pri vseh teh vozilih opazil, da je razlika v algoritmih kontrolne enote. nekateri pihaj res minimalno, ampak ledeno mrzel luft, nekateri malo bolj, luft pa ni tako mrzel pri vzdrževanju temperature.
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.085
446
83
45
dolenska
Mondeo mk3, ko ga imam v uporabi jaz, naštimam na 23 in klima skoz na ON. Automatika je zakon, ker ko rabiš če rabiš sam smer pihanja spreminjaš. Tako je pti meni. Pri babnci se spreminja skoz in to vse, nevem in niti ji ne morem dopovedat, da če da zjutraj na ful gretje, ne bo takoj začel na polno gret. Pa dobr, ni taka sam moja. Imam tudi par sodelavcev, ki tutdi avtomatiko nonstop štelajo. Pa razumi ti njih
rolleyes-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Če avtomatika ugotovi, da s stopnjo 1 ne bo mogla doseči temperature, ki jo od nje zahtevaš, bo pač dala na višjo stopnjo. Če imaš Auto na Low sicer na najnižjo možno, da še doseže temperaturo, ki si jo zadal, ampak čudežev pa pač ni.

E nekako logično. Razen tega, da je pri nastavljenih 24 stopinjah v avtu premrzlo. Torej piha preveč.

Odvisno od tega, kakšna je res temperatura v avtu. Mogoče pa še ni 24, tebe pa že zebe. Mogoče je senzor na nerodnem mestu. Razlogov je lahko več.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Jaz prestavljam takole (pot na šiht in nazaj).. zjutraj dam na 21 stopinj (da mi ne greje), ko grem domov na 23 do 23.5 (klime nikoli ne vklopim, ker kot prvo imam avto v garaži 15 metrov pod zemljo, kot drugo me moti) in odprem vsa štiri okna za 2 do 3 cm.

Ostalo pustim kot je na auto....če mi pa dopizdi pa ponastavim na ročno pihanje, hitrost I ali II.

Moram rečt da mi 'avtomatska klima' ni nek luksuz, ki bi si ga pod mus želel v avtu. Še največ kar je od nje (za moje potrebe) je to da ni treba stalno obračat smer pihanja z loputami - gretje/hlajenje.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Odvisno od tega, kakšna je res temperatura v avtu. Mogoče pa še ni 24, tebe pa že zebe. Mogoče je senzor na nerodnem mestu. Razlogov je lahko več.

V vsakem primeru preveč dela z avtomatsko klimo: zjutraj se pri nastavljenih 24 stopinjah skuham, popoldne z vžganim kompresorjem malodane meče ven ledene kocke.

Ko je dovolj vroče, da rabim kompresor, pač ne vidim nobene prednosti pred ročno klimo. Še huje, štimat moram še en gumb za temperaturo več, ker je 2 conska.

V bistvu klima na auto celo leto super dela, razen ko je vroče. Takrat je pa še z ročnim upravljanjem bolj nemogoča kot ročna.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Odvisno od tega, kakšna je res temperatura v avtu. Mogoče pa še ni 24, tebe pa že zebe. Mogoče je senzor na nerodnem mestu. Razlogov je lahko več.

V vsakem primeru preveč dela z avtomatsko klimo: zjutraj se pri nastavljenih 24 stopinjah skuham, popoldne z vžganim kompresorjem malodane meče ven ledene kocke.

Ko je dovolj vroče, da rabim kompresor, pač ne vidim nobene prednosti pred ročno klimo. Še huje, štimat moram še en gumb za temperaturo več, ker je 2 conska.

V bistvu klima na auto celo leto super dela, razen ko je vroče. Takrat je pa še z ročnim upravljanjem bolj nemogoča kot ročna.

mene tud moti odstotnost knofa DUAL ali SYNC se mi zdi da imajo VW. Pač nastaviš temperaturo pri šoferju stisneš ta knof in ti enako nastavitev da še na sopotnikovo stran. Če je pa že prej vklopljen pa z knofom za šoferjevo temperaturo uravnavaš obe strani hkrati.