Sam imam na e-biciklu pozicijske luci s kitajske v vrednosti 1 Eur, sprednja ima dve klasicni ledici, zadnja pa 5. Ti dve luci mi svetita nonstop ker sta vezani preko napetostnega regulatorja direktno na linijo od elektro motorja (tudi ce ni vkljucen deluje med voznjo kot generator).
Spredaj imam na blatniku fiksno montirano luc z cca. 200lm in cca. 5cm velikim reflektorjem ki ima zgoraj sencnik, luc je usmerjena v tla in pokriva tam med 15-20m ter ne moti prometa. Ponoci je vkljucena nonstop, vezana tudi direktno na linijo emja.
Dodatno imam na balanci pa se nosilec za klasicne svetilke, uporabljam pa vecinoma C8 na 2.8A, snop pa je usmerjen na daljavo. Imam tudi stikalo na kablu poleg zavore tako da lahko to luc izkjucim.
Pri vsem tem imam v ovinkih se vedno probleme z vidljivostjo tako da se ena dodatna 200lm luc na celadi resi tudi ta problem!
Point zgodbe je v tem da je tudi podnevi za voznjo z biciklom dobro imeti male LED lucke za boljso vidnost. Za v promet ponoci pa obvezno neko sibkejso luc z velikim reflektorjem ki ima zgoraj sencnik. Samo s tako lucjo ne boste slepili nasproti vozecih.
Za offroad, prazne ceste ipd. pa lumnov ni nikoli dovolj. Luc na celadi je pa tudi dobrodosla, ce se uporablja v prometu je spet pametno da je sibkejsa pa da se glavo usmeri stran od nasproti vozecih ko se jih sreca.