Jaz bi jermen takoj zamenjal, pa mirno spiš. Takšna menjava je primerjavi z utrganim jermenom skorajda zastonj.Moja ima ta famozni jermen 1.2 nov turbo pežo. 4 leta. Zadnji dve menjavi olja nepooblascenec. Gre proti 60kkm mislim da. Kaj storiti. Menjava jermena in le se ta pravo olje? Nisem vedel da mora biti po spec za jermen.
Pretiravanje s solno kislino, ko se je pralo feltne. Ne zna vsak pravilno uporabljati.Včasih res dobiš tak občutek
Baje superb 80kkm
Zdaj koliko je tukaj umazanije in rje je težko oceniti, ampak
Evo, Passat za 60 jurjev list price, star tri leta, 71kkmLetnik 2004.
Če so prvi so še veliko zdržal.Evo, Passat za 60 jurjev list price, star tri leta, 71kkm
Če se disk od roba proti sredini odlušči, ploščica nima kam pritiskatiČe bi ploščice normalno stiskale disk, le-ti ne bi mogli imeti rje na sebi ali?
In jasno ne priznajo nobene garancije. Po 30tkm pa že zelo načeti diski. Gospod premalo zavirate.Uh to pa drugo..
Sem sam zadnjic pri 190 bremzal na polno pa je bolj slabo kazalo...morm tudi malo diske pogledat, isto vw familija.
Vsak karton bo dober, ga je pa pametno nekako fiksirati da ne bo vsak vetrič ti ga odnesel. Lahko tudi samo velika deka.Hej. Skoda bo cca 14 dni stala na morju na soncu, kampiramo, avto vem da bo na soncu.
črna armaturka, črno usnje… vse novo. Bi bilo verjetno fajn kaj zaščititi? Kako, s čim?
Sem zadnjič peljal nekih 50km B mercedesa s tem 1.5 dci motorjem mislim da 80kw letnik 16/17 (se ne spomnim, brez tempomata vendar z opozorilniko. za nalet).Motor je narejen v navezi, tako, da vse drži. Je renaultov, mercedesov in nissanov.
Sicer zadeva je zunaj šele kaka 3 leta in drugega kot lepe stvari mi še niso utegnile priti na ušesa