to gledam oz. je zelo resen kandidat za menjavo Tourana 1.4TSI. (novega tourana ne, ker ne dam 38k€ za kišto).Kaj pa Kuga?
sicer 150konjsko z ročnim menjalnikom.
to gledam oz. je zelo resen kandidat za menjavo Tourana 1.4TSI. (novega tourana ne, ker ne dam 38k€ za kišto).Kaj pa Kuga?
Saj več ne drajsajo. Je bila posodobitev vmes.Ti, saj nimam jugota. Imam super duper pametno teslo. Pri fordu jih nikol ne ugasnem. Pa nikol ne drajsajo na suho
A to iz osebnih izkušenj?Se avtomatike brisalcev ne znajo uredit.
Konkurenca za "pol cene" ima to reseno ze desetletje.
Niso, za izredno visoko porabo olja so tudi drugi krivci. Naj bi bil problem tudi z batnimi obročki.V čem je pa še slabši kot drug motorji teh generacij? Če niso težave samo posledica okvar zaradi jermena.
Regeneracija dela tudi samo " poleti", pozimi pa do prvega ovinka v klancu. Potem so pa zavore na sporedu.A to iz osebnih izkušenj?
Brisalci delajo bp, tako kot vse ostalo v avtu.
.... tud na nivoju švaba niso .Zanimivo, meni delajo bp. Niso na nivoju japonca, ampak precej blizu.
Pa so ok 1.4 mašine? Vdim da jih je njavečk v Gte oz. v kombinaciji z blagim hybridom.to gledam oz. je zelo resen kandidat za menjavo Tourana 1.4TSI. (novega tourana ne, ker ne dam 38k€ za kišto).
sicer 150konjsko z ročnim menjalnikom.
Samo 1.5 Ecoboost. 2.5 je hibrid.Kuga
To je "stara" mašina zdej so vsi 1.5Tsi.Pa so ok 1.4 mašine? Vdim da jih je njavečk v Gte oz. v kombinaciji z blagim hybridom.
Meni je ravno avto el. rekel, da je največ zajebancije in njadražje popravljati hybrida. Raje električarj pa še ceneje je.Blagi hibridi so ok, tudi morebitni strošek menjave ali popravila baterije ni pretirani. Ostalo pa je seveda odvisno od znamke do znamke in modela do modela.
Most reliable hybrid cars - and the ones to avoid
In our annual Reliability Survey, we ask readers to rate the dependability of cars aged up to five years old. Here, we list the most and least reliable hybrid cars in the UK...www.whatcar.com