Ima VW tudi v 2,0 tsi ju od Golfa 8 dalje sigurno za prej pa bodo Vw majstri povedali.Z dodatnimi injektorji v sesalnem kolektorju je to reševala Toyota... Drugi proizvajalci pa gledajo v zrak in čakajo... da garancija mine.
Ima VW tudi v 2,0 tsi ju od Golfa 8 dalje sigurno za prej pa bodo Vw majstri povedali.Z dodatnimi injektorji v sesalnem kolektorju je to reševala Toyota... Drugi proizvajalci pa gledajo v zrak in čakajo... da garancija mine.
Evc ima precej obtozb cez nemce (pa francoze se mi zdi tudi) da imajo programirane napake. Za kitajce se nisem bral.Sam pr Nemcu verjamem, da bom na nek način sedež popravil, zamenjal. Pri kitajci pa.... Saj vem... paranoično sem mnenja da kitajci delajo samo "smeti" in je pri njih od kvalitete sinonim samo DJI.
Evc ima precej obtozb cez nemce (pa francoze se mi zdi tudi) da imajo programirane napake. Za kitajce se nisem bral.
Je pa res da jih najbrz se ni bilo veliko pri njih.
Ja kater njihov avto pa je že tu 7 let. ? Izkušenj verjetni toliko kot avtov, bolj malo.Mene predvsem zanimajo izkušnje s "kitajsko" 7 letno garancijo oziroma 150kkm.
Tu me zanima "drobni tisk" katerega ti preberejo ko prideš uveljavljat garancijo
Se pravi ta ima naprimer 8 stopenjski in jermen.Na voljo imaš oba - tako z jermenom kot tudi z verigo.
Razlika je tudi v menjalniku - stari z jermenom (ima poleg ročnega) klasiko z 8 stopnjami, novi z verigo pa ima dvosklopčni in 6 prestav (e-DCT).
Pa mislim da so garancijo podaljšali do 200.000kmSamo hibridi so 1.6.
Za 1.2 so pisali da bodo opustili jermen v olju zaradi težav. In naj bi uporabljajo verigo. A kdo ve če je to aktualno in od katerega letnika so zamenjali? ( Če so)
Pri tem motorju ni problem samo v jermenu.Da izkoristim temo.
Ali sedaj v novem 308 ali novi Opel Astri (oba 2024 letnik) kaj izboljšan tale 1.2 turbo?
Ima že verigo namesto jermena?
Pri tem motorju ni problem samo v jermenu.