SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.132
4.112
113
Nizki obrati so strup za bencinski direkten vbrizg, na žalost pa ravno ta tehnologija omogoča dober navor/moč pri nizkih rpm in posledično ti motorji vidijo premalo obratov. Nek 2.0 TSI se vozi kot dizel BP pri 1000rpm, kjer ima tudi dokaj nizko porabo, se pa pri taki vožnji (prekomerno) nalaga ogljik v zgorevalnem prostoru.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.591
468
83
pa tako preprosta rešitev je za ta pojav nalaganja oblog na ventilih, ki so jo imeli že BF messerschmidt letala leta 1944, sicer za drug namen...
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

jezek

Guru
24. jul 2008
3.606
1.507
113
Nizki obrati so strup za bencinski direkten vbrizg, na žalost pa ravno ta tehnologija omogoča dober navor/moč pri nizkih rpm in posledično ti motorji vidijo premalo obratov. Nek 2.0 TSI se vozi kot dizel BP pri 1000rpm, kjer ima tudi dokaj nizko porabo, se pa pri taki vožnji (prekomerno) nalaga ogljik v zgorevalnem prostoru.
Ma ne to, zakaj naj bi dsg ocistil ventile?
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.553
4.706
113
Sem se šel danes vsest v njega, ker za probefahrt še nimajo.
Zunaj zgleda velik tudi proti mojemu C5 Aircross in kar všečen, zmoti "osnovna" oprema (za tak avto) ki je nima - recimo električna zadnja (prtljažna) vrata, električna nastavitev sedežev spredaj, sovoznikov sedež nastavitev višine, gretje imata oba kar je +. Slovenščine še nima kljub zakonski zahtevi! Notranja plastika "buh pomagi" trda in neprivlačna, sedeži čisti basic, objamejo pa telo dobro; prtljažnik presenetljivo velik, pokriva ga roleta, od nje do sedežev v drugi vrsti je 10 cm luknja. Tudi 18" kolesa so za ene druge čase, razen za robnike so pa majka.

Kakorkoli za pod 30.000 € - pa magari en cent, je kar dosti avta.
Da ni tista luknja za drugo vrsto sedežev zato, ker lahko zadnjo klop premikaš naprej/nazaj. Vsaj na domačem japoncu je tako.
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.558
2.683
113
Da ni tista luknja za drugo vrsto sedežev zato, ker lahko zadnjo klop premikaš naprej/nazaj. Vsaj na domačem japoncu je tako.
Je, zaradi premikanja naslona, amapak "normalni" avti imajo to rešeno še z dodatnim premičnim delom, ki to luknjo zakrije. Normalen položaj naslona zadaj je pač tak da je luknja, če je luknja "zaprta" je naslon v na pol ležečem položaju.
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
737
110
43
Kupujete take lunga di čunga avte, pol pa iščete napake... :confused: Pa še sonarodnjake spravljate ob službe in državo ob proračunska sredstva. Ni to dobro. Kupujmo domače. R Clio, R Twingo, AGT in podobno... ;)
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.132
4.112
113
Ni problem mazanje, ampak sam nastanek "saj". Če imaš pozitiven (smer zraka) vlek potem gre večina svinjarije preko izpušnih ventilov dalje (sploh pri turbo motorju je to precej izrazito), problem je ko si v "V8 mode" in je bat vse kar premika zrak v cilindru. Avtomatik ima vseeno tu več dinamike kot ročni menjalnik ki ga vozi nekdo ki je bil prej navajen na TDI.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.606
1.507
113
Nehaj nakladat. Nisem govoril o mazanju ampak Umazanju... Maze se pa zato ker di sprica nizje in ne pere sesalne in ventilov. Obrati tu nimajo kaj dosti zraven....
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.132
4.112
113
Ni samo pretok goriva preko sesalnih ventilov, če bi bilo to edini problem bi bile težave tudi na izpušni strani. Imaš DI motorje z namenskim predvbrizgom, ki imajo še vedno težave z nalaganjem saj na sesalnih ventilih. Glavni problem pri DI je zamik delovanja ventilov in same povišane kompresije napram klasičnemu vbrizgu, ki je bolj izrazit ko ima motor manjše obrate.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.904
6.069
113
In kako se kaže nalaganje saj na ventile? Vprašujem, ker imam di turbobencinarja z 120k za seboj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
737
110
43
Odkod pa pridejo saje v sesalni vod? A imajo DI bencinarji tudi EGR ventil in reciklažo izpušnih plinov? Jasno mi je zakaj pri DI sistemu v izgorevalnem prostoru nastaja več ogljikovih usedlin in saj, ne razumem pa kako bi to prišlo v sesalni vod. No, če imajo EGR, potem mi je tudi to jasno. Drugače pa je za nalaganje saj v sesalnih vodih največ krivde na turbinah, ker te vedno puščajo nekaj malega olja v sesalno cev in to olje potem lima saje na stene.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gamero