SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.953
11.079
113
ja tole sme gledal, ceprav nisem vse, samo ta del ko je bila odprta... pa pol vidiš kje si.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.402
2.762
113

Ta spada v naslov teme ko ....


in EV varianta:


Ta EV varianta je taman za preko robnikov ko s SUV pelješ otroke v vrtec, šolo. Zamenjaš značko z range, land rover pa si glavni na vasi. :)

Pa garancija tudi ni švoh.
1727428410634.png
 

Vadim

Guru
2. jul 2020
5.325
6.868
113
Samo še plave lučke spredaj bi rabil :srce:

Všečna zadeva, je pa vprašanje kako za isto ceno dobiš EV in bencin verzijo - ker v PSA grupi so cene kar različne (Corsa, 2008).
 
  • Haha
Reactions: brane_new

jest5

Guru
18. avg 2007
26.059
-8.753
113
Pravijo, da se bodo ljudje čez 5 let tepli za Euro6d dizle tako kot danes obujamo lepe spomine na obdobje (še) enostavnih Common Rail dizlov.

Sploh ne bi bila slaba ideja za koga, ki ima odveč kakšno 2-5 let staro vozilo, da ga konzervira(ali vsaj postavi nekam na suho), ter čez nekaj let proda(ali takrat sam uporablja)
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
737
110
43
Sploh ne bi bila slaba ideja za koga, ki ima odveč kakšno 2-5 let staro vozilo, da ga konzervira(ali vsaj postavi nekam na suho), ter čez nekaj let proda(ali takrat sam uporablja)
Vem za nekega mojstra, ki "obnavlja" stare Tomo Vinkoviče in pravi, da mu dela ne zmanjka. Folk išče enostavne zadeve, ki delajo brez nekih elektronskih dodatkov in krmilnikov.
@Ježek: CR dizel izpred 10 let je bistveno enostavnejši od CR dizla, ki izpolnjuje današnje pogoje izpustov.
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
737
110
43
Po moje bodo največje težave imeli tisti, ki so (smo) prisiljeni vlačiti tovorne prikolice z osebnim avtom. Za kolikor toliko spodobnega dizla to ni omembe vredna obremenitev. Za električne igračke bo pa to najbrž kar precejšen izziv. Pozimi, ko že tako nima nikakršnega dosega, mu bo prikolica še za kakšnih 30% skrajšala domet. Pa prideš na mejo uporabnosti takšne kompozicije.
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
737
110
43
Mislil sem to kar sem napisal. Ampak res, R je nekje (po spominu) 2004 dal na trg prve prve CR dizle, ki so jim odpovedovali ojnični ležaji, visokotlačne črpalke in podobno. Pri hiši je avto letnik 2008 z R dizel motorjem in ima že skoraj vso eko mašinerijo kot današnji. Manjka mu samo UREA v auspuhu oziroma ADblue. Grozljivo hitro teče čas.
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.683
2.563
113
Vem za nekega mojstra, ki "obnavlja" stare Tomo Vinkoviče in pravi, da mu dela ne zmanjka. Folk išče enostavne zadeve, ki delajo brez nekih elektronskih dodatkov in krmilnikov.
@Ježek: CR dizel izpred 10 let je bistveno enostavnejši od CR dizla, ki izpolnjuje današnje pogoje izpustov.
Ali pa nimajo za kakega John Deere, pa pol po senikih iščejo :)
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
737
110
43
Ok, v SLO je veliko kmetij, ki niti nimajo kam postaviti JD, kaj šele, da bi kaj delali z njim. Male hobi kmetije to kupujejo, taki, ki se ne kopajo v denarju, seveda. Ampak hec pa je, da tistega prebarvanega TV možakar proda za 5k€+. Pa se ve, da tisto novo ni koštalo toliko, ne pa sedaj po 40 letih.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.243
1.384
113

Ta spada v naslov teme ko ....


in EV varianta:


Ta EV varianta je taman za preko robnikov ko s SUV pelješ otroke v vrtec, šolo. Zamenjaš značko z range, land rover pa si glavni na vasi. :)

Pa garancija tudi ni švoh.
Poglej priponko 92937

S takimi cenami in bencincev in elektricarjev nimajo EU proizvajalci v nekaj letih kaj za pocet.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.718
6.605
113
ssangyong je imel dosti priložnosti v zadnih 35 letih pa se nikoli ni zares prijel, kljub nižji ceni