SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.137
314
83
Ford mi je zdržal 12 let brez večjih problemov, pol se je pa začelo
:(
ne rjavi, ne pije olja. Ampak je šla sklopka, DPF, EGR, podvozje.
 
2. okt 2007
3.803
2.283
113
avtov, ki bi bil zanesljiv 15+ let, ne delajo več. za 10 še gre, potem pa je bolj loterija oz. te v vmesnem času do 15 let, čaka vsaj en velik vzdrževalni poseg, ne glede na znamko
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.765
6.750
113
pri taščici
Fordov 2.0 130ps v customu zaenkrat po 7 letih in 200kkm bp. Liter olja rabi na interval zadnji dve leti(25-30kkm), drugace pa presenetljivo brez tezav z dpf in podobnim.
Jermenica alternatorja( mislim da) se je lani menjala "izredno" na servisu. Ali je bilo res nujno, ne vem.
Vsako jutro in popoldan 10km voznja, vmes pa pogosto se kaksna 100+km .
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
722
101
43
daj prosim, malo opiši kakšne težave so pri nissanovih CVT-jih?
Citat s tukaj: https://www.nissan-global.com/EN/INNOVATION/TECHNOLOGY/ARCHIVE/CVT/

The CVT (Continuously Variable Transmission) provides smooth and "stepless" ratio changes, unlike conventional transmission systems that use sets of fixed gears.
Nissan appreciated the CVT's benefits of fuel economy and seamless acceleration from an earlier stage, and was the world's first to offer CVTs for engine displacements as large as 3.5 liters. Today, Nissan's CVT technology offers smooth and fuel-efficient "fun-to-drive" performance in an extensive range of Nissan models, from the compact class all the way up to high-powered luxury vehicles.
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
722
101
43
Skratka, mojstri ponujajo CVT-je za tovornjaške motorje, kako pol to ne bi laufalo na mlinčkih?? ;-)
 
2. jul 2020
5.107
6.660
113
Citirati reklamni material proizvajalca. Ja, ne bom nesramen...

So različni modeli. Za osebna vozila je nissanov cvt sestavljen iz pire krompirja, pečenih bučk in čokolinota. Se pregrevajo, pas spodsrsava.... malo pomaga če se olje v menjalniku redno menjuje. Sicer... naj bi že po 150.000km začeli crkovati. Poglej po spletu, je ogromno na to temo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
722
101
43
Nikoli še nisem vozil CVT-ja, ampak zdi se mi, da mora biti vožnja takega avta kot v pravljici. Motor vedno na enakih obratih, avto pa od počasnega do drvečega.
Sicer mi pa že čista zasnova tega menjalnika zbuja hude dvome v trajnost in trpežnost. Sploh pa mi ne gre v račun kako bi moč iz 3,5l dizla spravil čez torno povezavo dveh kovinskih delov. Skratka, nikoli ne bom kupil CVT-ja, najetega bi pa z veseljem trajbal par dni čez drn in strn.
 
  • Wow
Reactions: Samo Svoj

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
722
101
43
Morda bo komu zanimivo: Nissan je CVT nadomestil s pogonom generator-elektromotor. Torej za prenos moči skrbijo samo še elektroni, ne več celi atomi kot pri železnem jermenu in dveh jermenicah. ;-))
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.765
6.750
113
pri taščici
Oni imajo predvsem veliko izkusenj z razlogi za neizpolnitev garancijskega zahtevka.
In ja "leaf"je bil pionir med električnimi avtomobili, pa imajo pri desetletje mlajsih leafi se kar iste napake. Pa se za napake ve ze vec kot desetletje in nihce od konkurence ne ponavlja njihove napake (baterija brez hlajenja)
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in novaa

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
722
101
43
To je najbrž japonska posebnost. Saj tudi Subija niso premaknile pritožbe, so raje opustili dizle kot, da bi jih porihtali. Sicer pa Leaf domnevam, da se šteje kot "kratkoprogaš", 10km tja, 10 nazaj, nekaj takega kot ZOE. Kaj boš tu hladil??
 
2. jul 2020
5.107
6.660
113
To je klasika skoraj od iznajdbe motorja na notranje izgorevanje. Bencinski motor goni generator, ta pa elektromotor. To imajo vse dizel lokomotive, težka gradbena mehanizacija... Poršeji so tak pogonski sklop imel 80 let nazaj.

1724657580781.png




V praksi pa... zadnjič na avtocesti srečam Jodlarja z takim nissanom (novi, testni avto - polepljen z reklamo). 200 konjev my ass, 140 konjski bencinar je bil v Rebernice piko hitrejši. Pri 170km/h sem spustil pedal :valjamse: