Hja no, jaz sem imela c3 na kanarcih letos 10 dni. 120kkm. Resda ni neka kilometrina, ampak verjemte mi, da bi opazila ce bi mogla peš trogat svojo robo...
Ja ja vse jasno Bojanček=jest5 in še 1001 alter profilMi OG uporabniki uporabljamo samo svoj en in edin profil.
Še vedno ti-vam ni jasno, da briga mene za PežojeVčasih je bil mobisux, še malo pa se bo alter preimenoval v pežosux.
Če pa se že enkrat gremo kdo trolla pod različnimi profili pa pozivam vse vključno z admini, da se registracije opravijo z osebnimi podatki (osebni dokument) vsakega posameznika in da je njegov dejanski ime in priimek prikazan ob vsakem posamezniku, pa bomo potem videli kdo ima še jajca nabijat tako kot do sedaj.Vili zakaj ne pišeš s svojim orginalnim profilom? Zakaj uprabljaš že en stoti profil? Saj veš da alter profile uporabljajo samo pezdetki. Mi OG uporabniki uporabljamo samo svoj en in edin profil.
Prav imaš, jaz prodajam Toyote. Moj alter nick jest5 pa Forde. Za ostale pa ne vem.To so neki prodajalci avtov konkurenčnih firm. Če pa niso, pa res ni jasno od kot jim toliko energije, da smetijo po vsaki drugi temi. Verjetno neka bolezen. Pravzaprav so veliki mentalni reveži in smo jim dolžni pomagati.
Pa fordov 1.0 ecoboost je isto sranje, da ne bo kdo mislil da smo se zataknili samo v 1.2 pt, čeprav je 130km motor v 308 poezija za vozit v kombinaciji z avtomatomJaz pa Volvote. Še vedno, 1.2pt je no.1 crap pa kjerkoli je že montiran.
Ahahaha.
Res je ne bomo verjel
Kje si se ti sedaj našel!
Še en alter od bojančka=jest5...
Odtrollaj nazaj kjer si bil.
Pa kaj ti misliš svi glupi samo ti pametan.
A ni zanimivo, da se vedno eni in isti skup nabašejo.
Kako malo je potrebno, da se vsi glavni trolli foruma pofočkajo na enem mestu, eno malo kost jim vržeš za glodat pa prileze ves plevel iz zemlje.
Ja kaj pa tebi ni jasno trollček.Kaj pa tebi ni jasno.... Res si bogi
Prav imaš, jaz prodajam Toyote. Moj alter nick jest5 pa Forde. Za ostale pa ne vem.
140 konjski hibrid je 4 cilindriPo opisih. Prejšnji model si lahko speljal v drugi. Ta ni toliko vesel to storiti.
Nobene logik v tem zapisu...za uporabnike PT motorjev. Informacije, ki ne vem, če so že prišle do naših pooblaščencev ali "garažnih" mehanikov. V FR člankih je marsikje omenjeno, da bi naj to težavo rešili, predvsem za tiste, ki delajo večinoma krajše razdalje. Težava PT je, da na krajših razdaljah se olje ne segreje in je večje trenje jermena.
Stelantis je za te motorje izdal novo različico jermena, odporno na korozijo, in od febuarja 2024 priporoča uporabo njihovega olja 5W30.
Koliko bo oboje pomagalo, pa bo pokazal čas. Sicer v FR, ne vem pa, če pri nas, je ob rednih servisih in menjavi jermena in uporabi pravega olja, kritje do naslednjega menjave jermena s strani Stelantisa, če bi bila poškodba posldica jermena.
Moj priimek in ime ve dvomestno število alterasev.Če pa se že enkrat gremo kdo trolla pod različnimi profili pa pozivam vse vključno z admini, da se registracije opravijo z osebnimi podatki (osebni dokument) vsakega posameznika in da je njegov dejanski ime in priimek prikazan ob vsakem posamezniku, pa bomo potem videli kdo ima še jajca nabijat tako kot do sedaj.
Zobat jermen prenaša vrtenje z Obliko... to je z Zobmi... Tam je trenje bolj kot ne minimalno...Men se tud zdi vse skupaj kontra logiki. Pa ravno olje so dali redkejse pres casom (ce ne celo 0w-12?). Pa kaksno trenje v oljni kopeli? Pa ta motor se ogreje v par km..... Da ni to gugl prevajal mogoce?