Mene hrup dizla bistveno bolj moti kot v hibridu, kjer voziš skoraj pol časa na elektriko in hrupa dejansko ni. Še najbolj moteča je v dizlu počasna kolona kjer motor ropota, v hibridu je pa tišina. V hibridu slišiš dizle pred in za sabo ter na drugem pasu, kar je precej moteče. Če ga pohodim dizel ni nič manj glasen kot če pohodim hibrida. Eden se dere na slabih 5k rpm, drug pa pač na 6k rpm. Ko si na neki hitrosti se pa motor vrti pač med normalnimi 2-3k rpm. Eni pa cele drame delate okrog tega. Se pa hibrid drugače pelje, jasno... ker nima fiksnih prestavnih razmerij.
Tako da če je kdo gluh je to nekdo, ki je več v dizlu, ker mora skos poslušati ropotanje.
Hvala, da si potrdil. Dejansko imaš pri Toyota hibridih zvočno kuliso večinoma pri pospeševanju ali pri vožnji v klanec. Vse ostalo je precej tišina in super.
Problem je, ko vi Toyotaši vmes mešate dizle in njihovo ropotanje, ki ga povprečen voznik ne zazna in tudi nikoli ne vozi dizla na 5000 vrtljajev, ker je to debilno in nepotrebno. In seveda trdite, da tistega tuljenja pa ni.
Ampak taisti povprečen voznik bo ob prvem pritisku na plin pri Toyota hibridu doživel srčni infarkt.
Zato sem napisal, da z manjšo prilagoditvijo vožnje postane to čisto sprejemljivo, glede na to, da ba drugi strani dobiš čisto tišino, sploh po mestu.
Zaradi vas pa precej samo obrne in z zgoraj opisano reakcijo igijeve kolegice naredijo križ čez Toyota hibrid, hkrati si pa še mislijo, da ste vozniki le teh naglušni ali pa debili.